Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.
Med tanke på at han har ingen uddannelse og han har tidligere nævnt at skiftet til Kina handler om penge, tvivler jeg stærkt på at vi kan spise ham af med en god OB-kontrakt på 200k om måneden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.
EDIT: Men han var duelstærk, god med låget og ret hurtig af sin størrelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvordan var han pivringe? Jeg husker ham som en ganske stærk forsvarsspiller med nogle klare spidskompetencer i det fysiske.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg husker ham måske ikke decideret som pivringe, men jeg husker ham også som én, EfB fik aaaaaaaaalt for mange penge for. Han var ikke skidegod til at placere sig, og han havde da, så vidt jeg husker, nogle hjerneblødninger fra tid til anden, når han skulle spille bolden op.
EDIT: Men han var duelstærk, god med låget og ret hurtig af sin størrelse.
Jeg ville ikke være utilfreds, hvis man hentede Gomes. Hans duelstyrke og fart ville helt sikkert give mening for et hold der gerne hurtigt og risikofyldt i længderetningen, og som dermed også selv vil være sårbare på omstillinger, men hvis vi snakker til f.eks. 200k om måneden, som det blev nævnt som eksempel, så bør det ikke have nogen interesse overhovedet. Til sådanne penge, som nok vil være en top 3 lønning i OB, skal man have noget mere kvalitet end Gomes og/eller noget mere videresalgspotentiale.
Ift. den defensive afstemtheden, eller manglen på samme i starten af den her sæson, tror jeg bestemt ikke, at Gomes vil være en opgradering, og niveaumæssigt ser jeg ham ikke som meget bedre end Ludwig, hvis overhovedet, men han har nogle evner vi bør kigge efter i den næste midterforsvarer under alle omstændigheder, og som nok er mere efterspurgt end det Ludwig kan bringe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGomes var/er en spiller med nogle exceptionelt spændende fysiske egenskaber, men også klare mangler rent taktisk. Niveaumæssigt var han i bedste fald lidt over gennemsnittet i Superligaen, da han var i Esbjerg, og de der 10 millioner eller hvad de nu fik, var en klar overpris, men historikken viser også, at de er fuldstændig tossede ude i Kina med spillere der kan noget ekstraordinært fysisk.
Jeg ville ikke være utilfreds, hvis man hentede Gomes. Hans duelstyrke og fart ville helt sikkert give mening for et hold der gerne hurtigt og risikofyldt i længderetningen, og som dermed også selv vil være sårbare på omstillinger, men hvis vi snakker til f.eks. 200k om måneden, som det blev nævnt som eksempel, så bør det ikke have nogen interesse overhovedet. Til sådanne penge, som nok vil være en top 3 lønning i OB, skal man have noget mere kvalitet end Gomes og/eller noget mere videresalgspotentiale.
Ift. den defensive afstemtheden, eller manglen på samme i starten af den her sæson, tror jeg bestemt ikke, at Gomes vil være en opgradering, og niveaumæssigt ser jeg ham ikke som meget bedre end Ludwig, hvis overhovedet, men han har nogle evner vi bør kigge efter i den næste midterforsvarer under alle omstændigheder, og som nok er mere efterspurgt end det Ludwig kan bringe.
Jeg husker ham lidt som en Okore-type. Stærk, hurtig og aggressiv, men med nogle klare mangler i sit positionsspil.
Jeg tror forøvrigt slet ikke han er realistisk at hente ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan lavede vist af og til nogle kæmpe fejl, men pivringe må betyde at han blev solgt for mere end han var værd ... for han var nu samlet set ganske god for Esbjerg.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægLidt ala Tingager så lavede Gomes nogle fæle lilleputfejl men husker Gomes som værende noget bedre end Ting .. det afspejler sig vel også i salgsprisen ;-)
De minder faktisk lidt om hinanden.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet havde han utvivlsomt også. Men hans placeringsevne og taktiske disciplin var ofte meget mangelfuld, og han havde en del hjerneblødninger / personlige fejl der var afgørende. En rigtig kineser handel da pengene sad løst. Mener ikke han samlet set var i nærheden af at være blandt de bedste, ville da alle dage foretrække Mads Greve i Vejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet havde han utvivlsomt også. Men hans placeringsevne og taktiske disciplin var ofte meget mangelfuld, og han havde en del hjerneblødninger / personlige fejl der var afgørende. En rigtig kineser handel da pengene sad løst. Mener ikke han samlet set var i nærheden af at være blandt de bedste, ville da alle dage foretrække Mads Greve i Vejle.
Comment
Comment