Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    jamen ven da, tingene hænger jo sammen. Det er lidt ligesom den offentlige sektor, hvor man på den ene side kan øge udgifter til sundhed, men på den anden side ikke få mere personale ud af det fordi øgede udgifter til medicin æder det hele. Så man kan godt øge udgifterne til talentudvikling, mens hvis alle andre også gør det samtidigt, har man jo reelt ikke øget ressourcebruget ift. konkurrenterne.

    Vi er langt væk og er ikke på nogen parametre kommet tættere på.

    Jeg vil igen opfordre til at tjekke DBUs u-landshold, er godt klar over, at sandheden gør ondt, men nogen skal jo sige det.
    Tror OB har flyttet sig mere end de fleste danske klubber de sidste par år relativt i forhold til de andre. Desværre på den baggrund at vi nærmest lå sidst
    Men det er stadig en positiv udvikling.

    Mener også at vores U-hold har klaret sig ganske fint både nationalt og internationalt.

    Kan godt forstå du er skuffet, hvis du forventede at TH skulle flytte OB op på FCM, FCK og FCN niveau allerede nu. Virker også lidt utopisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Når du er så utilfreds med ledelsen i OB, hvad så med, at du omdefinerer din rolle og bliver fan i en anden klub.
      LOL. Skal man underlægge sig den til enhver tid siddende ledelses dispositioner, ellers kan man bare skride? Forstår ikke det behov for at forsvare JH og hans slæng når kritikken kommer fra folk der har været fans i 20-30 år og mere.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

        LOL. Skal man underlægge sig den til enhver tid siddende ledelses dispositioner, ellers kan man bare skride? Forstår ikke det behov for at forsvare JH og hans slæng når kritikken kommer fra folk der har været fans i 20-30 år og mere.
        Pln er måske JH. Altid overtilfreds.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Kan læse mig til, at FCM nok går over til at spille med 2 stoppere, så smider lige Manjrekar James i puljen igen, han er ikke med i deres 18 mands trup til i morgen.
          Jeg stemmer for

          Comment


            Ifølge EB tilbød vi 3 år til 150k om måneden og 1 mio. i sign-on for Thelander. Det havde AaB åbenbart ikke budget til, så Gaarde måtte en tur omkring bestyrelsen for at finde midlerne til at få Thelander. Det rapporteres så i samme ombæring, at vi så beklageligvis skulle være interesseret i Okore nu, som AaB skal af med inden vinduet lukker.

            https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...r-salg/7764212

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ifølge EB tilbød vi 3 år til 150k om måneden og 1 mio. i sign-on for Thelander. Det havde AaB åbenbart ikke budget til, så Gaarde måtte en tur omkring bestyrelsen for at finde midlerne til at få Thelander. Det rapporteres så i samme ombæring, at vi så beklageligvis skulle være interesseret i Okore nu, som AaB skal af med inden vinduet lukker.

              https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...r-salg/7764212
              Tænkte nok det var os der var med i denne. Lidt øv vi ikke fik ham. Husker ham som pænt god. Specielt i luftspillet...

              Men vi må videre til næste. Bare ikke Okore

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænkte nok det var os der var med i denne. Lidt øv vi ikke fik ham. Husker ham som pænt god. Specielt i luftspillet...

                Men vi må videre til næste. Bare ikke Okore
                Jeg græder ikke snot over, at vi missede Thelander, som tidligere skrevet, men hvis alternativet er, at vi går ud og smider flere millioner for en spiller som Okore, så er jeg godt nok ikke i tvivl om, hvad jeg vil vælge.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jeg græder ikke snot over, at vi missede Thelander, som tidligere skrevet, men hvis alternativet er, at vi går ud og smider flere millioner for en spiller som Okore, så er jeg godt nok ikke i tvivl om, hvad jeg vil vælge.
                  Jeg vil ikke mene nogen af dem er værd at satse på. Så ser jeg hellere man bruger Obbekjær selv om det kommer til at koste lidt i ny og næ.
                  Okore skal ikke holde vores egne talenter ude af truppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Jeg græder ikke snot over, at vi missede Thelander, som tidligere skrevet, men hvis alternativet er, at vi går ud og smider flere millioner for en spiller som Okore, så er jeg godt nok ikke i tvivl om, hvad jeg vil vælge.
                    Okore er ikke hvad han var. Håber heller ikke, at vi går den vej. Ser gerne vi får noget luftstyrke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Ifølge EB tilbød vi 3 år til 150k om måneden og 1 mio. i sign-on for Thelander. Det havde AaB åbenbart ikke budget til, så Gaarde måtte en tur omkring bestyrelsen for at finde midlerne til at få Thelander. Det rapporteres så i samme ombæring, at vi så beklageligvis skulle være interesseret i Okore nu, som AaB skal af med inden vinduet lukker.

                      https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...r-salg/7764212
                      Puuhhhaaa Hvad siger hitraten ift køb i AaB?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Jeg vil ikke mene nogen af dem er værd at satse på. Så ser jeg hellere man bruger Obbekjær selv om det kommer til at koste lidt i ny og næ.
                        Okore skal ikke holde vores egne talenter ude af truppen.
                        Enig
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ifølge EB tilbød vi 3 år til 150k om måneden og 1 mio. i sign-on for Thelander. Det havde AaB åbenbart ikke budget til, så Gaarde måtte en tur omkring bestyrelsen for at finde midlerne til at få Thelander. Det rapporteres så i samme ombæring, at vi så beklageligvis skulle være interesseret i Okore nu, som AaB skal af med inden vinduet lukker.

                          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...r-salg/7764212
                          Skal man tro det de skriver, så er ambitionsniveauet da i hvert fald højt. Uanset hvad man mener om Okore, så vil det stadig være et prominent navn at hive ind. Jeg tror egentlig også at Okore vil passe bedre ind på vores hold. Som jeg husker ham, så er han et fysisk pragteksemplar, der pander godt til bolden og havde en ok teknik. Til gengæld halter han lidt på farten. Derfor ville Thelander nok passe bedre ind som en ny tverskov i midten i stedet for en Ludwig i vores venstre side. Her synes jeg Okores nærkampsstyrke og fart passer bedre ind. Jeg tror bare overhovedet ikke på Okore. Tror både Gaarde og Okore har andre prioriteter end OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Skal man tro det de skriver, så er ambitionsniveauet da i hvert fald højt. Uanset hvad man mener om Okore, så vil det stadig være et prominent navn at hive ind. Jeg tror egentlig også at Okore vil passe bedre ind på vores hold. Som jeg husker ham, så er han et fysisk pragteksemplar, der pander godt til bolden og havde en ok teknik. Til gengæld halter han lidt på farten. Derfor ville Thelander nok passe bedre ind som en ny tverskov i midten i stedet for en Ludwig i vores venstre side. Her synes jeg Okores nærkampsstyrke og fart passer bedre ind. Jeg tror bare overhovedet ikke på Okore. Tror både Gaarde og Okore har andre prioriteter end OB
                            Mht. fart så husker jeg faktisk en kamp hvor Okore løb Mathias Jørgensen op i en kontra, hvilket jeg var ret imponeret over.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tænkte nok det var os der var med i denne. Lidt øv vi ikke fik ham. Husker ham som pænt god. Specielt i luftspillet...

                              Men vi må videre til næste. Bare ikke Okore
                              Jeg er faktisk temmelig begejstret over udsigten til at vi MÅSKE lander Okore. Manden har altså stadigvæk et kæmpe talent. At man i AAB ikke er lykkedes med at udløse det talent, kan jo ikke komme bag på nogen. Jacob Friis er mindre inspirerende end én "Breaking News" artikel på ekstrabladet

                              Manden har altså spillet Premier League og landsholdsfodbold. Jeg er sikker på, at JM og HH kan få det bedste ud af ham.
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment


                                Jeg husker i hvert fald ikke Okore som langsom. Han har tit kompenceret for fejl med sin hurtighed. En klar forstærkning hvis det skulle lykkes. Men jeg tror også ar han vil noget andet

                                Comment

                                Working...
                                X