Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg tror ikke på, at der kommer en erstatning for Rømer, han var jo ret beset noget der ligner 6. valg på den centrale midtbane, og 3. valg på begge backs. Vi er næsten nede i Buus-niveau for en ligegyldig trupspiller. Jeg tror og håber på, at de penge der er frigivet med Rømer ryger over i den pulje, hvor man kan bruge dem på at række ud efter den spiller der har et niveau der løfter sig over den nuværende trups.
    Og det håber jeg også. Vi skal bruge spillere fra øverste mulige hylde. Så hellere lidt færre spillere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Spændende at se om Rømer bliver erstattet. Det sagde JH jo egentlig i starten af vinduet at der kom 2-3 spillere og dem der blev solgt ville bliver erstattet 1:1.
      Men det var vidst 2-3 efter Ludwig. Så det må betyde at der stadig mangler 2-3 efter Rømer er smuttet..
      Kunne godt nøjes med 2 hvis de så bare har minimum Drachmann navn/kvalitet eller 1 hvis det var Falk kvalitet
      Mon ikke Drachmann er erstatningen for Rømer , kan da ikke tro andet end at de to handler hænger sammen .
      Man kan så håbe at JD bliver en succes så JH ikke skal have lige så mange forsøg til at hente en cm som han har haft på at hente en hb ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Mon ikke Drachmann er erstatningen for Rømer , kan da ikke tro andet end at de to handler hænger sammen .
        Man kan så håbe at JD bliver en succes så JH ikke skal have lige så mange forsøg til at hente en cm som han har haft på at hente en hb ;-)
        Jo det ligner at Rømer kom på plads i Randers fordi Drachmann handlen lykkedes.
        Men JH har jo lovet erstatning for alt der blev solgt. Kunne faktisk være dejligt med en lille opdatering/status på transfervinduet fra JH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mon ikke Drachmann er erstatningen for Rømer , kan da ikke tro andet end at de to handler hænger sammen .
          Man kan så håbe at JD bliver en succes så JH ikke skal have lige så mange forsøg til at hente en cm som han har haft på at hente en hb ;-)
          Kan du ikke hjælpe med at fortælle hvilke mange forsøg, JH har haft på at hente en hb. Jeg kan kun huske Desler og Ryan, men min hukommelse er også blevet dårligere med alderen. I øvrigt er begge spillere fortsat i klubben og gør det vel udmærket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
            Kan du ikke hjælpe med at fortælle hvilke mange forsøg, JH har haft på at hente en hb. Jeg kan kun huske Desler og Ryan, men min hukommelse er også blevet dårligere med alderen. I øvrigt er begge spillere fortsat i klubben og gør det vel udmærket.
            Jeg husker også Oliver Lund og Hakon Skogseid og fra egne rækker Jacob Buus og Magnus Pedersen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              Kan du ikke hjælpe med at fortælle hvilke mange forsøg, JH har haft på at hente en hb. Jeg kan kun huske Desler og Ryan, men min hukommelse er også blevet dårligere med alderen. I øvrigt er begge spillere fortsat i klubben og gør det vel udmærket.
              Skogseid, Oliver Lund, Kryger... For at nævne lidt flere.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Skogseid, Oliver Lund, Kryger... For at nævne lidt flere.
                Ruud kom også en tur tilbage
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Skogseid, Oliver Lund, Kryger... For at nævne lidt flere.
                  Tak for hjælpen, jeg husker åbenbart kun de mest positive af dem. Det kan i øvrigt godt anbefales i disse for vor klub så vanskelige tider !
                  Mvh

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Mon ikke Drachmann er erstatningen for Rømer , kan da ikke tro andet end at de to handler hænger sammen .
                    Man kan så håbe at JD bliver en succes så JH ikke skal have lige så mange forsøg til at hente en cm som han har haft på at hente en hb ;-)
                    Eller en målvogter før gryte

                    Comment


                      Synes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.
                      Last edited by Kappen1975; 19-07-2018, 17:59.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                        Synes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.
                        Ja det er klart at vi bliver mere sårbare på begge backs med kun Desler som backup på begge.. Måske Ludwig kan stå backup på vb hvis der sker noget.
                        Jeg vil rigtig gerne have en ny VB. Men hvis de midler der skal bruges til det gør at vi ikke kan hente en profil på den offensive del af banen vil jeg hellere tage chancen. Så må man revurdere til vinter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Synes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.
                          Venstre back ? synes det kunne være spændene med den gammel Brøndby og nuværende FCN spiller Patrick da Silva som har fået besked på at søge en anden klub. Og håber så at Ludwig stepper op og spiller ligesom i de første træningskampe og ikke som mod Hvidovre og Vendsyssel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                            Synes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.
                            Hvad er det der gør, at så mange her på forum er så forhippede på, at vi skal Signe Kasper Larsen ? Jeg kan huske ham i midterforsvaret sammen med Daniel Høgh. Og det var mildt sagt skidt.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Hvad er det der gør, at så mange her på forum er så forhippede på, at vi skal Signe Kasper Larsen ? Jeg kan huske ham i midterforsvaret sammen med Daniel Høgh. Og det var mildt sagt skidt.
                              ja, hvis KL har så meget klasse burde et af holdene i æresdivisionen have budt ham velkommen. Nu når han er transerfri

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Hvad er det der gør, at så mange her på forum er så forhippede på, at vi skal Signe Kasper Larsen ? Jeg kan huske ham i midterforsvaret sammen med Daniel Høgh. Og det var mildt sagt skidt.
                                Han er OB’er/Fynbo, transferfri og bedre end KEP (og Lund).. vel næppe blevet ringere i Holland trods alt ..
                                Last edited by Plum; 19-07-2018, 19:15.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X