Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Et eller andet sted er jeg fuldstændig ligeglad med hvem man køber. Bare det ikke er en dansker. Truppen mangler østeuropæisk temperament og afrikansk vildskab.
    Og jeg er pisse ligeglade om de er gule,grønne eller blå.

    Bare de har en kvalitet der kan løfte os

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Et eller andet sted er jeg fuldstændig ligeglad med hvem man køber. Bare det ikke er en dansker. Truppen mangler østeuropæisk temperament og afrikansk vildskab.
      Desværre nok ikke realistisk. Ifølge Davidsen i SFÅ, er man gået væk fra "Welbeck-typer". Det må jo sige, at talenter f.eks. fra Afrika er et no go. Lyder jo meget fornuftigt. Man skulle jo nødig risikere at støve en Bassogog-type op, som man kan sælge for 60 millioner. Eller en Miti-type der kunne blive en publikumsyngling og klubikon.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
        Mener at det var samme sportschef, som ligeledes valgte at bruge Kasper Larsen som højrekant på midten
        Men det var jo noget med Gargamel overfor smølfen Bengtson, så det var i det mindste sjovt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Et eller andet sted er jeg fuldstændig ligeglad med hvem man køber. Bare det ikke er en dansker. Truppen mangler østeuropæisk temperament og afrikansk vildskab.
          Er der noget afdanket Horsens affald østpå eller fra Afrika ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Er der noget afdanket Horsens affald østpå eller fra Afrika ?
            Der render vidst en afdanket Gilberto rundt i Thailand for tiden. Han har dog udtalt, at han gerne vil bo i Horsens, når han er færdig med at spille i Thailand, men så kan han jo køre til og fra med JH, så kan de også deles om at betale benzinen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Der render vidst en afdanket Gilberto rundt i Thailand for tiden. Han har dog udtalt, at han gerne vil bo i Horsens, når han er færdig med at spille i Thailand, men så kan han jo køre til og fra med JH, så kan de også deles om at betale benzinen.
              Stop, stop, stop. Du frister bare manden..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Desværre nok ikke realistisk. Ifølge Davidsen i SFÅ, er man gået væk fra "Welbeck-typer". Det må jo sige, at talenter f.eks. fra Afrika er et no go. Lyder jo meget fornuftigt. Man skulle jo nødig risikere at støve en Bassogog-type op, som man kan sælge for 60 millioner. Eller en Miti-type der kunne blive en publikumsyngling og klubikon.
                Altså hvis man ikke skal købe ind fra områder hvor mange viser sig ikke at kunne forstærke holdet, så skal der jo fra nu af absolut ingen kridhvide danskere ind.
                Reelt er det jo ligegyldigt hvor spilleren er fra, hvis han er god nok ... her tænker jeg helt generelt.
                Alle de her generaliseringer ... i Østeuropa er man sådan, i Afrika (som er adskillige gange større end Europa) er man sådan og i Danmark er man noget helt tredje, aaargh ... mennesker er forskellige, fuldt stop.

                Altså man behøver jo ikke søge længere end det her forum, folk virker ret forskellige.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Husk nu at Fallah stadig er uden kontrakt, så mon ikke vi hente ham igen og så udtaler "Vi forsøgte men det lykkes ikke."

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Husk nu at Fallah stadig er uden kontrakt, så mon ikke vi hente ham igen og så udtaler "Vi forsøgte men det lykkes ikke."
                    Det er så komisk at man ikke engang vil blive overrasket .

                    “ vi er lykkedes med at hente en spiller vi har jagtet gennem flere år og som har et stort potentiale hvilket han har bevist via de tre gode kampe han har spillet i sin karriere “
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Husk nu at Fallah stadig er uden kontrakt, så mon ikke vi hente ham igen og så udtaler "Vi forsøgte men det lykkes ikke."
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det er så komisk at man ikke engang vil blive overrasket .

                      “ vi er lykkedes med at hente en spiller vi har jagtet gennem flere år og som har et stort potentiale hvilket han har bevist via de tre gode kampe han har spillet i sin karriere “
                      Jeg ved godt at vi alle er skuffede og helt nede over at være i denne situation igen. Alt er lort.

                      Men jeg er 100% sikker på at man har fattet alvoren internt. De lider også.
                      Men spørgsmålet er om dygtigheden og viljen er til at hente det der skal til.
                      De sidste 5 år tyder på et nej desværre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg ved godt at vi alle er skuffede og helt nede over at være i denne situation igen. Alt er lort.

                        Men jeg er 100% sikker på at man har fattet alvoren internt. De lider også.
                        Men spørgsmålet er om dygtigheden og viljen er til at hente det der skal til.
                        De sidste 5 år tyder på et nej desværre

                        “ Det er vel kun nogle bump på vejen “ som Komiske Ali nærmest smilende forklarede dengang vi rendte ind i det ene store nederlag efter det andet . Eller “ OB fansene er alt for kritiske og forventer sølv “
                        ” vi har truppen til top 6 “
                        intet som i slet intet har nogen sinde tydet på at alvoren er gået op gor ledelsen .. og intet dom i slet intet har nogen sinde tydet på at JH kan
                        samle en trup med sammenhæng ift ambitionerne .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          “ Det er vel kun nogle bump på vejen “ som Komiske Ali nærmest smilende forklarede dengang vi rendte ind i det ene store nederlag efter det andet . Eller “ OB fansene er alt for kritiske og forventer sølv “
                          ” vi har truppen til top 6 “
                          intet som i slet intet har nogen sinde tydet på at alvoren er gået op gor ledelsen .. og intet dom i slet intet har nogen sinde tydet på at JH kan
                          samle en trup med sammenhæng ift ambitionerne .
                          Nej det ligner ikke at han har evnerne. På intet tidspunkt i de 5 år har man vel helt haft troen på JH. Kurven svinger vel imellem krummetær ubrugelig og under middel. Mere og mere peger på JH og dem over ham

                          Comment


                            Jeg er mere rystet over hvor hurtigt og brutalt al den optimisme der boblede i sæsonstarten er væk....Der mangler KVALITET.....Den slags koster .
                            JH RAUS!!!!!!!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                              Jeg er mere rystet over hvor hurtigt og brutalt al den optimisme der boblede i sæsonstarten er væk....Der mangler KVALITET.....Den slags koster .
                              JH RAUS!!!!!!!!
                              Klubben er i opløsning, det må man bare indse. Vi rykker os ingen steder, og ligger hele tiden og svæver mellem liv eller død i rækken.

                              Vi bliver færre og færre mennesker på tribunen, og det eneste som kan ændre det. Det er at de begynder at vise noget på banen. Alt i alt en rigtig dårlig kombi.. Det står skidt til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Klubben er i opløsning, det må man bare indse. Vi rykker os ingen steder, og ligger hele tiden og svæver mellem liv eller død i rækken.

                                Vi bliver færre og færre mennesker på tribunen, og det eneste som kan ændre det. Det er at de begynder at vise noget på banen. Alt i alt en rigtig dårlig kombi.. Det står skidt til.
                                Umiddelbart er klubben ikke i opløsning. Men førsteholdet kunne godt være det hvis der ikke sker mirakler på transfermarkedet

                                Comment

                                Working...
                                X