Priske ny træner i FCM
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Det ville også stort set være umuligt at ryge ud af top-6. Så det er en ringe trøst, desværre.Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægTrods en skidt kamp i Farum med brændt straffe og mål, der ikke blev godkendt, så har øvrige resultater flasket sig, så vi stadig er i top 6.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Den er vel næsten som den plejer. Dog har både FCM og FCK hentet dyre spillere, men efter store salg. SIF eller Vejle er vist nogenlunde det samme. Lyngby er vel lidt bedre end Vendsyssel. Jeg er ikke overrasket over Randers i bunden. Men dem undervurdere jeg ofte. AaB er styrket, det er vi vel også. BIF er vel samme styrke, Sønderjyske er forstærket. Hobro er ikke svækket endnu, men må blive del af bundstriden med SiF, Lyngby, Randers, og måske Horsens og EFB. Tror at både GF og os er for solide til vi for alvor kommer ud i bundgyser.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLyngby ser ud til at slå Randers. Foran 2-0 og stjernerne hos Randers er usynlige.
Giver mig ret i at superligaen er ufatteligt svag i denne sæson.
Comment
-
Ja spændende om han er med i karrusellen den kommende uge. Tror det bliver vildt med transfers i superligaen.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKan håbe EFB vil overtage AK. Godt nok scorede Petre i dag, men de mangler en angriber.
Det fyger i hvert fald med rygter i hovedparten af klubberne. Synes der er flere rygter end der plejer, men det er også alle klubber der underpræsterer.
Comment
-
Har samme tanke. vi kommer nok til at se 15-20 transfer ind/ud den næste uges tidOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja spændende om han er med i karrusellen den kommende uge. Tror det bliver vildt med transfers i superligaen.
Det fyger i hvert fald med rygter i hovedparten af klubberne. Synes der er flere rygter end der plejer, men det er også alle klubber der underpræsterer.
Comment
-
Hvad siger rygterne om OB ?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja spændende om han er med i karrusellen den kommende uge. Tror det bliver vildt med transfers i superligaen.
Det fyger i hvert fald med rygter i hovedparten af klubberne. Synes der er flere rygter end der plejer, men det er også alle klubber der underpræsterer.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment