Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Desværre er det nok sandheden. Tror ikke Tonny har skabt noget af betydning, spørgsmålet er om han reelt er dygtig nok
    Der tabte jeg kæden. Men fred være med det. Man skal være mere end almindelig formørket hvis man ikke kan se de fremskridt der sker i ådalen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Der tabte jeg kæden. Men fred være med det. Man skal være mere end almindelig formørket hvis man ikke kan se de fremskridt der sker i ådalen.
      Selvfølgelig sker der fremskridt, blandt Andet fordi DBU stiller strengere krav, og fordi udgangspunktet var super dårligt ift faciliteter. Men de fremskridt sker jo alle steder, og det er sgu en anelse provensielt hvis man tror, at det kun er OB der rykker sig hele tiden . Jeg mener ikke, der for alvor er rykket ved talentdelen ift. At blive en mere talentbaseret klub. Tværtimod viser alle nøgletal at det går den forkerte vej. Desværre. Jeg er meget tvivlende overfor om Hermansen har det niveau der skal til. Men det er jo lige meget hvad jeg tror, Hermansen kan jo bare vise sig værd og så er jeg til grin, det håber jeg da, jeg bliver

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Ja han har da fået sæt en modernisering af Ådalen i gang, hvilket ikke er lykkedes andre gennem de sidste 40 år
        Rigtigt, men jeg anerkender også Hansens evner som politiker. Jeg så ham gerne i OB, bare i en anden rolle. Er bange for at vi før vi har lyst, står over for nye sportslige udfordringer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Selvfølgelig sker der fremskridt, blandt Andet fordi DBU stiller strengere krav, og fordi udgangspunktet var super dårligt ift faciliteter. Men de fremskridt sker jo alle steder, og det er sgu en anelse provensielt hvis man tror, at det kun er OB der rykker sig hele tiden . Jeg mener ikke, der for alvor er rykket ved talentdelen ift. At blive en mere talentbaseret klub. Tværtimod viser alle nøgletal at det går den forkerte vej. Desværre. Jeg er meget tvivlende overfor om Hermansen har det niveau der skal til. Men det er jo lige meget hvad jeg tror, Hermansen kan jo bare vise sig værd og så er jeg til grin, det håber jeg da, jeg bliver
          Tror du skal repræsentere Danmark til de Olympiske Lege i "Rygcrawling"....

          Du skifter fra OB til "alle steder" !

          Diskuterer vi OBs talentarbejde eller alle andre (hvor der selvfølgelig altid være steder, som er bedre, qua historie, økonomi, strategi m.m.) ?



          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Tror du skal repræsentere Danmark til de Olympiske Lege i "Rygcrawling"....

            Du skifter fra OB til "alle steder" !

            Diskuterer vi OBs talentarbejde eller alle andre (hvor der selvfølgelig altid være steder, som er bedre, qua historie, økonomi, strategi m.m.) ?
            Nu ér det jo ikke forbudt at perspektivere og/eller sætte i relief.

            Sidste mand i Formel 1 kan højne sin gennemsnitsfart med 10 km/t og det er flot ... men han ligger stadig sidst.

            Og hvis alle andre så har højnet sin gennemsnitsfart med 20 km/t, så er sidste man stadig blevet bedre, men kommet endnu længere bagud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Jeg er ikke i tvivl om, at JH er en supergod mand på de indre linjer, en ordentlig mand med værdierne i orden, en der skaber en god kultur, en man kan stole på, en dygtig politiker der har sine excelark i orden og styr på tingene. Men han er og bliver ikke nogen stor forhandler eller god til rekruttering/scouting desværre. Derfor skal hans rolle i klubben omdefineres, så vi kan sætte folk på det sportslige, der faktisk kan finde ud af det, så kan Ole Spion iøvrigt passende finde en anden arbejdsgiver.
              Når du er så utilfreds med ledelsen i OB, hvad så med, at du omdefinerer din rolle og bliver fan i en anden klub.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Tror du skal repræsentere Danmark til de Olympiske Lege i "Rygcrawling"....

                Du skifter fra OB til "alle steder" !

                Diskuterer vi OBs talentarbejde eller alle andre (hvor der selvfølgelig altid være steder, som er bedre, qua historie, økonomi, strategi m.m.) ?


                jamen ven da, tingene hænger jo sammen. Det er lidt ligesom den offentlige sektor, hvor man på den ene side kan øge udgifter til sundhed, men på den anden side ikke få mere personale ud af det fordi øgede udgifter til medicin æder det hele. Så man kan godt øge udgifterne til talentudvikling, mens hvis alle andre også gør det samtidigt, har man jo reelt ikke øget ressourcebruget ift. konkurrenterne.

                Vi er langt væk og er ikke på nogen parametre kommet tættere på.

                Jeg vil igen opfordre til at tjekke DBUs u-landshold, er godt klar over, at sandheden gør ondt, men nogen skal jo sige det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Når du er så utilfreds med ledelsen i OB, hvad så med, at du omdefinerer din rolle og bliver fan i en anden klub.
                  Endnu et indlæg uden skyggen af sammenhængende argument, men blot had. Må være trist at gå så meget op i, hvad jeg skal være eller ikke være, og i det hele taget være et menneske der gerne vil bestemme over andre. Drik en kølig pils.

                  En profet er sjældent agtet i sin hjemstavn, men nogen må jo desværre stille de ubehagelige spørgsmål.

                  I kan jo bare håbe, jeg tager fuldstændig fejl, det gør jeg selv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det siger du efter et år hvor vi har solgt 2 unge for 20 mill som vel er rekord i OB og Bayern/Barca er måske på trapperne med de næste millioner?
                    Obbekjær er et kæmpe talent og vores U17 ser rigtig gode ud.

                    Vi er kommet sent igang og processen tager mange år. Man kan ikke konkludere på noget endnu. Andet end det går fremad
                    Ja vi var umådelig heldige/dygtige at hapse MJ som kom i overskud i FCN og lave gode penge på ham , resten er kun småpenge der er lavet på de talenter der er solgt hvor andre klubber sælger til langt højere priser.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det behøver jeg ikke. Jeg ved det godt. Men du fatter åbenbart ikke at mange klubber har haft fokus på ungdomsarbejdet i en lang årrække før os og OB har været håbløst bagud på det område og kommer totalt fra baghjul samtidig med man kæmper mod budgetter 2-3-4 gange højere på akademi siden.
                      Giv det nu noget mere tid inden du konkludere på noget du ikke har indsigt i andet end på overfladen
                      Hvor meget investerer vi udover det der er nødvendigt for at få alle de fineste anmærkninger fra DBU?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Når du er så utilfreds med ledelsen i OB, hvad så med, at du omdefinerer din rolle og bliver fan i en anden klub.
                        Det er sgu lige godt noget af det dummeste jeg nogensinde har læst.

                        Comment


                          Kan læse mig til, at FCM nok går over til at spille med 2 stoppere, så smider lige Manjrekar James i puljen igen, han er ikke med i deres 18 mands trup til i morgen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Kan læse mig til, at FCM nok går over til at spille med 2 stoppere, så smider lige Manjrekar James i puljen igen, han er ikke med i deres 18 mands trup til i morgen.
                            Tvivler helt ærligt på han er en opgradering. Men må indrømme jeg ikke har fulgt ham specifikt. Men det er ikke meget han har spillet i fcn.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Tvivler helt ærligt på han er en opgradering. Men må indrømme jeg ikke har fulgt ham specifikt. Men det er ikke meget han har spillet i fcn.
                              Det er rigtigt at han ikke har spillet meget i FCN :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Det er rigtigt at han ikke har spillet meget i FCN :)
                                Håber da på noget bedre

                                Comment

                                Working...
                                X