Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Umiddelbart er det jo ikke større omkostninger end vi har haft op til denne sæsons slutning?

    Kent Nielsen, KEP, Rasmus Festersen og Helenius må vi formode har været store poster i budgettet.

    Fornemmer jeg lidt misundelse Entusiastens?
    Uuh det er svært at sige, men jeg tror at Jebali er en stor post, sammen med forlængelserne og Svendsen og så har det jo været en del af skabelsen af et ret stort underskud ... men hvis jeg var fan ville jeg da hellere se et sats som det her, end middelmådighed og større risiko for nedrykning.

    Hvis Grytebust var blevet var i nu "definitivt potentielt" stærkere end sidste år, det kommer lidt an på hvordan det går med Jebali og måske Svendsen.
    Uden Grytebust er der bare flyttet lidt rundt på holdets styrke, så nej jeg er nu ikke bekymret endnu :D ... og da jeg ikke holder med nogen klubhold er det jo svært for mig at være misundelig, men holdet har da betydeligt færre huller end for 5 år siden!

    Målmandsposten : Jeg er ikke overbevist ... ikke til top 6.
    Forsvaret centralt : godt og skidt, men der mangler bredde ... måske til top 6.
    Forsvaret siderne : Godkendt, helt sikkert ... til top 6
    Midtbanen : Middelmådigt, der er ingen der brænder igennem her og der er lidt med både alder, topniveau og skader.
    Angrebet : Kadrii er godkendt, men scorer nok for lidt ... Jebali kan blive god, han har helt sikkert et højt topniveau (motivation er måske en faktor), Svendsen tror jeg ikke meget på.

    Talenter : der kommer fortsat for lidt, men glæder mig til at komme ned og følge u17 og u19 i den nye sæson, noget tyder jo også på at der KAN være forbedringer nedefra (det var ren orgasme da jeg så Daramy der første gang).

    Holdet ser dyrt ud og skal præstere nu, med mange spillere i sin bedste alder ... hvis tingene flasker sig har I styrken til top 3-5, men det kan også gå galt p.g.a. manglende bredde og salg/økonomien.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Store udgifter til Sander, Jebali og Tverskov, uden tvivl, men vi har så også transferindtægter i omegnen af 20 mio. kr i 2019.
      ... og et underskud på var det 36 millioner, det er med det i tankerne at jeg melder sådan ud :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        ... og et underskud på var det 36 millioner, det er med det i tankerne at jeg melder sådan ud :).
        Bestemt, men jeg tror nu NT´s kærlighed til fodbolddelen, er stor nok til, den må gå i nul. Vi har så ikke en chance for at vurdere fodbolddelen isoleret set, desværre.

        Har længe syntes at OCC er en lidt spøjs størrelse. Ligger godt geografisk midt i landet, men tror arenaen er en gigant fiasko, bare min helt egen mavefornemmelse, har intet at hænge det op på.

        Comment


          Hold kæft en dejlig nyhed! Og så er det jo bare glasur på kagen at se Brøndby-fans i fornægtelse, som ikke kan acceptere, at han åbenbart ikke fandt et skifte dertil super interessant, og at Tverskov i øvrigt heller ikke er særligt god, og at de nok heller ikke ville kunne bruge ham alligevel. Bliv i bare ved med at prøve at narre jer selv.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hold kæft en dejlig nyhed! Og så er det jo bare glasur på kagen at se Brøndby-fans i fornægtelse, som ikke kan acceptere, at han åbenbart ikke fandt et skifte dertil super interessant, og at Tverskov i øvrigt heller ikke er særligt god, og at de nok heller ikke ville kunne bruge ham alligevel. Bliv i bare ved med at prøve at narre jer selv.
            Må indrømme jeg også sad og småfniste lidt, da jeg læste folks kommentarer på bold.dk - OB’ere i ekstase, BIF’ere i fornægtelse og generel anerkendelse fra alle andre fans

            Jeg gik kun ind på nyheden, for at læse kommentarerne, og de skuffede ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Uuh det er svært at sige, men jeg tror at Jebali er en stor post, sammen med forlængelserne og Svendsen og så har det jo været en del af skabelsen af et ret stort underskud ... men hvis jeg var fan ville jeg da hellere se et sats som det her, end middelmådighed og større risiko for nedrykning.

              Hvis Grytebust var blevet var i nu "definitivt potentielt" stærkere end sidste år, det kommer lidt an på hvordan det går med Jebali og måske Svendsen.
              Uden Grytebust er der bare flyttet lidt rundt på holdets styrke, så nej jeg er nu ikke bekymret endnu :D ... og da jeg ikke holder med nogen klubhold er det jo svært for mig at være misundelig, men holdet har da betydeligt færre huller end for 5 år siden!

              Målmandsposten : Jeg er ikke overbevist ... ikke til top 6.
              Forsvaret centralt : godt og skidt, men der mangler bredde ... måske til top 6.
              Forsvaret siderne : Godkendt, helt sikkert ... til top 6
              Midtbanen : Middelmådigt, der er ingen der brænder igennem her og der er lidt med både alder, topniveau og skader.
              Angrebet : Kadrii er godkendt, men scorer nok for lidt ... Jebali kan blive god, han har helt sikkert et højt topniveau (motivation er måske en faktor), Svendsen tror jeg ikke meget på.

              Talenter : der kommer fortsat for lidt, men glæder mig til at komme ned og følge u17 og u19 i den nye sæson, noget tyder jo også på at der KAN være forbedringer nedefra (det var ren orgasme da jeg så Daramy der første gang).

              Holdet ser dyrt ud og skal præstere nu, med mange spillere i sin bedste alder ... hvis tingene flasker sig har I styrken til top 3-5, men det kan også gå galt p.g.a. manglende bredde og salg/økonomien.
              Det må være hårdt, hele tiden at skulle retfærdiggøre overfor dig selv, hvorfor du valgte at blive medløber fan. Det bærer dine vurderinger også præg af.

              Jeg husker, at du i FCN´s storhedstid var stor fortaler for dem, men de er vel ikke så spændende mere?
              Jeg vil heldigvis ikke bevæge mig ud i en vurdering af FCN´s trup. Det er de simpelthen ikke interessante nok til
              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
              Lou Holtz

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Det må være hårdt, hele tiden at skulle retfærdiggøre overfor dig selv, hvorfor du valgte at blive medløber fan. Det bærer dine vurderinger også præg af.

                Jeg husker, at du i FCN´s storhedstid var stor fortaler for dem, men de er vel ikke så spændende mere?
                Jeg vil heldigvis ikke bevæge mig ud i en vurdering af FCN´s trup. Det er de simpelthen ikke interessante nok til
                Jeg er ikke så meget til at svare på den slags, men når du gætter hvor du kunne spørge vil jeg gerne opklare :).

                Jeg røg af som fan i den periode hvor OB resultatmæssigt klarede sig bedst (det tror jeg faktisk der er et par folk her som kan dokumentere).

                Du husker forkert med FCN, jeg er først de senere år blevet glad for deres ungdomsafdeling, (som jeg også følger Daramy og nu Lindstrøm meget) p.g.a. de mulige landsholdsspillere ... for 5+ år siden kaldte jeg dem FC Fup, da de reelt snød sig i superligaen.

                Jeg er fan af 0 klubber, men kan godt lide en specifik måde at spille fodbold på.

                Du kunne bare have spurgt, enten forveksler du mig med en anden, eller også gætter du bare ... jeg er ikke fan, men jeg er et ærligt menneske :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  ... og et underskud på var det 36 millioner, det er med det i tankerne at jeg melder sådan ud :).
                  Undskyld, men du er total useriøs, og det ved du formentlig godt. De 36 mill. var mig bekendt underskuddet i hele OS&E Gruppen, og ingen på forum kender OB A/S´ s resultat.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Undskyld, men du er total useriøs, og det ved du formentlig godt. De 36 mill. var mig bekendt underskuddet i hele OS&E Gruppen, og ingen på forum kender OB A/S´ s resultat.
                    Som OB jo er en del af, en ret stor del, men det er korrekt at det er svært at få specifikke tal ud.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Uuh det er svært at sige, men jeg tror at Jebali er en stor post, sammen med forlængelserne og Svendsen og så har det jo været en del af skabelsen af et ret stort underskud ... men hvis jeg var fan ville jeg da hellere se et sats som det her, end middelmådighed og større risiko for nedrykning.

                      Hvis Grytebust var blevet var i nu "definitivt potentielt" stærkere end sidste år, det kommer lidt an på hvordan det går med Jebali og måske Svendsen.
                      Uden Grytebust er der bare flyttet lidt rundt på holdets styrke, så nej jeg er nu ikke bekymret endnu :D ... og da jeg ikke holder med nogen klubhold er det jo svært for mig at være misundelig, men holdet har da betydeligt færre huller end for 5 år siden!

                      Målmandsposten : Jeg er ikke overbevist ... ikke til top 6.
                      Forsvaret centralt : godt og skidt, men der mangler bredde ... måske til top 6.
                      Forsvaret siderne : Godkendt, helt sikkert ... til top 6
                      Midtbanen : Middelmådigt, der er ingen der brænder igennem her og der er lidt med både alder, topniveau og skader.
                      Angrebet : Kadrii er godkendt, men scorer nok for lidt ... Jebali kan blive god, han har helt sikkert et højt topniveau (motivation er måske en faktor), Svendsen tror jeg ikke meget på.

                      Talenter : der kommer fortsat for lidt, men glæder mig til at komme ned og følge u17 og u19 i den nye sæson, noget tyder jo også på at der KAN være forbedringer nedefra (det var ren orgasme da jeg så Daramy der første gang).

                      Holdet ser dyrt ud og skal præstere nu, med mange spillere i sin bedste alder ... hvis tingene flasker sig har I styrken til top 3-5, men det kan også gå galt p.g.a. manglende bredde og salg/økonomien.
                      Bare så jeg er med.
                      Målmandsposten er der minimum 6 hold med bedre målmænd.
                      Forsvaret centralt er der måske 6 hold med bedre forsvarere.
                      Backs, kun 3-4 bedre hold.
                      Midtbanen: minimum 6 bedre hold.
                      Angrebet: Bashkim er iblandt de 12 bedste, men det er også det?

                      Sgu da et mirakel hvis vi kommer i top 6 med målmænd, cf'ere, midtbane og angribere (undtagen Bashkim) som ikke er gode nok til det ;)
                      Din forudsigelse derefter er ellers at det kan gå godt eller gå galt. Det er lidt nogle billige forudsigelser..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Jeg er ikke så meget til at svare på den slags, men når du gætter hvor du kunne spørge vil jeg gerne opklare :).

                        Jeg røg af som fan i den periode hvor OB resultatmæssigt klarede sig bedst (det tror jeg faktisk der er et par folk her som kan dokumentere).

                        Du husker forkert med FCN, jeg er først de senere år blevet glad for deres ungdomsafdeling, (som jeg også følger Daramy og nu Lindstrøm meget) p.g.a. de mulige landsholdsspillere ... for 5+ år siden kaldte jeg dem FC Fup, da de reelt snød sig i superligaen.

                        Jeg er fan af 0 klubber, men kan godt lide en specifik måde at spille fodbold på.

                        Du kunne bare have spurgt, enten forveksler du mig med en anden, eller også gætter du bare ... jeg er ikke fan, men jeg er et ærligt menneske :).
                        Du er ikke kun et "ærligt" menneske(Jeg kender dig heldigvis ikke godt nok til at kunne svare på dette). Du er efterhånden også blevet kendt for at være en stor provokatør på dette forum. Engang imellem bevæger du dig ovenikøbet på grænsen til trolling.

                        Så når du provokere, hvor du kunne være konstruktiv på dine lokale helts vegne, vil jeg tillade mig at provokere tilbage ;)

                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                          Bare så jeg er med.
                          Målmandsposten er der minimum 6 hold med bedre målmænd.
                          Forsvaret centralt er der måske 6 hold med bedre forsvarere.
                          Backs, kun 3-4 bedre hold.
                          Midtbanen: minimum 6 bedre hold.
                          Angrebet: Bashkim er iblandt de 12 bedste, men det er også det?

                          Sgu da et mirakel hvis vi kommer i top 6 med målmænd, cf'ere, midtbane og angribere (undtagen Bashkim) som ikke er gode nok til det ;)
                          Din forudsigelse derefter er ellers at det kan gå godt eller gå galt. Det er lidt nogle billige forudsigelser..
                          Målmandsposten : Korrekt, det er sådan jeg ser det.
                          Forsvaret : Det afhænger lidt af hvad der sker her til sidst, men som det er nu er det for tyndt og kun med 1 spiller der helt sikkert er god nok.
                          Backs : Nej, det skriver jeg ikke ... men det er i hvert fald godt nok til top 6, der er ikke mange der har bedre backs der.
                          Midtbanen : Nej, det skriver jeg ikke ... det er tæt, men der mangler topniveau og der er helt sikkert i hvert fald 3 der er bedre og 3-4 der er dårligere.
                          Angrebet : Nej, det skriver jeg ikke ... hvordan fik du det ud af det jeg skrev :D?
                          Kadrii er god nok, men skal score mere, Jebali er det sandsynligvis, men skal jo lige spille og vise det ... Svendsen tror jeg ikke på.
                          Hvis Jebali funker/viser sit topniveau, er det helt sikkert top 6, hvis ikke er det tvivlsomt.

                          Så er det i hvert fald udpenslet :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                            Du er ikke kun et "ærligt" menneske(Jeg kender dig heldigvis ikke godt nok til at kunne svare på dette). Du er efterhånden også blevet kendt for at være en stor provokatør på dette forum. Engang imellem bevæger du dig ovenikøbet på grænsen til trolling.

                            Så når du provokere, hvor du kunne være konstruktiv på dine lokale helts vegne, vil jeg tillade mig at provokere tilbage ;)
                            Jeg ville bare opklare det for dig.
                            Går ikke ind i polemiske debatter osv. det fik jeg nok af som fan :).

                            Det er helt korrekt at jeg for år tilbage havde sværere ved ikke at provokere (eller måske tænkte jeg det mere end jeg skrev det), jeg synes dog nu at jeg skriver tingene som jeg ser det, uden at trække fra eller lægge til :).

                            Det er helt fair med gas, men for mig at se bliver det lidt irrelevant når der rives ting ud af den blå luft.
                            Last edited by Entusiastens; 03-08-2019, 15:04.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Store udgifter til Sander, Jebali og Tverskov, uden tvivl, men vi har så også transferindtægter i omegnen af 20 mio. kr i 2019.
                              MJ 15 mill
                              CN 5 mill
                              GG 5 mill
                              MD 1 mill

                              ialt 26 mill

                              Comment


                                Ros til Jesper Hansen! Han holder sammen på truppen med vigtige forlængelser, sælger spillere, vi ikke har brug for og køber spændende nyt! Hvad mere kan man forlange af en sportsdirektør? Bravo!!!

                                Comment

                                Working...
                                X