Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Jeg formoder, vi på forum mener Baskim K ville være en supersigning, men hvad med hans makker i Randers georgiske Saba Lobjanidze, eller dem begge. Helt urealistisk eller hvad ???
    God men urealistisk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Jeg formoder, vi på forum mener Baskim K ville være en supersigning, men hvad med hans makker i Randers georgiske Saba Lobjanidze, eller dem begge. Helt urealistisk eller hvad ???
      Kan ikke forestille mig, at han koster under 5 mio. Nok nærmere 10 med det forår han har i ryggen og hans alder taget i betragtning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Jeg formoder, vi på forum mener Baskim K ville være en supersigning, men hvad med hans makker i Randers georgiske Saba Lobjanidze, eller dem begge. Helt urealistisk eller hvad ???
        Vil nok koste 4-5 mill så det er urealistisk. Bashkim er transferfri om 5 måneder.
        Han vil gerne til udlandet. Men vil udlandet ham? Mm det er et eller andet skod.

        Græsset er ikke altid grønnere på den anden side af hækken

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Kan ikke forestille mig, at han koster under 5 mio. Nok nærmere 10 med det forår han har i ryggen og hans alder taget i betragtning.
          Nægter at tro på de kan få 10 mill for en spiller i Randers pt. Han har været god i 6 måneder. Thats it
          Ved godt at SIF scorede kassen på Gammelby men de har altid været gode på det område. Det er laaang tid siden de har lavet en god handel ud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nægter at tro på de kan få 10 mill for en spiller i Randers pt. Han har været god i 6 måneder. Thats it
            Ved godt at SIF scorede kassen på Gammelby men de har altid været gode på det område. Det er laaang tid siden de har lavet en god handel ud
            Han var også glimrende i efteråret, her lavede han bare ikke målene. Når man laver 10 mål på 14 kampe som kantspiller, så har man en stor værdi på markedet og ikke mindst en kæmpe værdi for holdet. Saba er ret beset Randers-offensiv lige nu, de har ikke andet en et par 18-årige talenter og en dårlig svensker, så der skal et kæmpe bud til, hvis de skal lade ham gå.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Hvad mangler vi så??

              Vi har fået en central forsvarsspiller og en defensiv midt til at styrke det defensive der var akilleshæl i foråret ...
              x-faktor og en målsikker angriber er dyre og formentlig ikke indenfor rækkevidde men målet er top6 og der er vel et stykke endnu...

              GRYTE
              RJ. KEP. LUDWIG. JBL
              GREVE. TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
              AK. HELENIUS

              Hvem bør skiftes ud?
              Jeg er rimelig sikker på vi går efter en offensiv midt. Skal gerne være en der er god oplægger til angrebet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Han var også glimrende i efteråret, her lavede han bare ikke målene. Når man laver 10 mål på 14 kampe som kantspiller, så har man en stor værdi på markedet og ikke mindst en kæmpe værdi for holdet. Saba er ret beset Randers-offensiv lige nu, de har ikke andet en et par 18-årige talenter og en dårlig svensker, så der skal et kæmpe bud til, hvis de skal lade ham gå.
                Muligt. Men en klub der sælger Fisker for 1,7 mill får ikke 10 mill for ham her. Der er interesse ja. Og han er spændende.
                Hobro får ikke engang 10 mill for Pål. Spillerens værdi afhænger ekstremt af hvilken klub han spiller i (og det ved jeg godt du ved)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Jeg er rimelig sikker på vi går efter en offensiv midt. Skal gerne være en der er god oplægger til angrebet.
                  Jeg tror vi går efter en kant. Eller en der måske kan spille begge. Bliver spændende at se

                  Hvis truppen er skadesfri skal der nogle pænt prominente navne uden for truppen på 18 mand

                  Pt er det vel

                  Oliver
                  Harboe
                  Frøkjær
                  Yao
                  Rømer
                  Lund

                  Hvis vi henter 1-2 mere uden at sælge kommer spillere som Desler og Eskesen i farezonen vel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror vi går efter en kant. Eller en der måske kan spille begge. Bliver spændende at se

                    Hvis truppen er skadesfri skal der nogle pænt prominente navne uden for truppen på 18 mand

                    Pt er det vel

                    Oliver
                    Harboe
                    Frøkjær
                    Yao
                    Rømer
                    Lund

                    Hvis vi henter 1-2 mere uden at sælge kommer spillere som Desler og Eskesen i farezonen vel
                    Kunne vel godt sælge Rømer og Lund hvis vi fik en eller to mere ind...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Kunne vel godt sælge Rømer og Lund hvis vi fik en eller to mere ind...
                      Tvivler på at det vil få nogen betydning for sæsonen at miste de 2. Men det vil nok kræve at den ene vi får ind er forsvarsspiller.
                      Desler kan selvfølgelig vikariere på begge backs så det er dækket ind. Men hvis Lund røg ville vi være tynde i midtforsvaret med tanke på KEPs alder og kæft.
                      Der kan nemt opstå skader og karantæner der.

                      Comment


                        Rømer virker som en sandsynlig afgang i mit hoved, Lund not so much.

                        Rømer er velsagtens købt ind til startopstillingen, eller i hvert fald som nr. 12-13 i truppen, og sandheden er at han er langt fra, og ser ikke en gang ud til at være kommet tættere på i opstarten. Han er totalt fejlcastet til 6er rollen på midten, og er bare røget endnu længere væk i dag. Selv som backup til VB er Desler foran, og det må være planen at finde en nogenlunde backup der stadig, især med Barretts skadeshistorik.

                        Vores bredde i midterforsvaret er stadig nærmest ikke eksisterende, især ikke hvis Tverskov er central midt for good, som han selv giver antydninger af, og kan heller ikke rigtigt se, hvem der skulle være interesserede i at ville købe Lund fri. Rømer må der stadig være et marked for, for et symbolsk beløb.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Rømer virker som en sandsynlig afgang i mit hoved, Lund not so much.

                          Rømer er velsagtens købt ind til startopstillingen, eller i hvert fald som nr. 12-13 i truppen, og sandheden er at han er langt fra, og ser ikke en gang ud til at være kommet tættere på i opstarten. Han er totalt fejlcastet til 6er rollen på midten, og er bare røget endnu længere væk i dag. Selv som backup til VB er Desler foran, og det må være planen at finde en nogenlunde backup der stadig, især med Barretts skadeshistorik.

                          Vores bredde i midterforsvaret er stadig nærmest ikke eksisterende, især ikke hvis Tverskov er central midt for good, som han selv giver antydninger af, og kan heller ikke rigtigt se, hvem der skulle være interesserede i at ville købe Lund fri. Rømer må der stadig være et marked for, for et symbolsk beløb.
                          Lyder meget rigtigt. Rømer skulle være købt for få hundrede tusinde så det skulle være muligt at få de penge tilbage. Jeg kunne også sagtens se ham skifte.
                          Når man får ny træner er der altid en ny mulighed som spiller for at tingene kan ændres. Men har svært ved at se det ske her.
                          Ham kan man roligt sælge uden at skulle tænke på at han skal erstattes

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Rømer virker som en sandsynlig afgang i mit hoved, Lund not so much.

                            Rømer er velsagtens købt ind til startopstillingen, eller i hvert fald som nr. 12-13 i truppen, og sandheden er at han er langt fra, og ser ikke en gang ud til at være kommet tættere på i opstarten. Han er totalt fejlcastet til 6er rollen på midten, og er bare røget endnu længere væk i dag. Selv som backup til VB er Desler foran, og det må være planen at finde en nogenlunde backup der stadig, især med Barretts skadeshistorik.

                            Vores bredde i midterforsvaret er stadig nærmest ikke eksisterende, især ikke hvis Tverskov er central midt for good, som han selv giver antydninger af, og kan heller ikke rigtigt se, hvem der skulle være interesserede i at ville købe Lund fri. Rømer må der stadig være et marked for, for et symbolsk beløb.
                            Jeg tænker i hvert fald også at Rømer må have interesse i at finde en ny klub. Det er nærmest en endnu mete uholdbar situation han er endt i end da han var i midtjylland. Det ville i den grad også være et drømmescenarie at kunne skippe Lund og hente KL ind, men han vil nok også lige prøve sig af under JM. Han har jo været skadet i et stykke tid og ikke fået chancen, så han skal da tro på sin chance, selvom den ser lidt håbløs ud. Jeg tænker også Yao ser færdig ud, men han bliver nok svær at finde en klub til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jeg tænker i hvert fald også at Rømer må have interesse i at finde en ny klub. Det er nærmest en endnu mete uholdbar situation han er endt i end da han var i midtjylland. Det ville i den grad også være et drømmescenarie at kunne skippe Lund og hente KL ind, men han vil nok også lige prøve sig af under JM. Han har jo været skadet i et stykke tid og ikke fået chancen, så han skal da tro på sin chance, selvom den ser lidt håbløs ud. Jeg tænker også Yao ser færdig ud, men han bliver nok svær at finde en klub til
                              Yao var virkelig dårlig mod Hvidovre tror jeg det var. Han passer ikke ind og er slet slet ikke god nok
                              Han får ikke 1 eneste minut spilletid i denne sæson er jeg sikker på. Så hvis det er muligt ville jeg afskibbe ham hurtigt så det kunne betyde flere lønkroner tilrådighed for JH. Han får nok ikke det vilde men tit og ofte stiger man i løn i det sidste kontrakt år hvis man har skrevet kontrakt som ung

                              Lund ryger nok ingen steder uanset hvad der sker

                              Comment


                                Der skal ryddes op/ud. Og der skal mere end en ny kvalitetsspiller. Det er sidste udkald for at redde klubben som en klub med dedikerede fans på lægterne. Det må så koste, hvad det koster.

                                Før lænede JH sig til hvem Kent kendte, Nu er det så hvem Jacob kender. Det er ikke den sportsdirektør, vi skal have. Og hvis det er sportsudvalget skyld at der i en lind strøm hentes forkerte/for dårlige og ikke dem, holdet har brug for, burde han sige sit job op. For hold da kæft hvor er hans ry, blandt de personer der sætter sig lidt ind i det, dårligt nu. Jeg kan ikke komme på nogen, der gør det dårligere end ham i Superligaen.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X