Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad mon der blev af vores unge islandske ven?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Hvad mon der blev af vores unge islandske ven?
      Mon ikke at man venter til på mandag hvor han fylder 18?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg prøver lige at huske denne. Så vender vi tilbage til denne om 1 års tid
        Lad os gøre det, så kan vi også lige evaluere Banggaard, som nok skal blive en vigtig forsvarsprofil dernede.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Lad os gøre det, så kan vi også lige evaluere Banggaard, som nok skal blive en vigtig forsvarsprofil dernede.
          De kommer til at kæmpe for overlevelse. Forventer Glen fucker det op.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            De kommer til at kæmpe for overlevelse. Forventer Glen fucker det op.
            Det er ikke umuligt, jeg har heller ikke de store forventninger til dem. Men jeg synes alligevel, at der er så tilpas meget kvalitet i truppen, at de burde være for gode til at rykke ud.

            Men hele strategien med bare at hive en masse mere eller mindre afdankede FCM-spillere ind, som Glen har arbejdet med før, synes jeg godt nok er uambitiøs. Vi ved jo også godt selv, at det bestemt ikke bare er lig succes, når træneren får alle hans gamle yndlingsspillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Lad os gøre det, så kan vi også lige evaluere Banggaard, som nok skal blive en vigtig forsvarsprofil dernede.
              Og jeg tror han er ganske gennemsnitlig... Men det er da muligt det er nok til at være profil i Sønderjyske

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Det er ikke umuligt, jeg har heller ikke de store forventninger til dem. Men jeg synes alligevel, at der er så tilpas meget kvalitet i truppen, at de burde være for gode til at rykke ud.

                Men hele strategien med bare at hive en masse mere eller mindre afdankede FCM-spillere ind, som Glen har arbejdet med før, synes jeg godt nok er uambitiøs. Vi ved jo også godt selv, at det bestemt ikke bare er lig succes, når træneren får alle hans gamle yndlingsspillere.
                Tror også de er for gode til at rykke ned. De starter nok som lyn og torden men misser knebent Top 6

                Comment


                  Nu er det officielt:
                  Grubbe til RB Leipzig.
                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...217490433?s=19
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sae...il-rb-leipzig/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Solgt for et symbolsk beløb.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Solgt for et symbolsk beløb.
                        Man sælger ikke sit største talent for et symbolsk beløb. Men hvis 5-6 mill plus bonus som jeg gætter på det er så ja.

                        Vi må bare acceptere at vi ikke er i FCK/FCN/FCM ligaen endnu hvor beløbene er noget højere. Og kommer det måske aldrig

                        Comment


                          @LasseVge
                          2 min
                          Hører, at OB får omkring fem mio. for Grubbe + diverse klausuler.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det er ikke umuligt, jeg har heller ikke de store forventninger til dem. Men jeg synes alligevel, at der er så tilpas meget kvalitet i truppen, at de burde være for gode til at rykke ud.

                            Men hele strategien med bare at hive en masse mere eller mindre afdankede FCM-spillere ind, som Glen har arbejdet med før, synes jeg godt nok er uambitiøs. Vi ved jo også godt selv, at det bestemt ikke bare er lig succes, når træneren får alle hans gamle yndlingsspillere.
                            Det bliver en giftig sæson, og det at holdet allerede er på plads, bliver en styrke for dem. De får nok ikke medaljer, men de må stå fornuftigt i forhold til at undgå at rykke ud,


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              @LasseVge
                              2 min
                              Hører, at OB får omkring fem mio. for Grubbe + diverse klausuler.
                              Syntes det er en okay pris. 5+ millioner i hånden og måske flere i fremtiden. Hvis ikke er der mulighed for at han måske kommer tilbage en dag klar til SL bold

                              2019 Akademi transferindtægter ca
                              Mathias Jørgensen 15 mill
                              Gustav Grubbe 5 mill

                              2019 SL trup transferindtægter ca
                              Mikkel Desler 1,5 mill

                              Hmmmmmm

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Syntes det er en okay pris. 5+ millioner i hånden og måske flere i fremtiden. Hvis ikke er der mulighed for at han måske kommer tilbage en dag klar til SL bold

                                2019 Akademi transferindtægter ca
                                Mathias Jørgensen 15 mill
                                Gustav Grubbe 5 mill

                                2019 SL trup transferindtægter ca
                                Mikkel Desler 1,5 mill

                                Hmmmmmm
                                Det virker rimeligt. Backs er generelt i noget lavere kurs end angribere, så det kom naturligvis ikke op i MJ's lag. Nu håber jeg bare man har sikret sig en fin videresalgsklausul, så vi står med nærmest ingenting, for et kæmpetalent. Sker det ikke håber jeg at vi ser ham tilbage i ådalen igen.

                                Comment

                                Working...
                                X