Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det kunne være godt, men score FCK først så har vi ingen muligheder for at åbne dem op.
    Du skal nok ikke regne med at FCK stiller sig ned hvis de kommer foran, så der vil være muligheder for OB gennem hele kampen.
    Problemet for OB i den her kamp er, at de spiller mod et hold der består af bedre spillere end det OB kan stille med.
    Samtidig har de her spillere individuelt set også større evner i forhold til at udfordre og sætte hinanden op, så i en åben kamp vil FCK være klart farligst og med meget stor sandsynlighed dominere både i forhold til chancer og boldbesiddelse.

    Sådan ser jeg det og det er sgu nok en konklusion de fleste "eksperter" vil være enige i.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-eller-andet

      Kunne han overhovedet være interesseret i at lande hos os igen? Specielt når han nævner, at en ny lejeaftale ikke kommer til at ske. Er et regulært salg en mulighed for os?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-eller-andet

        Kunne han overhovedet være interesseret i at lande hos os igen? Specielt når han nævner, at en ny lejeaftale ikke kommer til at ske. Er et regulært salg en mulighed for os?
        Tror nu egentlig godt vi ville kunne være med på den pris fck vil have, og sikkert også blive enige om lønforhold, hvis kadrii var interesseret.
        Jeg så meget gerne en dedikeret kadrii tilbage. Han var stærk. Dog er jeg overbevist om, at kadrii på ingen måde vil retur til os. Og skulle han komme, tror jeg ikke det ville være den gamle kadrii vi får at se. Og jeg er hellere fri , end at have en spiller, som ikke gider være her. Så kort sagt - nej tak til en kadrii som er her af nød og ikke lyst

        Comment


          Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-eller-andet

          Kunne han overhovedet være interesseret i at lande hos os igen? Specielt når han nævner, at en ny lejeaftale ikke kommer til at ske. Er et regulært salg en mulighed for os?
          Umiddelbart tror jeg ikke at han vil retur til Odense. Kan vi bruge ham? Det synes jeg bestemt vi kan. Jeg kunne faktisk rigtig godt tænke mig at få ham tilbage til Odense. Selvfølgelig kan vi købe ham, spørgsmålet er nok mere hans løn. Men alt kan købes for penge, også Bashkim. Han kan vel overtales, hvis pengene er tilstrækkelig..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Du skal nok ikke regne med at FCK stiller sig ned hvis de kommer foran, så der vil være muligheder for OB gennem hele kampen.
            Problemet for OB i den her kamp er, at de spiller mod et hold der består af bedre spillere end det OB kan stille med.
            Samtidig har de her spillere individuelt set også større evner i forhold til at udfordre og sætte hinanden op, så i en åben kamp vil FCK være klart farligst og med meget stor sandsynlighed dominere både i forhold til chancer og boldbesiddelse.

            Sådan ser jeg det og det er sgu nok en konklusion de fleste "eksperter" vil være enige i.
            Ja, det kan ikke være anderledes. De er bedre på alle pladser. Vores største chance består i, at FCK's spillere heller ikke kan forstå Ståle :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Ja, det kan ikke være anderledes. De er bedre på alle pladser. Vores største chance består i, at FCK's spillere heller ikke kan forstå Ståle :)
              Hahaha.
              Jeg kan nu forstå det meste, har dog også boet sammen med en del nordkvinder ... men det er sandt, at han bestemt ligger i den sværere ende.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-maalgaranti/

                sådan en vil jeg også gerne have .....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-maalgaranti/

                  sådan en vil jeg også gerne have .....
                  Og så lige en keeper med "clean sheet garanti", så begynder det at se rimeligt ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-maalgaranti/

                    sådan en vil jeg også gerne have .....
                    Du er jo genial weakhorse ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Og så lige en keeper med "clean sheet garanti", så begynder det at se rimeligt ud.
                      Ja tak , og en dommer med straffe garanti så kan vi få lidt ud af Helenius
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Dunken, er færdig i Polen. Hvis han havde været 28, så ville han have været meget interessant. Han er jo en helt anden type end MJ og AK, så han kunne være et godt supplement til dem. Fester og Helenius må vi afskibbe. Jo jeg elsker også Fester, og hans personlig, men han er ikke et plus på.banen og vi har nok mere brug for nogle bad boys også i træningen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Dunken, er færdig i Polen. Hvis han havde været 28, så ville han have været meget interessant. Han er jo en helt anden type end MJ og AK, så han kunne være et godt supplement til dem. Fester og Helenius må vi afskibbe. Jo jeg elsker også Fester, og hans personlig, men han er ikke et plus på.banen og vi har nok mere brug for nogle bad boys også i træningen.
                          Dunken er gammel, tung, træt og langsom, og helt sikkert dyr. Tilmed er hans målsnit faldet drastisk.

                          Han kunne maksimalt bruges som indskifter for at have lidt fysik i boksen, men det synes jeg godt nok ville være uambitiøst. Mon ikke han ryger til Horsens.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Dunken er gammel, tung, træt og langsom, og helt sikkert dyr. Tilmed er hans målsnit faldet drastisk.

                            Han kunne maksimalt bruges som indskifter for at have lidt fysik i boksen, men det synes jeg godt nok ville være uambitiøst. Mon ikke han ryger til Horsens.
                            Nu har jeg aldrig sådan rigtigt brudt mig om Duncan, men man må sige, at mål kan (kunne) han score. Men mon ikke vi er ved at være der, hvor det går kraftigt ned ad bakke for ham? Jeg tror alderen har indhentet ham.

                            Nu har jeg aldrig som sådan været bange for alder hos fodboldspillere. Hvis man er god nok, og kan hjælpe OB, så er jeg sgu ligeglad med alderen. Der findes masser af eksempler på spillere, der er/var 32-35 år, der stadig holdt et højt niveau. Ronaldo som den ekstreme, der som 32-årig (?) netop har fået 4 år i Juventus. Van der Vaart er så i den anden ende af skalaen.
                            Nuvel - min pointe er blot, at man som hold ikke pinedød nødvendigt skal stille med lutter unge spillere med det der såkaldte videresalgspotentiale, men også gerne med spillere med erfaring. Og er man god nok, så er man i mine øjne god nok - uanset alderen.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Så kan vi godt stryge Kasper Larsen, han er røget til IFK Norrköping
                              https://www.expressen.se/sport/fotbo...landska-ligan/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                Så kan vi godt stryge Kasper Larsen, han er røget til IFK Norrköping
                                https://www.expressen.se/sport/fotbo...landska-ligan/
                                Kæmpe stort tillykke til KL , håber på succes og mesterskab .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X