Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det beror langt hen ad vejen på gætværk fra min side, men med det kenskab jeg har til Ole Spion, de ting jeg har kunne læse mig til, hørt fra folk med kendskab osv., så er det slet ikke sådan en type han er. Han er en Old School scout der står ude på diverse stadions og opvisningsbaner med en blok og tager noter. En mand der ser en masse fodbold, laver en masse rapporter og det er primært det.
    Var vel også det JH sagde til opstartsmødet at han primært lavede for OB

    Comment


      Et ikke ukendt navn herinde hvis man har været med længe nok😃 https://www.transfermarkt.co.uk/rasm.../spieler/30391
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Var vel også det JH sagde til opstartsmødet at han primært lavede for OB
        Ja, det er jo altid lidt uld i mund med ham, men det var også det jeg fik ud af det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ja, det er jo altid lidt uld i mund med ham, men det var også det jeg fik ud af det.
          Se det er der ingen tvivl om

          Comment


            JH køber i øvrigt Bjarke Jacobsen i Horsens næste sommer, når Tverskov er skudt af sted. Så behøver i ikke at spekulere mere over det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              JH køber i øvrigt Bjarke Jacobsen i Horsens næste sommer, når Tverskov er skudt af sted. Så behøver i ikke at spekulere mere over det.
              Noteret

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                JH køber i øvrigt Bjarke Jacobsen i Horsens næste sommer, når Tverskov er skudt af sted. Så behøver i ikke at spekulere mere over det.
                Håber godt nok han er fyret inden. Men ellers endnu en spiller som BH får maks ud af.

                Comment


                  Måske ikke fremtidens mand men .. https://www.transfermarkt.com/magnus.../spieler/37528
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Opdagede lige ham her idag. Gad godt vi nogle gange kunne hente sådan en brasilianer der bare laver kasser. Som vi gjorde med Junior, og Horsens med Macena. Hvad blev der af samarbejdet med Aletico Mineiro egentligt?

                    https://en.wikipedia.org/wiki/Jo%C3%A3o_Klauss_De_Mello

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Længe siden man har hørt om ham. Nok ikke værd at satse på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Opdagede lige ham her idag. Gad godt vi nogle gange kunne hente sådan en brasilianer der bare laver kasser. Som vi gjorde med Junior, og Horsens med Macena. Hvad blev der af samarbejdet med Aletico Mineiro egentligt?

                        https://en.wikipedia.org/wiki/Jo%C3%A3o_Klauss_De_Mello
                        Man fandt ud af det var nemmere at handle i Jylland

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Man fandt ud af det var nemmere at handle i Jylland
                          Naturligvis, så slipper JH for at betale for broen!
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            F5....

                            Comment


                              OBs twitter profil tweetede F5..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                                F5....
                                Ja, det er spændende hvad de hiver op i dag! Sjovt klubben selv skriver F5.

                                Jeg er dog bange for vi alle bliver skuffet 😂

                                Comment

                                Working...
                                X