Oprindeligt indsendt af amphibia
Se indlæg
Hvis Grytebust var blevet var i nu "definitivt potentielt" stærkere end sidste år, det kommer lidt an på hvordan det går med Jebali og måske Svendsen.
Uden Grytebust er der bare flyttet lidt rundt på holdets styrke, så nej jeg er nu ikke bekymret endnu :D ... og da jeg ikke holder med nogen klubhold er det jo svært for mig at være misundelig, men holdet har da betydeligt færre huller end for 5 år siden!
Målmandsposten : Jeg er ikke overbevist ... ikke til top 6.
Forsvaret centralt : godt og skidt, men der mangler bredde ... måske til top 6.
Forsvaret siderne : Godkendt, helt sikkert ... til top 6
Midtbanen : Middelmådigt, der er ingen der brænder igennem her og der er lidt med både alder, topniveau og skader.
Angrebet : Kadrii er godkendt, men scorer nok for lidt ... Jebali kan blive god, han har helt sikkert et højt topniveau (motivation er måske en faktor), Svendsen tror jeg ikke meget på.
Talenter : der kommer fortsat for lidt, men glæder mig til at komme ned og følge u17 og u19 i den nye sæson, noget tyder jo også på at der KAN være forbedringer nedefra (det var ren orgasme da jeg så Daramy der første gang).
Holdet ser dyrt ud og skal præstere nu, med mange spillere i sin bedste alder ... hvis tingene flasker sig har I styrken til top 3-5, men det kan også gå galt p.g.a. manglende bredde og salg/økonomien.
Comment