Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mads Døhr vil geren væk fra FCM

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...XrW7qZ4quDwxl8
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis man vil være et tophold syntes jeg godt man kan forsvare at hente en CF mere hvis man er sikker på at han kommer med stor kvalitet.. Hvis der stadig er tvivl om Tverskov og måske Ramon skal der snart ske noget alligevel.
      Obbekjær skal kun spille U19 og bare udvikle sig. Så han er ikke med i ligningen
      Oliver Lund er backup på begge backs

      Så i min verden har vi kun 4 stoppere til 3 pladser og hvis man har økonomi,ambitioner og måske øjne i hovedet vil det kun give mening at hente en forstærkning da vi har et ømt punkt som snart risikerer at blive et åbent sår

      Grunden til at man ikke vil ud med hvilken position men leder efter en ekstra spiller til er måske netop for at undgå debatten som er uforståelig for nogen samt kunne demotivere Marco og Ludwig
      Altså for nuværende spiller OL jo fast i midterforsvaret. Så han er vel lige så meget stopper som de andre 4 vi har.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Har I helt glemt Buchholz ? Han var rigtig god, indtil Poul H ikke ønskede nogen kvalificeret hjælp og fyrede ham. Han skaffede i sin tid bl.a. Traore, og var god til at hjælpe med integreringen af flere spillere. Han ses stadig tit til OB`s træninger.
        Mvh pnl
        Hvad laver han i dag? Husker en større artikel med/om ham i et magasin og det virkede som om han var sådan en der fik tingene til at glide og fik et kvalificeret hint lært to .. var det ikke også ham med DD?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Hvad laver han i dag? Husker en større artikel med/om ham i et magasin og det virkede som om han var sådan en der fik tingene til at glide og fik et kvalificeret hint lært to .. var det ikke også ham med DD?
          Er han ikke lige blevet fyret i Næstved, sammen med Hemme og Gaxe?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

            Altså for nuværende spiller OL jo fast i midterforsvaret. Så han er vel lige så meget stopper som de andre 4 vi har.
            Men det viser vel også bare hvor desperate vi er ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg

              Er han ikke lige blevet fyret i Næstved, sammen med Hemme og Gaxe?
              Ved ikke om han var med der??
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Ved ikke om han var med der??
                Det tror jeg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg

                  Det tror jeg
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...g-kender-gamet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg

                    Det tror jeg
                    Jo, der var en kæmpe udrensning i Næstved hvor både Gaxe, Hemme og MB røg ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Har I helt glemt Buchholz ? Han var rigtig god, indtil Poul H ikke ønskede nogen kvalificeret hjælp og fyrede ham. Han skaffede i sin tid bl.a. Traore, og var god til at hjælpe med integreringen af flere spillere. Han ses stadig tit til OB`s træninger.
                      Mvh pnl
                      Ham håber jeg ikke på OB tilknytter,ham og Gaxe klokkede gevaldigt i det i Næstved...... de er så også blevet fyret efterfølgende.
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...e-lejespillere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg

                        Det tror jeg
                        https://www.transfermarkt.com/michae.../trainer/37749

                        Hvad han så har lavet i mellemtiden ??
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tænker at Ludwig selv har sagt nej til det/de tilbud der er kommet, mens klubben har været åben for dialog. Det har nok været et step ned både sportsligt og økonomisk så han ser pt ingen grund til at skifte.
                          Det sker kun nok hvis vi henter en CF mere og presser ham til at blive yderste mandat. Så tænker jeg han bliver inspireret til at søge andre veje.
                          Det er ikke for at være ond. Det er bare name of the game
                          Tja.. om det sker i den ene eller den anden rækkefølge kan være hip som hap. Jeg tror bare ikke at vi henter en CF'er uden at en anden ryger ud inden vinduet lukker, fordi vi antalmæssigt er rigeligt uagtet at Oliver også garderer som back.
                          Måske OB allerede er ved at skubbe ham på vej imod et skifte, hvis interessen stadig er der for ham. Lige nu er Lund'erne i hvert fald foran og med en tverskov som forhåbentlig snart er tilbage, så er der endnu længere vej til spilletid.

                          Comment


                            Forstår ikke bænkningen af Ludwig. Han er nok mindre fysisk stærk end Lund'erne, men synes han er klogere og mere placeringsstærk. Men det er nok et spørgsmål om hvem Michelsen foretrækker.
                            Fejlscouting?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Forstår ikke bænkningen af Ludwig. Han er nok mindre fysisk stærk end Lund'erne, men synes han er klogere og mere placeringsstærk. Men det er nok et spørgsmål om hvem Michelsen foretrækker.
                              Fejlscouting?
                              Det lugter det lidt af. At han er nede som 5. valg nu er i hvert fald helt skidt. Måske er det bedst for alle parter, hvis vi kan få ham sendt afsted i det her vindue. Han har vel stadig et navn der gør, at han kan skydes af til en mindre Superligaklub ala Randers, Horsens, Silkeborg etc.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Forstår ikke bænkningen af Ludwig. Han er nok mindre fysisk stærk end Lund'erne, men synes han er klogere og mere placeringsstærk. Men det er nok et spørgsmål om hvem Michelsen foretrækker.
                                Fejlscouting?
                                Jeg tænker at Ludwig spares grundet et snarligt salg, men kun et gæt.

                                Comment

                                Working...
                                X