Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCM ikke imponerende. Igen..

    Jeg gad godt vide om de køber noget mere eller er ved at downsize lidt efter 3 års europagruppespils tørke
    Når Poulsen,Dal Hende og Paul er væk er de “kun” 26 mand tilbage i truppen. De har jo rask væk været 35-40 mand de sidste år..
    Paul er vel ikke solgt endnu?
    Jeg håber ik de får ham solgt, og så tror jeg ikke de gør de store indkøb. De har lige købt en dyr mand og uden transfer/EL. pengene tror jeg de må tage det meget roligt resten af vinduet .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Paul er vel ikke solgt endnu?
      Jeg håber ik de får ham solgt, og så tror jeg ikke de gør de store indkøb. De har lige købt en dyr mand og uden transfer/EL. pengene tror jeg de må tage det meget roligt resten af vinduet .
      Selvfølgelig får de ham solgt Magge. Det er kun et spørgsmål om til hvor meget. Men med det set up de har er de også nød til det. Ellers bliver der et kæmpe hul i kassen. Nu skal vi bare lige have Rangers videre og Paul solgt for 25-50% af hvad de forventer.. Dal Hende kan jeg godt unde et fedt eventyr. Bare de ikke scorer nogen stor transfer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Selvfølgelig får de ham solgt Magge. Det er kun et spørgsmål om til hvor meget. Men med det set up de har er de også nød til det. Ellers bliver der et kæmpe hul i kassen. Nu skal vi bare lige have Rangers videre og Paul solgt for 25-50% af hvad de forventer.. Dal Hende kan jeg godt unde et fedt eventyr. Bare de ikke scorer nogen stor transfer
        Måske bliver der bare et endnu større hul i kassen. Lange-Paul bliver næppe solgt for 60 mill. som jeg har set de mener han er værd - og de har vel hentet en fuldgod (hvis ikke bedre) spiller i Sory Kaba, så hvis Paul ikke sælges ender han måske der hvor Jacob Poulsen sluttede sin FCM-karriere.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Måske bliver der bare et endnu større hul i kassen. Lange-Paul bliver næppe solgt for 60 mill. som jeg har set de mener han er værd - og de har vel hentet en fuldgod (hvis ikke bedre) spiller i Sory Kaba, så hvis Paul ikke sælges ender han måske der hvor Jacob Poulsen sluttede sin FCM-karriere.
          Rygterne siger jo at man har prissat ham til 90 mill

          Så derfor var det også ren lykke at han ikke fik succes ved ANC. Men der skal nok være nogen der vil give det halve

          Comment


            Helenius fortsætter derouten. Elendige berøringer, og brænder en kæmpechance. GFs fans sviner ham allerede

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Helenius fortsætter derouten. Elendige berøringer, og brænder en kæmpechance. GFs fans sviner ham allerede
              De har også fået en elendig start. Men vi viste jo sidste sæson at man godt kan nå at redde æren og komme i Top 6. Der er 63p at spille om endnu

              Er der nogen der kan huske hvad cuttet var sidste år?

              Comment


                Fcn røg med på 36 point. Men det var også en top 6 som minus FCK og FCM, tabte en masse point hele tiden. Jo også derfor at både vi og EFB kunne komme bagfra. Det vil det så kræve igen, hvis GF skal med op. Selvom der selvfølgelig kun er spillet 5 kampe, og de kun har 5 point op, så syntes jeg ikke spillet imponere på nogen måde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Fcn røg med på 36 point. Men det var også en top 6 som minus FCK og FCM, tabte en masse point hele tiden. Jo også derfor at både vi og EFB kunne komme bagfra. Det vil det så kræve igen, hvis GF skal med op. Selvom der selvfølgelig kun er spillet 5 kampe, og de kun har 5 point op, så syntes jeg ikke spillet imponere på nogen måde.
                  Det er alt for tidligt at drage konklusioner. Ligaen er så jævnbyrdig at alle hold stadig selv kan afgøre sin skæbne.
                  Jeg tror stadig AGF kommer i nærheden af top 6 selvom de har fået en svag start.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Helenius fortsætter derouten. Elendige berøringer, og brænder en kæmpechance. GFs fans sviner ham allerede
                    Så må de jo købe AK

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Det er alt for tidligt at drage konklusioner. Ligaen er så jævnbyrdig at alle hold stadig selv kan afgøre sin skæbne.
                      Jeg tror stadig AGF kommer i nærheden af top 6 selvom de har fået en svag start.
                      Det tror jeg også de gør. Men hvor gad jeg godt en sæson hvor vi sikkert spiller os i Top 6

                      Comment


                        KEP har ikke OB til Top 6
                        Graulund har os til Bronze

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          KEP har ikke OB til Top 6
                          Graulund har os til Bronze
                          Hvor har du set det? Kep har været pigesur på OB siden han røg af holdet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Hvor har du set det? Kep har været pigesur på OB siden han røg af holdet.
                            Offside som kører på Tv3 sport lige nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Hvor har du set det? Kep har været pigesur på OB siden han røg af holdet.
                              Skal dog siges det er valgt før sæsonen. Han siger at som vi er startet, så tror han også på top 6. Roser samtidig Oliver meget. Også lidt komisk han snakker om hvor usikkert vores forsvar sidste sæson. Det skyldes i høj grad ham selv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Helenius fortsætter derouten. Elendige berøringer, og brænder en kæmpechance. GFs fans sviner ham allerede
                                Elendig spiller i modgang, ingen hænger med mulen mere end ham. Det er så vildt, at de købte ham , griner stadig

                                Comment

                                Working...
                                X