Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Er enig at vi alle elsker at hente spiller hjem men tror det er mere fansenes side. Tror ledelser tager det gerne som "bonus" men beslutninger tages vel på andre grunde. Nægter kun at Aab ville sætte AK højt på lønlisten hvis de ser ham som "supplement". Det er ja lige hvad vi kritiserer: AK i truppen som "supplement" er ja helt godt men for den løn han får skal han være mere. Så hvis de henter ham til Aab så som en som er tænkt som bærende spiller eller AK må ned med lønkrav. Ja, er enig at det er en vanskelig situation fir AK: flere ting taler for at skifte, især den sportslige perspektive som skulle tælle højt. Men økonomien og den løn han får i OB er også en argument. Men ville glæde mig hvis han kommer til Aab - på Aks og vores vegne.
    Ja, de tages selvfølgelig primært af andre grunde i langt de fleste tilfælde, men derfor tror jeg aldrig, at man skal undervurdere fanfavorit-faktoren og noget man "kender". Hvis vi kigger helt nøgternt på det, har Sander Svendsen jo på mange måder været sløj, ligesom AK, siden Michelsen forlod Hammarby. Alligevel vil Michelsen gerne have ham til OB, selvom han ikke rigtigt har leveret noget det sidste 1½ år.

    Vi ved selvfølgelig ikke, hvordan AK ser situationen, og om der kunne være nogle personlige interesser der også gør, at han helst vil blivie her. Det er jo en mulighed. Men hvis Jebali bliver godt introduceret på det her hold, så ser jeg virkelig ikke mange minutter til AK i resten af hans OB tid, vi snakker vel højest nogle indhop nu og da, så bør ham og hans agent tænke sig rigtigt godt om. Og så nævner jeg bare igen, at hvis vi kunne komme af med Helenius der også havde et år tilbage til en meget høj løn, og at han er villig til at være et supplement i AGF, så er der også en verden, hvor vi kan komme af med AK, og AaB, hvor han haft haft størst succes i karrieren, er da ikke det dummeste bud jeg har hørt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Ja, de tages selvfølgelig primært af andre grunde i langt de fleste tilfælde, men derfor tror jeg aldrig, at man skal undervurdere fanfavorit-faktoren og noget man "kender". Hvis vi kigger helt nøgternt på det, har Sander Svendsen jo på mange måder været sløj, ligesom AK, siden Michelsen forlod Hammarby. Alligevel vil Michelsen gerne have ham til OB, selvom han ikke rigtigt har leveret noget det sidste 1½ år.

      Vi ved selvfølgelig ikke, hvordan AK ser situationen, og om der kunne være nogle personlige interesser der også gør, at han helst vil blivie her. Det er jo en mulighed. Men hvis Jebali bliver godt introduceret på det her hold, så ser jeg virkelig ikke mange minutter til AK i resten af hans OB tid, vi snakker vel højest nogle indhop nu og da, så bør ham og hans agent tænke sig rigtigt godt om. Og så nævner jeg bare igen, at hvis vi kunne komme af med Helenius der også havde et år tilbage til en meget høj løn, og at han er villig til at være et supplement i AGF, så er der også en verden, hvor vi kan komme af med AK, og AaB, hvor han haft haft størst succes i karrieren, er da ikke det dummeste bud jeg har hørt.
      Ville i hvert fald være en god løsning for AK og os. Han er helt sikker fjerde valg og det vil vel ikke en gang give mange indhop-minutter for AK medmindre der kommer skader eller en systemomstilling til 3-4-3 hvor vi spiller med Bashkim, Sander og Jebali i startopstilling
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Kunne Silkeborg ikke være en mulighed for ak?
        kent var jo glad for ham.

        Comment


          Det er ikke den store hemmelighed at KN fastholder sin taktik med at købe gamle spillere igen og de gik også efter Helenius. Men SIF har ikke råd til AK med mindre de investerer alle pengene de fik fra Skov. Og det gør de ikke, for de mangler akut spillere til flere kæder. Og så mener jeg i øvrigt også at AK og Schwartz er for ens typer til den 4-4-2 KN vil spille med SIF. Jeg tror mere på AAB vinklen, selvom jeg ikke har nogen indikationer på det skulle være på tale.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
            Det er ikke den store hemmelighed at KN fastholder sin taktik med at købe gamle spillere igen og de gik også efter Helenius. Men SIF har ikke råd til AK med mindre de investerer alle pengene de fik fra Skov. Og det gør de ikke, for de mangler akut spillere til flere kæder. Og så mener jeg i øvrigt også at AK og Schwartz er for ens typer til den 4-4-2 KN vil spille med SIF. Jeg tror mere på AAB vinklen, selvom jeg ikke har nogen indikationer på det skulle være på tale.
            Mon ikke OB er klar til næsten at forære ham væk som vi gjorde med Helenius? Bare for at spare lønnen. Så kan de give ham en 3 årig kontrakt som godt nok ikke er i nærheden af den nuværende men så kan han spille bold og få ro på karrieren igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mon ikke OB er klar til næsten at forære ham væk som vi gjorde med Helenius? Bare for at spare lønnen. Så kan de give ham en 3 årig kontrakt som godt nok ikke er i nærheden af den nuværende men så kan han spille bold og få ro på karrieren igen
              Han blev da ikke foræret væk, vi fik en halv million, det er da fint for en spiller med et år til udløb,og som aldrig havde niveauet.


              Lasse Vøge‏ @LasseVge
              FølgFølg @LasseVge

              Mere
              AGF betaler omkring 500.000 kr. for Helenius, som jeg hører det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Mon ikke OB er klar til næsten at forære ham væk som vi gjorde med Helenius? Bare for at spare lønnen. Så kan de give ham en 3 årig kontrakt som godt nok ikke er i nærheden af den nuværende men så kan han spille bold og få ro på karrieren igen
                Det anser jeg som meget sandsynligt, en 3 årig aftale til den halve løn kan sagtens sikre ham smør på brødet i fremtiden, og derefter er karrieren i SL slut for ham. Alternativt kan det ikke udelukkes at han er så meget OB'er at han er indstillet på at slutte SL-karrieren ved kontraktudløb her i O'ense når han er blevet "glemt" og gemt på bænken, og blandt reserverne. Han sagde ved gen-starten i OB at det altid har været hans drøm og ambition at spille i OB .. spørgsmålet er så om han selv føler han kan motivere sig til at spille SIF, EfB eller AaB i en længere periode.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                  Han blev da ikke foræret væk, vi fik en halv million, det er da fint for en spiller med et år til udløb,og som aldrig havde niveauet.


                  Lasse Vøge‏ @LasseVge
                  FølgFølg @LasseVge

                  Mere
                  AGF betaler omkring 500.000 kr. for Helenius, som jeg hører det.
                  Ved godt vi fik 1/2 mill. Fantastisk handel. Men internt var vi garanteret klar til at sende ham afsted for hver en pris

                  Comment


                    Vi skal have en klar i kulissen, hvis vi skal sende AK af sted, som jeg ser det. 3 angribere er altså ikke nok. En ung udviklingsspiller med potentiale ville være ideelt, så vi ikke har 4 stjerner, der alle forventer at spille fra start hver gang, men vi er nødt til at have noget at skyde med fra bænken også. Og jeg tror altså, at det er planen, at både Bashkim, Jebali og Svendsen skal spille fra start umiddelbart - hvordan Jacob Michelsen så end har tænkt sig, at det skal gå op.

                    Derudover så håber jeg så sandelig, at vi er i markedet for en backup til Jacob Barrett, som lige blev skadet og som i øvrigt stadig kun har 1 år tilbage af kontrakten. Og så skal der selvfølgelig en erstatning til for hver mand der potentielt ryger ud, om det er Ludwig, Greve, Harboe (på lån) eller hvad det måtte være. Truppen må simpelthen ikke blive tyndere end den er nu.

                    I øvrigt, måske jeg bare ikke har fulgt med, men hvorfor var Frøkjær ikke med i truppen mod Esbjerg? Er han skadet, eller er han gået fra 1./2. indskifter til ud af truppen på rekordtid?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Vi skal have en klar i kulissen, hvis vi skal sende AK af sted, som jeg ser det. 3 angribere er altså ikke nok. En ung udviklingsspiller med potentiale ville være ideelt, så vi ikke har 4 stjerner, der alle forventer at spille fra start hver gang, men vi er nødt til at have noget at skyde med fra bænken også. Og jeg tror altså, at det er planen, at både Bashkim, Jebali og Svendsen skal spille fra start umiddelbart - hvordan Jacob Michelsen så end har tænkt sig, at det skal gå op.

                      Derudover så håber jeg så sandelig, at vi er i markedet for en backup til Jacob Barrett, som lige blev skadet og som i øvrigt stadig kun har 1 år tilbage af kontrakten. Og så skal der selvfølgelig en erstatning til for hver mand der potentielt ryger ud, om det er Ludwig, Greve, Harboe (på lån) eller hvad det måtte være. Truppen må simpelthen ikke blive tyndere end den er nu.

                      I øvrigt, måske jeg bare ikke har fulgt med, men hvorfor var Frøkjær ikke med i truppen mod Esbjerg? Er han skadet, eller er han gået fra 1./2. indskifter til ud af truppen på rekordtid?
                      Hvis det bliver som det efterhånden lugter mest af, så kommer vi til at spille 3-4-3. Så ser jeg umiddelbart ingen alvorlig grund til at erstatte AK. Her kan kløve og opondo erstatte på ligeså fin vis som AK kan.
                      det vigtigste bør være at finde en gardering på en af backerne og så lykkedes med at skifte Ludwig eller M Lund ud med en der er bedre, så vi står bedre rustet defensivt. Det har vi brug for med det in mente at vi også har en ung og stadig uprøvet keeper i kassen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Hvis det bliver som det efterhånden lugter mest af, så kommer vi til at spille 3-4-3. Så ser jeg umiddelbart ingen alvorlig grund til at erstatte AK. Her kan kløve og opondo erstatte på ligeså fin vis som AK kan.
                        det vigtigste bør være at finde en gardering på en af backerne og så lykkedes med at skifte Ludwig eller M Lund ud med en der er bedre, så vi står bedre rustet defensivt. Det har vi brug for med det in mente at vi også har en ung og stadig uprøvet keeper i kassen.
                        Det kunne se sådan ud - jeg er helt enig i at det er mere påkrævet at finde en stærkere cf'er end Lund-Lund-Ludwig kan præstere for at beskytte vores unge målmand. Måske har det kostet lidt i spillet de seneste kampe at der har været opmærksom på at det vigtigt for OCs fremtid at målene ikke fyger ind hos ham. 7 mål imod i 4 kampe er vel i overkanten trods det faktum at han næppe kan klandres for andet end lille andel ved Lyngbys scoring.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Greve åbner op for at forlade OB

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eret-noget-rod

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han har nok også snart udtjent sin værnepligt. Man sidder aldrig med følelsen af at han går ikke og flytter noget som helst i OB. Jeg synes et eller andet sted at hans tilstedeværelse bremser spilletiden til unge og mere lovende talenter, som eske, opondo og frøkjær. Samtidig tror jeg da at der sagtens kan være interesse fra mindre superligaklubber og at han ville være et fint aktiv der. Et salg af ham kunne godt bane vejen for en ekstra back, så vi får mere balance i truppen. Antalmæssigt er vi stærkt besat på midtbanen, men tyndt på backen.

                            Comment


                              Tror man kigger efter en mere defensiv venstreback, og at vi vil til at spille 4-4-2 i stedet for med mindre offensive backs. Jeg vil mene at Barret er dårligere defensivt end Ryan er.
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Rigtig god attitude af Greve! Han siger vel ret tydeligt at han er OB dreng, og vil gøre alt for at slå igennem.

                                Rigtig ærgerligt at han ikke har mere slutprodukt i sit spil, så var det en anden historie med ham.

                                Comment

                                Working...
                                X