Oprindeligt indsendt af Richard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Vi mangler altså stadigvæk den kvalitetsmidterforsvarsspiller, en som gerne kan spille her i 3-4 år. Tverskov kan blive solgt når som helst (nok næste vindue?). Leeuwin udløber til sommer og hverken ham eller M. Lund har vist niveau til et top 6 forsvar, som skal beskytte en 20-årig målmand!siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægVi mangler altså stadigvæk den kvalitetsmidterforsvarsspiller, en som gerne kan spille her i 3-4 år. Tverskov kan blive solgt når som helst (nok næste vindue?). Leeuwin udløber til sommer og hverken ham eller M. Lund har vist niveau til et top 6 forsvar, som skal beskytte en 20-årig målmand!
Situationen lige nu er lidt lakrids. For hvis man laver en 1 til 1 erstatning, ville man kunne argumenterer for, at Madu er hentet ind i stedet for Oliver Lund på backen. Og at Oliver Lund så overtager Ludwigs plads. Kabalen går op, rent antalsmæssigt. Derfor kunne man frygte, at hvis Barret ikke bliver solgt, at der derfor ikke kommer flere tilgange, da vi har samme antal spillere, som sidste sæson, og før Ludwig salget. Derfor er den logiske konklusion også, at Barret bliver solgt nu, og vi henter en ny CF, og Madu og Oliver Lund tager VB pladsen.Last edited by OBSch; 21-08-2019, 21:08.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
Enig!
Situationen lige nu er lidt lakrids. For hvis man laver en 1 til 1 erstatning, ville man kunne argumenterer for, at Madu er hentet ind i stedet for Oliver Lund på backen. Og at Oliver Lund så overtager Ludwigs plads. Kabalen går op, rent antalsmæssigt. Derfor kunne man frygte, at hvis Barret ikke bliver solgt, at der derfor ikke kommer flere tilgange, da vi har samme antal spillere, som sidste sæson, og før Ludwig salget.
Det vil være uambitiøst og yderst skuffende hvis man ikke henter en Ludwig erstatning..
Men kunne man få 1-2 mill for Barret skal han bare skydes af
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men man har så også meddelt at 3 spillere fortrinsvis stadig er U19 spillere. Og man sagde efter Ludwig salget at man var på jagt efter en CF.
Det vil være uambitiøst og yderst skuffende hvis man ikke henter en Ludwig erstatning..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men man har så også meddelt at 3 spillere fortrinsvis stadig er U19 spillere. Og man sagde efter Ludwig salget at man var på jagt efter en CF.
Selvom der har været løse rygter om, at der ikke er store bud på ham tror jeg hurtigt man ville have mange købere hvis man satte ham til salg til de der 1-2 millioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Der synes jeg i undervurderer ham. Jeg synes stadig han er vores bedste venstre back og hvis han ikke bliver solgt tror jeg nok han skal komme ind og spille en vigtig rolle. Selvom han kun har et år tilbage af kontrakten ville jeg ikke sælge til under 5 millioner.
Selvom der har været løse rygter om, at der ikke er store bud på ham tror jeg hurtigt man ville have mange købere hvis man satte ham til salg til de der 1-2 millioner.
Med Lund der spiller stærkt på backen kan jeg simpelthen ikke se hvorfor OB ville skrive en kort kontrakt med Madu hvis man forventer at Barret er i truppen ret meget længere. Tror han ryger til noget Sverige/Norge for ca 1,5 mill inden deres vindue lukker. Eller bryder sit løfte og skifter til en anden dansk klub
Comment
-
Enig, til det beløb skal Barret af sted nu. Der må da være en 3-5-2 klub i udlandet, der har set sig bare en smule lun på ham. Bliver Barret ikke solgt, og vi alligevel henter en CF, så betyder det, at enten Madu eller Obbekjær ryger ud af kamptruppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch
Helt enig.
Jeg bliver mere og mere overbevist om, at Madu købet betyder farvel til Barret nu. For her er truppen imod FCN (Ved godt Kløve røg ud til sidst) Meen hvis der også skal være plads til Madu, og en yderligere CF, hvem skal så ud?
27. Oliver Christensen
30. Sayouba Mandé
2. Oliver Lund
4. Ryan Johnson Laursen
5. Ramon Leeuwin
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
8. Janus Drachmann
9. Bashkim Kadrii
10. Sander Svendsen
14. Jens Jakob Thomasen
16. Julius Eskesen
20. Jacob Barrett Laursen
21. Mathias Greve
23. Troels Kløve
24. Marco Lund
25. Moses Opondo
28. Anders K. Jacobsen
Comment
-
Enig!
Situationen lige nu er lidt lakrids. For hvis man laver en 1 til 1 erstatning, ville man kunne argumenterer for, at Madu er hentet ind i stedet for Oliver Lund på backen. Og at Oliver Lund så overtager Ludwigs plads. Kabalen går op, rent antalsmæssigt. Derfor kunne man frygte, at hvis Barret ikke bliver solgt, at der derfor ikke kommer flere tilgange, da vi har samme antal spillere, som sidste sæson, og før Ludwig salget. Derfor er den logiske konklusion også, at Barret bliver solgt nu, og vi henter en ny CF, og Madu og Oliver Lund tager VB pladsen.
Men ja. Der skal nok noget ud for at vi får kvalitet ind og her er det desværre nok nemmest at få afsat Barrett frem for AK, selvom holdte vil have bedre af at undvære sidstnævnte
Comment
Comment