Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    KEP ville være god som opråber i en bankohal.........

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Hvor har du set det? Kep har været pigesur på OB siden han røg af holdet.
      Jeg synes ikke KEP egner sig til at være studievært - han virker om muligt endnu mere stiv og statisk end han gjorde i sin sidste tid i OB. Det er selvf. "smag og behag", og hans holdninger til OB er jeg pænt kølig overfor .. han er indbegrebet af det som andre kalder lejesvend i den knap så gode betydning.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        KEP og Helenius og resten af Kent Onslow Nielsens slæng savnes ikke.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          KEP og Helenius og resten af Kent Onslow Nielsens slæng savnes ikke.
          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...-turne/7746903 Nogen kan oplyse hvem der er på salgs-turne ?



          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...-turne/7746903 Nogen kan oplyse hvem der er på salgs-turne ?


            Det er AK man prøver at sælge for at aktivere lønkroner til et nyindkøb

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det er AK man prøver at sælge for at aktivere lønkroner til et nyindkøb
              Håber det lykkedes. For klubben og AKs skyld.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                FCK misser CHL. Fryd

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  FCK misser CHL. Fryd
                  Ja, det er fanme lækkert. Sjovt at læse hvordan det er alt andet end deres egen skyld. Og hold kæft hvor er det fryd at læse fodbold journalisternes ord lige nu. Deres stive FcK lem er faldet godt og grundig sammen igen

                  Dejligt dag :-)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Ja, det er fanme lækkert. Sjovt at læse hvordan det er alt andet end deres egen skyld. Og hold kæft hvor er det fryd at læse fodbold journalisternes ord lige nu. Deres stive FcK lem er faldet godt og grundig sammen igen

                    Dejligt dag :-)
                    ...og Grytebust har (desværre) ikke niveauet....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      ...og Grytebust har (desværre) ikke niveauet....
                      Ja udover at score på sit spark så var han ikke til meget nytte.

                      Men det er vel ikke så overraskende endda at han ikke har topniveau.

                      Syntes faktisk det er ærgerligt for dansk fodbold at vi ikke får et hild med i CHL.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Nej, gryte havde da en gevaldig of day i den straffe konkurrence.. han var ikke tæt på en eneste gang holder altid med danske hold i Europa så jeg syntes det er ærgerligt de ikke klarede sig videre, men nøj de havde chancerne til selv at afgøre det..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          ...og Grytebust har (desværre) ikke niveauet....
                          Én straffesparkskonkurrence hvor man ikke redder et spark og så “har man ikke niveauet.” Hold kæft noget fordrukkent sludder.
                          Last edited by Sheed; 14-08-2019, 07:39.

                          Comment


                            Haha, ja, han havde inden konkurrencen i går nappet 7 ud af de seneste 20, så det giver jo så 7 ud af seneste 31, og det vel stadig ikke helt af helvede til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Én straffesparkskonkurrence hvor man ikke redder et spark og så “har man ikke niveauet.” Hold kæft noget fordrukkent sludder.
                              Som altid har du en "flot" kommentar Hvor nævner jeg kun straffesparkskonkurrencen... eller den overhovedet ? Synes han stod en middelmådig kamp (som også var tilfældet i Serbien). Jeg forventer kampafgørende præstationer på det niveau... som man så med Borjan ! Syntes heller ikke han har været på et topniveau i lang tid.... men hvad ved jeg

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Som altid har du en "flot" kommentar Hvor nævner jeg kun straffesparkskonkurrencen... eller den overhovedet ? Synes han stod en middelmådig kamp (som også var tilfældet i Serbien). Jeg forventer kampafgørende præstationer på det niveau... som man så med Borjan ! Syntes heller ikke han har været på et topniveau i lang tid.... men hvad ved jeg
                                Men det ER lidt farvet det der.
                                "Tap-in-Svendsen" var en åbenbar lille provokation, det her er ikke bedre ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X