Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCK har solgt Robert Skov for 75-90 mio.
    Det er godt gået efter 1,5 år og købt for omkring 10 mio.
    Er lidt misundelig.

    Comment


      FCK med offside mål igen igen igen

      http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...er-horsens-her

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        FCK med offside mål igen igen igen

        http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...er-horsens-her
        Det er jo simpelthen grotesk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          FCK med offside mål igen igen igen

          http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...er-horsens-her
          Det er ved at udvikle sig til en farce jo. Godt der kommer VAR inden så længe. Den i dag er jo på så amatøragtig et plan at linjevogterne jo groft sagt er ligegyldige.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Det er ved at udvikle sig til en farce jo. Godt der kommer VAR inden så længe. Den i dag er jo på så amatøragtig et plan at linjevogterne jo groft sagt er ligegyldige.
            Når nu det gik ud over Horsens og skrige Bo så er det til at leve med.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Det er tilgrin at den ikke kan ses!!!
              Den i odense var tæt, men den her?!?!?!?
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Det er tilgrin at den ikke kan ses!!!
                Den i odense var tæt, men den her?!?!?!?
                Den her var der slet ikke tvivl om, ej heller inden langsomme gengivelser
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Meget modigt må jeg sige. Fair nok at tro på ham, og jeg medgiver at han har gjort det godt, men "stor sandsynlighed" virker godt nok bombastisk.

                  Knægten har endnu ikke spillet 5 kampe som højre back på seniorniveau, og de kampe han har spillet, har ikke været imod hold der var i top 6 i sidste sæson, så jeg vil godt have lov at se ham mod lidt højere niveau, hvor han vil blive testet langt mere på det defensive, før jeg tør kalde ham en stjerne i svøb som back. Og ser vi på konkurrencesituationen på landsholdet bare for hans årgang (1997), så har du altså både Joakim Mæhle og Rasmus Nissen der er placeret i store europæiske klubber, hvor Bah først er igang med at lære at spille back på et midterhold i Superligaen. Han skal tage nogle kæmpe skridt, hvis han skal blive en konkurrent til bare de to, og så er det jo nok også sandsynligt, at der dukker dygtige højre backs op, som ikke er født i 1997.
                  Lyngby folket har også store forventninger https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tjerne-i-svoeb
                  Men det skal de vel næsten have :-)

                  Comment


                    Esbjerg som OB møder næste weekend har fået en elendig start på sæsonen efter 0-2 mod fcn. Ser ud til de betaler prisen for Europa League kval.
                    Retfærdigvis var Esbjerg selv skyld i nederlaget med de chancer de brænder.

                    Comment


                      Hvor har man bare savnet at høre Kent Nielsen stå og skrige. Og der er rigeligt at skrige af, skal jeg love for.

                      Dårlig aflevering i dybden: "MADS EMIIIIIIIIIIIIIL"

                      Comment


                        Silkeborg er ubetinget det ringeste oprykkerhold jeg har set i min tid. De er helt fra snøvsen i begge ender af banen, og deres keeper kan ikke gribe en bold der bliver slået indover.

                        Comment


                          Sæsonens første træner fyring?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Silkeborg er ubetinget det ringeste oprykkerhold jeg har set i min tid. De er helt fra snøvsen i begge ender af banen, og deres keeper kan ikke gribe en bold der bliver slået indover.
                            De har da allerede haft 3 ( tre ) skud inden for rammen i sæsonens snart 3 kampe
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Ja man savner godt nok ikke Kent. Han er en yderst ringe træner. Han er LÆST. Så simpelt er det i virkeligheden. At SIF har et yderst ringe hold, er så hvad det er.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Ja man savner godt nok ikke Kent. Han er en yderst ringe træner. Han er LÆST. Så simpelt er det i virkeligheden. At SIF har et yderst ringe hold, er så hvad det er.
                                præcist det samme jeg tænkte tidligere: hans playbook er simpelthen læst og han har ikke fornyet sig overhovedet, alle ved hvordan Kent vil spille. Kent lever højt på at Andreasen gik ind og styrede tøjlerne i AaB, så de blev mestre, forinden var han jo ved at rykke ned med dem. Kent er en ringe træner, totalt overvurderet, jeg tror SIF bliver hans sidste job på topniveau, han ender i divisionerne.

                                Comment

                                Working...
                                X