KEP ville være god som opråber i en bankohal.........
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvor har du set det? Kep har været pigesur på OB siden han røg af holdet.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægKEP og Helenius og resten af Kent Onslow Nielsens slæng savnes ikke.
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægFCK misser CHL. Fryd
Dejligt dag :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja, det er fanme lækkert. Sjovt at læse hvordan det er alt andet end deres egen skyld. Og hold kæft hvor er det fryd at læse fodbold journalisternes ord lige nu. Deres stive FcK lem er faldet godt og grundig sammen igen
Dejligt dag :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
...og Grytebust har (desværre) ikke niveauet....
Men det er vel ikke så overraskende endda at han ikke har topniveau.
Syntes faktisk det er ærgerligt for dansk fodbold at vi ikke får et hild med i CHL.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Én straffesparkskonkurrence hvor man ikke redder et spark og så “har man ikke niveauet.” Hold kæft noget fordrukkent sludder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Som altid har du en "flot" kommentar Hvor nævner jeg kun straffesparkskonkurrencen... eller den overhovedet ? Synes han stod en middelmådig kamp (som også var tilfældet i Serbien). Jeg forventer kampafgørende præstationer på det niveau... som man så med Borjan ! Syntes heller ikke han har været på et topniveau i lang tid.... men hvad ved jeg
"Tap-in-Svendsen" var en åbenbar lille provokation, det her er ikke bedre ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment