Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det tror jeg også. Risikoen for at rykke ned eller chancen for at komme i top seks er nok ikke stort anderledes i Horsens end i OB, vurderet udefra.
    Horsens har med en 6.plads sidste sæson nok ikke mulighed for at avancere yderligere. Der er chancen nok større i Odense efter en masse 10.pladser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Horsens har med en 6.plads sidste sæson nok ikke mulighed for at avancere yderligere. Der er chancen nok større i Odense efter en masse 10.pladser.
      Kunne slet ikke forestille mig at horsens har kapacitet til at hente en guldvinder, som har spillet mange minutter, som Drachmann har. Det er en klasse over Horsens og til vores held, så mangler agf og aab ikke samme type. Det er umiddelbart i det lag jeg tænker vi bokser omkring spillere, for de øvrige kan vi godt slå. Om han så er bedre en guira og Würtz og kan finde sin rolle, det må vi se, men i forhold til de to klubber, så synes jeg indkøbet er et kraftigt skridt i den rigtige retning, men det kræver fortsat at vi finder en spillestil, hvor hele holdet rykker et par niveauer, før vi kan forvente os noget nævneværdigt

      Comment


        Aab ude efter Kadrii

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-kadrii-i-aab/

        Håber altså virkelig vi er med her...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Aab ude efter Kadrii

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-kadrii-i-aab/

          Håber altså virkelig vi er med her...
          Det tror jeg ikke vi er. Jeg tror Kadrii ser os som et overstået kapitel i hans karriere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Det tror jeg ikke vi er. Jeg tror Kadrii ser os som et overstået kapitel i hans karriere.
            Tiden læger alle sår er der nogen som siger..

            Men jeg tror sådan set at Kadrii ser alle klubber et skridt ned fra nu af og helst vil til udlandet. Men det er ikke bare noget man lige kommer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Aab ude efter Kadrii

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-kadrii-i-aab/

              Håber altså virkelig vi er med her...
              Jeg håber ikke på vi er med. Synes det sjældent bliver godt når en spiller vender tilbage anden gang. Håber vi har noget nyt i kikkerten.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Jeg håber ikke på vi er med. Synes det sjældent bliver godt når en spiller vender tilbage anden gang. Håber vi har noget nyt i kikkerten.
                Denne gang får vi jo en angriber/kant. Ham der smuttede var jo venstre back

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Denne gang får vi jo en angriber/kant. Ham der smuttede var jo venstre back
                  Kadrii som venstreback, hold kæft en nødløsning af dimensioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Kadrii som venstreback, hold kæft en nødløsning af dimensioner.
                    Omskoling lykkedes jo også nogle gange, men det kræver spilleren vil og har fodboldintilligens nok til at omsætte det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tiden læger alle sår er der nogen som siger..

                      Men jeg tror sådan set at Kadrii ser alle klubber et skridt ned fra nu af og helst vil til udlandet. Men det er ikke bare noget man lige kommer
                      Desværre er det nok mest et dumt folkeligt mundheld. Nej. tiden læger ingen sår. Men lægger en hinde ud over sår - de er der stadig og kan mærkes, hvis man vil.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        Kadrii som venstreback, hold kæft en nødløsning af dimensioner.
                        Jep , så kan du lige sætte Kryger på højre back :-) .. puha
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jep , så kan du lige sætte Kryger på højre back :-) .. puha
                          Hvem fanden er den træner der kan finde på det?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Hvem fanden er den træner der kan finde på det?
                            Det var vist nok den nuværende sportschef i BIF
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Mener at det var samme sportschef, som ligeledes valgte at bruge Kasper Larsen som højrekant på midten

                              Comment


                                Et eller andet sted er jeg fuldstændig ligeglad med hvem man køber. Bare det ikke er en dansker. Truppen mangler østeuropæisk temperament og afrikansk vildskab.

                                Comment

                                Working...
                                X