Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
    Ros til Jesper Hansen! Han holder sammen på truppen med vigtige forlængelser, sælger spillere, vi ikke har brug for og køber spændende nyt! Hvad mere kan man forlange af en sportsdirektør? Bravo!!!
    Vi må bare konstatere at meget er sket siden OBN og Kent var i OB. Med JM og Enrico virker OB som en forandret klub.

    Hvis der er penge til mere burde vi komme af med Greve og Ludwig og hente noget ekstra kvalitet. Gerne en CF i Tverskov/Leeuwin kvalitet og en super god boks til boks midtbane spiller. Det vil skabe stor konkurrence hele vejen rundt

    Comment


      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rge-til-norge/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Fedt, så er der ikke fare for at vi henter ham.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Fedt, så er der ikke fare for at vi henter ham.
          Tror ikke der er "fare" for vi henter flere angribere

          Kom der nogensinde en melding omkring Boateng ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Tror ikke der er "fare" for vi henter flere angribere

            Kom der nogensinde en melding omkring Boateng ?
            ikke officielt fra klubbens side. JM sagde dog at de gerne ville se lidt mere til ham når der i prøvetræningen ikke var nogen reservekampe at vurdere ham på, men at der ikke var sikkert det var en mulighed at forlænge perioden. Han er nok videre i systemet, enten med fra klubben, eller andre aftaler om træninger.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Er
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Målmandsposten : Korrekt, det er sådan jeg ser det.
              Forsvaret : Det afhænger lidt af hvad der sker her til sidst, men som det er nu er det for tyndt og kun med 1 spiller der helt sikkert er god nok.
              Backs : Nej, det skriver jeg ikke ... men det er i hvert fald godt nok til top 6, der er ikke mange der har bedre backs der.
              Midtbanen : Nej, det skriver jeg ikke ... det er tæt, men der mangler topniveau og der er helt sikkert i hvert fald 3 der er bedre og 3-4 der er dårligere.
              Angrebet : Nej, det skriver jeg ikke ... hvordan fik du det ud af det jeg skrev :D?
              Kadrii er god nok, men skal score mere, Jebali er det sandsynligvis, men skal jo lige spille og vise det ... Svendsen tror jeg ikke på.
              Hvis Jebali funker/viser sit topniveau, er det helt sikkert top 6, hvis ikke er det tvivlsomt.

              Så er det i hvert fald udpenslet :).
              Jeg er faktisk ret enig.

              Jeg tror på OC bliver god men han skal have tid og i denne sæson vil der komme svipsere.

              Vi har lige fået set forsvaret uden Tver , og det vil også se skidt ud uden Leeuwin, så en betingelse for at forsvaret et til top 6 er at Leeuwin og Tver spiller samt at Ryan og JBL ikke bliver skadede.

              Midtbanen her vil jeg ønske at vi kunne få JJT og Eske til at få deres endelige gennembrud og en sæson uden skader, hvis det ikke sker og vi skal køre sæsonen igennem med dem på det niveau de har haft på det seneste vil vi være afhængige af at Opondo tager Odense med storm hvilket jeg tvivler meget på. Kløve har sine gode kampe men er generelt ikke topspilleren JD er god stabil defensivt men bringer intet fremad .

              I angrebet er jeg helt enig . Her er AK også en meget ubekendt faktor , vil han tage kampen op eller opgiver han bare og hæver sin fine løn?

              Jeg ser OB ende mellem 5. og 8.pladsen.
              Last edited by Magge; 04-08-2019, 08:23.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Målmandsposten : Korrekt, det er sådan jeg ser det.
                Forsvaret : Det afhænger lidt af hvad der sker her til sidst, men som det er nu er det for tyndt og kun med 1 spiller der helt sikkert er god nok.
                Backs : Nej, det skriver jeg ikke ... men det er i hvert fald godt nok til top 6, der er ikke mange der har bedre backs der.
                Midtbanen : Nej, det skriver jeg ikke ... det er tæt, men der mangler topniveau og der er helt sikkert i hvert fald 3 der er bedre og 3-4 der er dårligere.
                Angrebet : Nej, det skriver jeg ikke ... hvordan fik du det ud af det jeg skrev :D?
                Kadrii er god nok, men skal score mere, Jebali er det sandsynligvis, men skal jo lige spille og vise det ... Svendsen tror jeg ikke på.
                Hvis Jebali funker/viser sit topniveau, er det helt sikkert top 6, hvis ikke er det tvivlsomt.

                Så er det i hvert fald udpenslet :).
                Målmand: fair nok.
                Forsvar: Så det du siger er at det ikke er top 6 eller at det er?
                backs: Jeg skriver 3-4 bedre hold, du skriver der ikke er mange, forklar mig gerne forskellen her? er det 4-5 eller 1-2 istedet?
                Midtbane: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=middelm%C3%A5dig Jeg læste bare middelmådig som det vel skal læses ;) Omkring gennemsnittet, med en hang til under. Du mente så både bedre og dårligere afhængige af diverse.
                Angreb: Jeg tror faktisk at hvis de fleste af vores spillere rammer topniveau er der til top 6. Har du set en Oliver Lunds topniveau? Det er alligevel noget af en forskel.

                https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=udpensle
                Hvis du med udpenslet mener at du har beskrevet hvor gode du mener at OB¨s hold er så nej. Hvis du mener forklare at du mener at det kan svinge helt sindssygt afgørende af dagsform og du derfor helst ikke vil sige noget mere konkret end ikke de bedste eller dårligste, så ja ;)

                Comment


                  Alle - mere eller mindre begavede - analyser i dette forum tager fejlagtigt udgangspunkt i de enkelte spilleres kvaliteter! Men i holdsport er 2+2 MERE end 4! Vi har en stor fordel i forhold til andre top 6-kandidater; vi har et sammenspillet hold med et klart spilkoncept - faktisk flere, da vi kan skifte system i løbet af en kamp! Det er det JH skal have ros for!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                    Alle - mere eller mindre begavede - analyser i dette forum tager fejlagtigt udgangspunkt i de enkelte spilleres kvaliteter! Men i holdsport er 2+2 MERE end 4! Vi har en stor fordel i forhold til andre top 6-kandidater; vi har et sammenspillet hold med et klart spilkoncept - faktisk flere, da vi kan skifte system i løbet af en kamp! Det er det JH skal have ros for!
                    Det er absolut ikke JH der skal have ros for det, men derimod JM! Jeg synes overordnet set vi har en top 5 spiller i ligaen på samtlige pladser, men der er stor niveau forskel mellem 1. Og 2. Valg på næsten hver plads. Ludwig, Lund og Lund holder fint niveau i forhold til deres trup status, men i forsvars kæden er tver+ramon+1=5 mens ramon+1+1=2 det er egentligt det jeg ser som vores største problem i denne sæson, vi har fine spillere men vores centerforsvar fungere ikke uden Tver! Især har vi været nemme at løbe imod og offsidefælden fejler for ofte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                      Målmand: fair nok.
                      Forsvar: Så det du siger er at det ikke er top 6 eller at det er?
                      backs: Jeg skriver 3-4 bedre hold, du skriver der ikke er mange, forklar mig gerne forskellen her? er det 4-5 eller 1-2 istedet?
                      Midtbane: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=middelm%C3%A5dig Jeg læste bare middelmådig som det vel skal læses ;) Omkring gennemsnittet, med en hang til under. Du mente så både bedre og dårligere afhængige af diverse.
                      Angreb: Jeg tror faktisk at hvis de fleste af vores spillere rammer topniveau er der til top 6. Har du set en Oliver Lunds topniveau? Det er alligevel noget af en forskel.

                      https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=udpensle
                      Hvis du med udpenslet mener at du har beskrevet hvor gode du mener at OB¨s hold er så nej. Hvis du mener forklare at du mener at det kan svinge helt sindssygt afgørende af dagsform og du derfor helst ikke vil sige noget mere konkret end ikke de bedste eller dårligste, så ja ;)
                      Jeg må holde fast i at udtrykke det som jeg ser det og der bliver det ikke mere præcist, med de usikkerheder der er før vinduet lukker og med nye spillere, ikke som du gerne ser at jeg udtrykker det :D.

                      Men smid endelig din udgave, det er da interessant.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                        Det er absolut ikke JH der skal have ros for det, men derimod JM! Jeg synes overordnet set vi har en top 5 spiller i ligaen på samtlige pladser, men der er stor niveau forskel mellem 1. Og 2. Valg på næsten hver plads. Ludwig, Lund og Lund holder fint niveau i forhold til deres trup status, men i forsvars kæden er tver+ramon+1=5 mens ramon+1+1=2 det er egentligt det jeg ser som vores største problem i denne sæson, vi har fine spillere men vores centerforsvar fungere ikke uden Tver! Især har vi været nemme at løbe imod og offsidefælden fejler for ofte.
                        Klart også JM der skal have ros! Igen, sammen kan vi mere, hold + træner + sportsdirektør !!!

                        Comment


                          Indtil videre et meget fornuftigt vindue på mange parametre, vigtige forlængelser, fine salg og interessante indkøb - Jeg mangler dog en venstrebenet back-up på VB og udviklingsprojekt på HB, vores backs er vigtige for spillet og jeg mener ikke at hverken Kløve eller Lund har gjort det godt nok på de pladser når de er blevet spillet der. Lund har ikke indlægsevnerne og Kløve bruger for mange sekunder på at lægge bolden til rette til sit højre ben.

                          Jeg håber yderlig at der bliver arbejdet på en løsning med Jonatan Harboe, en udlejning til 1. div ville være perfekt, manden er færdig med gymnasiet og er derfor ikke bundet af det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Er

                            Jeg er faktisk ret enig.

                            Jeg tror på OC bliver god men han skal have tid og i denne sæson vil der komme svipsere.

                            Vi har lige fået set forsvaret uden Tver , og det vil også se skidt ud uden Leeuwin, så en betingelse for at forsvaret et til top 6 er at Leeuwin og Tver spiller samt at Ryan og JBL ikke bliver skadede.

                            Midtbanen her vil jeg ønske at vi kunne få JJT og Eske til at få deres endelige gennembrud og en sæson uden skader, hvis det ikke sker og vi skal køre sæsonen igennem med dem på det niveau de har haft på det seneste vil vi være afhængige af at Opondo tager Odense med storm hvilket jeg tvivler meget på. Kløve har sine gode kampe men er generelt ikke topspilleren JD er god stabil defensivt men bringer intet fremad .

                            I angrebet er jeg helt enig . Her er AK også en meget ubekendt faktor , vil han tage kampen op eller opgiver han bare og hæver sin fine løn?

                            Jeg ser OB ende mellem 5. og 8.pladsen.
                            Enig i 5-8, men det kan også blive dårligere især fordi motoren på midtbanen er væk, og vi kan ikke tåle skader på nøgleposition. Går alt vores vej kan vi godt ende 3-4

                            Comment


                              Hører fra en bekendt at AK skulle være på vej tilbage til Aalborg
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Hører fra en bekendt at AK skulle være på vej tilbage til Aalborg
                                Er din bekendt fuld? troværdig? AKs kone? Eller vil han narre dig fordi du har stjålet hans bil?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X