Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ville være det bedste for alle parter. Håber det lykkedes
    Ja enig. Jeg havde nu rimelig stor fidus til Yao dengang at Jønne var den eneste der spillede på kanten, han kom med noget uortodoks og vildskab. Men jeg kan forstå at hans taktiske forståelse er lav.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Ja enig. Jeg havde nu rimelig stor fidus til Yao dengang at Jønne var den eneste der spillede på kanten, han kom med noget uortodoks og vildskab. Men jeg kan forstå at hans taktiske forståelse er lav.
      Samme her. Jeg troede også på ham. Men udviklingen er bare gået i stå. Og det jeg har set har ikke været godt. Som i overhovedet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi har solgt spillere for ca 10 mill i år. I årets budget skal vi sælge for nogle millioner for at driften løber rundt. Og Thorborg skal have 5.. Så er der altså ikke meget tilbage.
        Hvis Thorborg kun skulle have 10-20% ville der jo være ca 5 mill til indkøb. Syntes jeg ikke er småpenge når man hører om de få kroner vi tidligere har brugt på spillere som Rømer,Lund,Kløve osv
        Det er stadig småpenge vi får for vores spillere ift en del andre klubber .
        Men de spillere vi køber er for 98 % vedkommende ogsp spillere uden værdi og mulighed for videresalg med nævneværdig indtjening .

        Var det i 2016 Thorborg sidst smed 35 mill ind i ose ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ville være det bedste for alle parter. Håber det lykkedes
          Vil være rigtig fint at få endnu en gennem svingdøren som kun har været spild af penge .

          JH kom for at få styr på økonomien og rydde op efter forrige sportsdirektører’s fejlkøb . Økonomien har han fået styr på men oprydningen af fejlkøb har selv sørget for at det er det vi har størst kontinuitet , nu er det bare egne indkøb han stadig ryddet op i
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Det gavner nok heller ikke muligheden for at tiltrække ambitiøse spillere når man melder en målsætning ud, som ikke kan lade sig gøre så længe at JH står for indkøb. Man skal melde top 4 ud for at det er ambitiøst. En bedre købmand end JH kan forløse den ambition. Hvis NT får fremgang så kunne han måske overveje at smide et par promiller af formuen efter holdet. Megen igen med JH bliver vi aldrig et homogent team med ærgerrige spillere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja det er han nok. Men alle fibre i min krop skriger at vi skal holde fingrene langt væk fra ham
              Skifter til Östersunds FK ifgl Tipsbladet, så du kan roligt slappe af :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det er stadig småpenge vi får for vores spillere ift en del andre klubber .
                Men de spillere vi køber er for 98 % vedkommende ogsp spillere uden værdi og mulighed for videresalg med nævneværdig indtjening .

                Var det i 2016 Thorborg sidst smed 35 mill ind i ose ?
                2015-2016 vidst nok. Men her var det vidst også pga mange af de andre firmaer der kørte med underskud i OSE. Den regning er OB blevet bedt om at betale nu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  2015-2016 vidst nok. Men her var det vidst også pga mange af de andre firmaer der kørte med underskud i OSE. Den regning er OB blevet bedt om at betale nu
                  Ja det er selvfølgelig ikke kun OB der er skyld i underskudenr år efter år .
                  Jeg er ikke voldsomt inde i hvad fordelen for OB er som en del af ose .
                  Der ser ikke ud til at være andre dele af ose som skaber de store afkast ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ja det er selvfølgelig ikke kun OB der er skyld i underskudenr år efter år .
                    Jeg er ikke voldsomt inde i hvad fordelen for OB er som en del af ose .
                    Der ser ikke ud til at være andre dele af ose som skaber de store afkast ?
                    Indtil videre nej. Men det har bestemt lydt sådan at det er målet med OSE. At penge skal kanaliseres ned til OB som så gerne skulle blive stærkere og derved mere værdifuld..

                    Vi må se om Odeon hotellet kan kickstarte det hele lidt i 2019 sammen med et stærkere og stærkere LiveCulture.

                    Comment


                      Eddie Gomes, tidl. Efb.. Nogen der ved noget om ham? Så vidt jeg ved, er han stadig ejet af en kinesisk klub og udlejet til en islandsk. Tænker ikke han lige er en mulighed for os øjonomisk, men han kan heller ikke selv være tilfreds på Island.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Eddie Gomes, tidl. Efb.. Nogen der ved noget om ham? Så vidt jeg ved, er han stadig ejet af en kinesisk klub og udlejet til en islandsk. Tænker ikke han lige er en mulighed for os øjonomisk, men han kan heller ikke selv være tilfreds på Island.
                        Er det ikke noget med at han selv har valgt det ifm noget genoptræning efter skade. Han vender tilbage til Kina vidst snart.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er det ikke noget med at han selv har valgt det ifm noget genoptræning efter skade. Han vender tilbage til Kina vidst snart.
                          Handlede det ikke mere om at der simpelthen ikke var plads til Gomes i truppen, pga. reglerne om begrænsede antal udenlandske spillere i Kina? I Hvert fald har han en aftale på Island for resten af sæsonen der, så det bliver tidligst en spiller vi kan hente fra jul

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Handlede det ikke mere om at der simpelthen ikke var plads til Gomes i truppen, pga. reglerne om begrænsede antal udenlandske spillere i Kina? I Hvert fald har han en aftale på Island for resten af sæsonen der, så det bliver tidligst en spiller vi kan hente fra jul
                            Jeg læste et længere interview for et par måneder siden hvor jeg mener der stod at planen var at han skulle tilbage når han var helt oppe i omdrejninger.
                            Og at pengene betød meget. Så er 99,999999% sikker på at den er urealistisk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg læste et længere interview for et par måneder siden hvor jeg mener der stod at planen var at han skulle tilbage når han var helt oppe i omdrejninger.
                              Og at pengene betød meget. Så er 99,999999% sikker på at den er urealistisk
                              Ok, det skal nok passe. Tror heller ikke selv det er realistisk. Han koster nok mere end sædvanlig OB-pris. 200.000 - 300.000. Men for filan, han var stærk i esbjerg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Ok, det skal nok passe. Tror heller ikke selv det er realistisk. Han koster nok mere end sædvanlig OB-pris. 200.000 - 300.000. Men for filan, han var stærk i esbjerg.
                                Indtil dette vindue ville vi helst købe i det lag ja. Men der er brugt væsentlig flere penge i dette vindue end længe.
                                I hvertfald 3 mill+ Og der skulle være flere penge at bruge af

                                Comment

                                Working...
                                X