Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Indtil dette vindue ville vi helst købe i det lag ja. Men der er brugt væsentlig flere penge i dette vindue end længe.
    I hvertfald 3 mill+ Og der skulle være flere penge at bruge af
    Ja måske nok, men forestiller mig stadig ikke at gomes er tilgængelig summer som OB kan betale, desværre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Ja måske nok, men forestiller mig stadig ikke at gomes er tilgængelig summer som OB kan betale, desværre.
      Han var da pivringe, totalt overvurderet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Han var da pivringe, totalt overvurderet
        Hvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.
          Ja, det husker jeg også. En stærk leder OL-landsholdet og fremragende i det fysiske.

          Med tanke på at han har ingen uddannelse og han har tidligere nævnt at skiftet til Kina handler om penge, tvivler jeg stærkt på at vi kan spise ham af med en god OB-kontrakt på 200k om måneden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Hvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.
            Jeg husker ham måske ikke decideret som pivringe, men jeg husker ham også som én, EfB fik aaaaaaaaalt for mange penge for. Han var ikke skidegod til at placere sig, og han havde da, så vidt jeg husker, nogle hjerneblødninger fra tid til anden, når han skulle spille bolden op.

            EDIT: Men han var duelstærk, god med låget og ret hurtig af sin størrelse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.
              Han lavede vist af og til nogle kæmpe fejl, men pivringe må betyde at han blev solgt for mere end han var værd ... for han var nu samlet set ganske god for Esbjerg.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Jeg husker ham måske ikke decideret som pivringe, men jeg husker ham også som én, EfB fik aaaaaaaaalt for mange penge for. Han var ikke skidegod til at placere sig, og han havde da, så vidt jeg husker, nogle hjerneblødninger fra tid til anden, når han skulle spille bolden op.

                EDIT: Men han var duelstærk, god med låget og ret hurtig af sin størrelse.
                Gomes var/er en spiller med nogle exceptionelt spændende fysiske egenskaber, men også klare mangler rent taktisk. Niveaumæssigt var han i bedste fald lidt over gennemsnittet i Superligaen, da han var i Esbjerg, og de der 10 millioner eller hvad de nu fik, var en klar overpris, men historikken viser også, at de er fuldstændig tossede ude i Kina med spillere der kan noget ekstraordinært fysisk.

                Jeg ville ikke være utilfreds, hvis man hentede Gomes. Hans duelstyrke og fart ville helt sikkert give mening for et hold der gerne hurtigt og risikofyldt i længderetningen, og som dermed også selv vil være sårbare på omstillinger, men hvis vi snakker til f.eks. 200k om måneden, som det blev nævnt som eksempel, så bør det ikke have nogen interesse overhovedet. Til sådanne penge, som nok vil være en top 3 lønning i OB, skal man have noget mere kvalitet end Gomes og/eller noget mere videresalgspotentiale.

                Ift. den defensive afstemtheden, eller manglen på samme i starten af den her sæson, tror jeg bestemt ikke, at Gomes vil være en opgradering, og niveaumæssigt ser jeg ham ikke som meget bedre end Ludwig, hvis overhovedet, men han har nogle evner vi bør kigge efter i den næste midterforsvarer under alle omstændigheder, og som nok er mere efterspurgt end det Ludwig kan bringe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Gomes var/er en spiller med nogle exceptionelt spændende fysiske egenskaber, men også klare mangler rent taktisk. Niveaumæssigt var han i bedste fald lidt over gennemsnittet i Superligaen, da han var i Esbjerg, og de der 10 millioner eller hvad de nu fik, var en klar overpris, men historikken viser også, at de er fuldstændig tossede ude i Kina med spillere der kan noget ekstraordinært fysisk.

                  Jeg ville ikke være utilfreds, hvis man hentede Gomes. Hans duelstyrke og fart ville helt sikkert give mening for et hold der gerne hurtigt og risikofyldt i længderetningen, og som dermed også selv vil være sårbare på omstillinger, men hvis vi snakker til f.eks. 200k om måneden, som det blev nævnt som eksempel, så bør det ikke have nogen interesse overhovedet. Til sådanne penge, som nok vil være en top 3 lønning i OB, skal man have noget mere kvalitet end Gomes og/eller noget mere videresalgspotentiale.

                  Ift. den defensive afstemtheden, eller manglen på samme i starten af den her sæson, tror jeg bestemt ikke, at Gomes vil være en opgradering, og niveaumæssigt ser jeg ham ikke som meget bedre end Ludwig, hvis overhovedet, men han har nogle evner vi bør kigge efter i den næste midterforsvarer under alle omstændigheder, og som nok er mere efterspurgt end det Ludwig kan bringe.
                  Jeg prøver skam heller ikke at gøre ham til en stor stjerne, som var alle pengene værd - han blev uden tvivl handlet til overpris, som det oftest er tilfældet når kinesiske klubber køber ind. Men fra at være en habil superligaspiller og til at være pivringe, synes jeg der er et stykke.

                  Jeg husker ham lidt som en Okore-type. Stærk, hurtig og aggressiv, men med nogle klare mangler i sit positionsspil.

                  Jeg tror forøvrigt slet ikke han er realistisk at hente ind.

                  Comment


                    Træner KL stadig med?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han lavede vist af og til nogle kæmpe fejl, men pivringe må betyde at han blev solgt for mere end han var værd ... for han var nu samlet set ganske god for Esbjerg.
                      Lidt ala Tingager så lavede Gomes nogle fæle lilleputfejl men husker Gomes som værende noget bedre end Ting .. det afspejler sig vel også i salgsprisen ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Hvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.
                        Det havde han utvivlsomt også. Men hans placeringsevne og taktiske disciplin var ofte meget mangelfuld, og han havde en del hjerneblødninger / personlige fejl der var afgørende. En rigtig kineser handel da pengene sad løst. Mener ikke han samlet set var i nærheden af at være blandt de bedste, ville da alle dage foretrække Mads Greve i Vejle.

                        Comment


                          Ordet pivringe skal ses i sammenhæng med købsprisen. Langt langt over værdi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Lidt ala Tingager så lavede Gomes nogle fæle lilleputfejl men husker Gomes som værende noget bedre end Ting .. det afspejler sig vel også i salgsprisen ;-)
                            Tænkte også Tingager :D.
                            De minder faktisk lidt om hinanden.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det havde han utvivlsomt også. Men hans placeringsevne og taktiske disciplin var ofte meget mangelfuld, og han havde en del hjerneblødninger / personlige fejl der var afgørende. En rigtig kineser handel da pengene sad løst. Mener ikke han samlet set var i nærheden af at være blandt de bedste, ville da alle dage foretrække Mads Greve i Vejle.
                              Jeg har ikke set nok til Mads Greve til at vurdere om han ville være et godt køb, men vi er nogenlunde enige i forhold til Gomes. Jeg mener ikke han var pivringe, men vi kan godt blive enige om at der blev betalt overpris.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Det havde han utvivlsomt også. Men hans placeringsevne og taktiske disciplin var ofte meget mangelfuld, og han havde en del hjerneblødninger / personlige fejl der var afgørende. En rigtig kineser handel da pengene sad løst. Mener ikke han samlet set var i nærheden af at være blandt de bedste, ville da alle dage foretrække Mads Greve i Vejle.
                                Mads Greve er også blevet god med tiden og med den erfaring han har fået, men hold kæft han kan også lave nogle vanvittige blundere i forsvaret! Dem skal vi også nok få set nogle stykke af her i superligasæsonen.

                                Comment

                                Working...
                                X