Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg undrer mig over at JH altid italesætter alting som om, at noget skal komme dumpende ned i OBs turban før vi gør noget.

    ”hvis der opstår en mulighed for at handle”
    ”det kan være vi vil sælge Barrett, men vi har ikke fået nogen bud”.

    Det kan selvfølgelig være, at det handler om manglende kommunikationsevner, men man kan godt blive lidt bekymret for om man simpelthen bare lader omverdenen bestemme hvad der skal ske i OB i stedet for at jagte det proaktivt.

    Find ud af hvad I vil og gå ud for at gøre det. Så kan man altid se hvad der kan lykkes.

    Comment


      Altså ... steg prisen ikke lige der på alt hvad JH kunne tænke sig at købe ... vi har penge nok .. bare kom med noget ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Altså ... steg prisen ikke lige der på alt hvad JH kunne tænke sig at købe ... vi har penge nok .. bare kom med noget ..
        Det er vel den sædvanlige smøre, hvorefter vinduet lukkes med en snak om vi var tæt på en stor spiller
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Det bekymrer mig når JH taler om at der måske "dukker op" noget... det hørte vi så ofte men ofte blev det og til uhyret fra Loch Ness som aldrig kom ud af søen...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Jeg undrer mig over at JH altid italesætter alting som om, at noget skal komme dumpende ned i OBs turban før vi gør noget.

            ”hvis der opstår en mulighed for at handle”
            ”det kan være vi vil sælge Barrett, men vi har ikke fået nogen bud”.

            Det kan selvfølgelig være, at det handler om manglende kommunikationsevner, men man kan godt blive lidt bekymret for om man simpelthen bare lader omverdenen bestemme hvad der skal ske i OB i stedet for at jagte det proaktivt.

            Find ud af hvad I vil og gå ud for at gøre det. Så kan man altid se hvad der kan lykkes.
            Tror det er bedst hvis den mand holder sig helt fra at sige noget som helst til et kamera eller en journalistblok. Er han nogen sinde sluppet godt fra at udtale sig?
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Det bekymrer mig når JH taler om at der måske "dukker op" noget... det hørte vi så ofte men ofte blev det og til uhyret fra Loch Ness som aldrig kom ud af søen...
              Det findes nemlig ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Jeg undrer mig over at JH altid italesætter alting som om, at noget skal komme dumpende ned i OBs turban før vi gør noget.

                ”hvis der opstår en mulighed for at handle”
                ”det kan være vi vil sælge Barrett, men vi har ikke fået nogen bud”.

                Det kan selvfølgelig være, at det handler om manglende kommunikationsevner, men man kan godt blive lidt bekymret for om man simpelthen bare lader omverdenen bestemme hvad der skal ske i OB i stedet for at jagte det proaktivt.

                Find ud af hvad I vil og gå ud for at gøre det. Så kan man altid se hvad der kan lykkes.
                Det er desværre sådan det foregår, så det er en fin afspejling af situationen i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Det er desværre sådan det foregår, så det er en fin afspejling af situationen i OB
                  Det er derfor JH er så afhængig af cheftrænerens netværk. JH Skal ikke være ansvarlig for køb/salg. Det er modigt, at han stiller sig foran kamera, fordi han får altid sagt noget kringlet eller meningsløst.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Det er derfor JH er så afhængig af cheftrænerens netværk. JH Skal ikke være ansvarlig for køb/salg. Det er modigt, at han stiller sig foran kamera, fordi han får altid sagt noget kringlet eller meningsløst.
                    Jeg er ikke i tvivl om, at JH er en supergod mand på de indre linjer, en ordentlig mand med værdierne i orden, en der skaber en god kultur, en man kan stole på, en dygtig politiker der har sine excelark i orden og styr på tingene. Men han er og bliver ikke nogen stor forhandler eller god til rekruttering/scouting desværre. Derfor skal hans rolle i klubben omdefineres, så vi kan sætte folk på det sportslige, der faktisk kan finde ud af det, så kan Ole Spion iøvrigt passende finde en anden arbejdsgiver.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Som jeg skrev i en anden tråd tidligere har vi det næste kæmpe talent gående på U17

                      https://www.bt.dk/fodbold/europaeisk...t?referrer=RSS

                      Der skulle være interesse fra Bayern M og Barca
                      Hvad med at lade nogle af de største talenter nå førsteholdet? Hvis talentet er så stort skal der nok være penge at tjene efter nogle år på superligaholdet, og så ville det ikke bare være spin når JH udtaler at holdets stamme skal være egne talenter. Men det er nok for højt et ønske at bede om ærlig kommunikation fra OB.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        Jeg er ikke i tvivl om, at JH er en supergod mand på de indre linjer, en ordentlig mand med værdierne i orden, en der skaber en god kultur, en man kan stole på, en dygtig politiker der har sine excelark i orden og styr på tingene. Men han er og bliver ikke nogen stor forhandler eller god til rekruttering/scouting desværre. Derfor skal hans rolle i klubben omdefineres, så vi kan sætte folk på det sportslige, der faktisk kan finde ud af det, så kan Ole Spion iøvrigt passende finde en anden arbejdsgiver.
                        Har meget samme holdning, men har tit spekuleret lidt på, gad vide hvem vi skulle ansætte ?

                        Altså jeg mener sådan et konkret bud med navn på. Det skal være en der kan spotte talent og har et stort netværk i DK, som minimum.

                        Og Steen Nedergaard, den har været vendt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Hvad med at lade nogle af de største talenter nå førsteholdet? Hvis talentet er så stort skal der nok være penge at tjene efter nogle år på superligaholdet, og så ville det ikke bare være spin når JH udtaler at holdets stamme skal være egne talenter. Men det er nok for højt et ønske at bede om ærlig kommunikation fra OB.
                          OB har ingen, som ikke allerede er på kontrakt og af dem er det vel kun Obbekjær som rigtig ligner noget, så jeg vil ikke mene at de forsømmer at forfremme spillere.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                            Hvad med at lade nogle af de største talenter nå førsteholdet? Hvis talentet er så stort skal der nok være penge at tjene efter nogle år på superligaholdet, og så ville det ikke bare være spin når JH udtaler at holdets stamme skal være egne talenter. Men det er nok for højt et ønske at bede om ærlig kommunikation fra OB.
                            Ville være fedt, hvilket også ville betyde bedre salgspriser end de sædvanlige 4 mill vi får for vores talenter alt imens vi kan se VB, Lyngby og andre få 7-16-20 mill for deres talenter.
                            Last edited by Magge; 24-08-2019, 09:21.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              OB har ingen, som ikke allerede er på kontrakt og af dem er det vel kun Obbekjær som rigtig ligner noget, så jeg vil ikke mene at de forsømmer at forfremme spillere.
                              Så vores talentmasse er ganske middelmådig og langt fra at kunne nå superligaklasse?

                              Er vi ikke bare lysår fra at kunne leve op til strategien om at satse på egne talenter støttet af profiler udefra?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                hmmm....varmen han op til den fra tidligere kendte “....vi var tæt på at hente en kæmpe profil men desværre lykkedes det ikke....bla bla ..”
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X