Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det er nu ikke kun Svinet, der har sagt, at Drachman ikke gider OB..
    Korrekt. Har bare opfattet longo som en profil med samme bruger som Svinet og RMN

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Korrekt. Har bare opfattet longo som en profil med samme bruger som Svinet og RMN
      Ah OK, det skal jeg ikke kunne afvise.

      Comment


        Hvad mangler vi så??

        Vi har fået en central forsvarsspiller og en defensiv midt til at styrke det defensive der var akilleshæl i foråret ...
        x-faktor og en målsikker angriber er dyre og formentlig ikke indenfor rækkevidde men målet er top6 og der er vel et stykke endnu...

        GRYTE
        RJ. KEP. LUDWIG. JBL
        GREVE. TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
        AK. HELENIUS

        Hvem bør skiftes ud?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Ah OK, det skal jeg ikke kunne afvise.
          Ved det heller ikke 100%. Bare min opfattelse

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hvad mangler vi så??

            Vi har fået en central forsvarsspiller og en defensiv midt til at styrke det defensive der var akilleshæl i foråret ...
            x-faktor og en målsikker angriber er dyre og formentlig ikke indenfor rækkevidde men målet er top6 og der er vel et stykke endnu...

            GRYTE
            RJ. KEP. LUDWIG. JBL
            GREVE. TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
            AK. HELENIUS

            Hvem bør skiftes ud?
            Den er svær ja. Men den bedste måde er bare at fylde på med kvalitet og sortere i fyldet hen ad vejen.
            Men Kasper Larsen og Kadrii måtte da gerne kigge forbi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Korrekt. Har bare opfattet longo som en profil med samme bruger som Svinet og RMN
              Jeg tror, jeg var en af de første der i sin tid ikke troede på svinet. Jeg er gammel ob-spiller og kender en masse i det danske fodboldmiljø. Min ven i fcm, skrev til mig i morges: jeg kan jo for fanden ikke sige noget rigtigt til en journalist som som dig. I får en motiveret spiller

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvad mangler vi så??

                Vi har fået en central forsvarsspiller og en defensiv midt til at styrke det defensive der var akilleshæl i foråret ...
                x-faktor og en målsikker angriber er dyre og formentlig ikke indenfor rækkevidde men målet er top6 og der er vel et stykke endnu...

                GRYTE
                RJ. KEP. LUDWIG. JBL
                GREVE. TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
                AK. HELENIUS

                Hvem bør skiftes ud?
                Det afhænger også af om det er den nuværende form eller potentialet.
                Men Kep må være fortid, og Kløve, Fester, Helenius, Greve og RJ ramte ikke formen i første kamp Ž- Ludwig er en sag for sig selv. AK kan for lidt på egen hånd.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                  Jeg tror, jeg var en af de første der i sin tid ikke troede på svinet. Jeg er gammel ob-spiller og kender en masse i det danske fodboldmiljø. Min ven i fcm, skrev til mig i morges: jeg kan jo for fanden ikke sige noget rigtigt til en journalist som som dig. I får en motiveret spiller
                  Nåh okay. Så undskylder jeg herfra

                  Men glæder mig at høre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Det afhænger også af om det er den nuværende form eller potentialet.
                    Men Kep må være fortid, og Kløve, Fester, Helenius, Greve og RJ ramte ikke formen i første kamp Ž- Ludwig er en sag for sig selv. AK kan for lidt på egen hånd.
                    Skift over til en 4-4-1-1 eller 4-1-4-1. Ind med Julius og ud med Helenius. Ludwig bør få genvalg, selvom han havde 3x katastrofale fejl i sidste kamp.

                    ----------GRYTE
                    RJ. KEP. LUDWIG. JBL
                    Julius TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
                    ----------------Greve
                    ------------------AK.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Skift over til en 4-4-1-1 eller 4-1-4-1. Ind med Julius og ud med Helenius. Ludwig bør få genvalg, selvom han havde 3x katastrofale fejl i sidste kamp.

                      ----------GRYTE
                      RJ. KEP. LUDWIG. JBL
                      Julius TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
                      ----------------Greve
                      ------------------AK.
                      Michelsen har jo netop sagt at han vil være fleksibel og ændre lidt fra kamp til kamp alt afhængig af modstanderen.
                      Med Drachmann bliver der flere kombinationer og muligheder

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Skift over til en 4-4-1-1 eller 4-1-4-1. Ind med Julius og ud med Helenius. Ludwig bør få genvalg, selvom han havde 3x katastrofale fejl i sidste kamp.

                        ----------GRYTE
                        RJ. KEP. LUDWIG. JBL
                        Julius TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
                        ----------------Greve
                        ------------------AK.
                        Hvem skal score i det setup?
                        AK skal sættes op, Greve score ikke ret meget. Det er måske udmærket mod de store hold på udebane, men ser det ikke som en hjemmebane opstilling.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Hvad mangler vi så??

                          Vi har fået en central forsvarsspiller og en defensiv midt til at styrke det defensive der var akilleshæl i foråret ...
                          x-faktor og en målsikker angriber er dyre og formentlig ikke indenfor rækkevidde men målet er top6 og der er vel et stykke endnu...

                          GRYTE
                          RJ. KEP. LUDWIG. JBL
                          GREVE. TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
                          AK. HELENIUS

                          Hvem bør skiftes ud?
                          Når JJT er klar, bør Tverskov rykkes tilbage som midtstopper sammen med Ludwig og KEP rykker på bænken. Anfører Tverskov.

                          Comment


                            Hvis vi skal til at spille 4-1-4-1, i nogle kampe i hvert fald, er det jo vigtigt at der kommer mål fra midtbanen. Det var også den store force for SønderjyskE i sølvsæsonen, hvor midtbanefolkene lavede 29 ud deres 56 mål. Jeg har altså stadig lidt svært ved at se, hvordan den nuværende midtbanebesætning skal stampe bare 20 mål sammen på en sæson (11 i den seneste), og hvordan skal de i så fald fordele sig? Hvis man virkelig vil spille den formation, har jeg svært ved at se, at man kan komme udenom at hente en boks-til-boks spillere ved siden af JJT eller Tverskov, eller en mere målfarlig kant.

                            Læg så dertil, at SønderjyskE fik 11 mål fra deres forsvarer i den sæson, fordi at de var så stærke på dødbolde. Det kan vi nok heller ikke forvente at matche med den nuværende trup.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hvis vi skal til at spille 4-1-4-1, i nogle kampe i hvert fald, er det jo vigtigt at der kommer mål fra midtbanen. Det var også den store force for SønderjyskE i sølvsæsonen, hvor midtbanefolkene lavede 29 ud deres 56 mål. Jeg har altså stadig lidt svært ved at se, hvordan den nuværende midtbanebesætning skal stampe bare 20 mål sammen på en sæson (11 i den seneste), og hvordan skal de i så fald fordele sig? Hvis man virkelig vil spille den formation, har jeg svært ved at se, at man kan komme udenom at hente en boks-til-boks spillere ved siden af JJT eller Tverskov, eller en mere målfarlig kant.

                              Læg så dertil, at SønderjyskE fik 11 mål fra deres forsvarer i den sæson, fordi at de var så stærke på dødbolde. Det kan vi nok heller ikke forvente at matche med den nuværende trup.
                              Fuldstændig enig. Så jeg er ude i noget 3-5-2 eller 3-4-3

                              Ryan Tver Ludwig
                              Drachmann Casper
                              Eske JJ Kløve
                              AK Fester

                              Ryan
                              Ryan Tver Ludwig
                              Drachmann
                              Eske JJ Kløve
                              MJ AK Fester

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Hvem skal score i det setup?
                                AK skal sættes op, Greve score ikke ret meget. Det er måske udmærket mod de store hold på udebane, men ser det ikke som en hjemmebane opstilling.
                                Jeg formoder, vi på forum mener Baskim K ville være en supersigning, men hvad med hans makker i Randers georgiske Saba Lobjanidze, eller dem begge. Helt urealistisk eller hvad ???

                                Comment

                                Working...
                                X