Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alt andet lige et godkendt vindue hvor der først og fremmest blev ryddet lidt ud i en masse fejltagelser og hentet lidt spændende spillere ind.
    De færreste kendte vel vores nye udlændinge men det virker som nogen der har spillet på højt niveau tidligere og det er vel ret begrænset hvad man kan hente til en bundklub i det kolde nord med efteråret på vej🙂

    Vi holdet på Gryte og JH fik sørme også hentet noget ekstraordinært i Baskim så håber at han kan fortsætte fra sidste år og kan godt se en duo i AK og Kadrii på toppen ...

    Man kan så også sige at det var på tide med JH uden det på nogen måde opvejer de foregående 8-9 vinduer hvor OB nærmest er blevet afviklet lidt efter lidt...

    Ser frem til en spændende sæson hvor vi næppe kommer i top6 men forhåbentligt heller ikke skal spille om nedrykning så håber at de nye spillere kan blive spillet ind på holdet her i efteråret med “profiler” udefra, egne talenter og et par solide superligaspillere på holdet og JM formår at skabe et hold der kan skabe noget sammen ..

    Vacek for Joan
    Kadrii for Jønsson
    Ludwig for Joao
    Yao for Thrane
    Drachmann for Rømer
    Frøkjær for Fellah
    Ramon for Buus
    Harboe for Welbeck
    Mande for Mikkelsen
    Mathias for ..

    Tør man sige det ... umiddelbart et positiv udvikling og en styrkelse af holdet ...

    Nu håber jeg så på en forlængelse med Tverskov og Grytebust hvis muligt .... men mon ikke de vil se hvor vi ligger i tabellen i vinterpausen...

    .....................Gryte.
    ....Ramon.... Tverskov... Ludwig.
    Ryan ..................................... JBL
    ....Eskesen... Drachmann... Vacek.
    ............... Kadrii.........AK.

    Et HOLD der burde kunne kravle opad i tabellen ....


    Mande.
    Lund. KEP. Desler.
    Casper. Yao.
    Greve. JJT. Kløve
    Helenius. Mathias.

    Oliver, Festersen, Harboe og Frøkjær..

    Lidt svag venstre side på bænken tænker jeg ...

    Og så er vi endda inde i en stejl stigende formkurve .... 3 nederlag, en uafgjort og en sejr ... og vi har scoret i de sidste 3 kampe...
    Last edited by Plum; 01-09-2018, 19:18.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Alt andet lige et godkendt vindue hvor der først og fremmest blev ryddet lidt ud i en masse fejltagelser og hentet lidt spændende spillere ind.
      De færreste kendte vel vores nye udlændinge men det virker som nogen der har spillet på højt niveau tidligere og det er vel ret begrænset hvad man kan hente til en bundklub i det kolde nord med efteråret på vej🙂

      Vi holdet på Gryte og JH fik sørme også hentet noget ekstraordinært i Baskim så håber at han kan fortsætte fra sidste år og kan godt se en duo i AK og Kadrii på toppen ...

      Man kan så også sige at det var på tide med JH uden det på nogen måde opvejer de foregående 8-9 vinduer hvor OB nærmest er blevet afviklet lidt efter lidt...

      Ser frem til en spændende sæson hvor vi næppe kommer i top6 men forhåbentligt heller ikke skal spille om nedrykning så håber at de nye spillere kan blive spillet ind på holdet her i efteråret med “profiler” udefra, egne talenter og et par solide superligaspillere på holdet og JM formår at skabe et hold der kan skabe noget sammen ..

      Vacek for Joan
      Kadrii for Jønsson
      Ludwig for Joao
      Yao for Thrane
      Drachmann for Rømer
      Frøkjær for Fellah
      Ramon for Buus
      Harboe for Welbeck
      Mande for Mikkelsen
      Mathias for ..

      Tør man sige det ... umiddelbart et positiv udvikling og en styrkelse af holdet ...

      Nu håber jeg så på en forlængelse med Tverskov og Grytebust hvis muligt .... men mon ikke de vil se hvor vi ligger i tabellen i vinterpausen...

      .....................Gryte.
      ....Ramon.... Tverskov... Ludwig.
      Ryan ..................................... JBL
      ....Eskesen... Drachmann... Kløve.
      ............... Kadrii.........AK.

      Et HOLD der burde kunne kravle opad i tabellen ....


      Mande.
      Lund. KEP. Desler.
      Casper. Yao.
      Greve. JJT. Festersen.
      Helenius. Mathias.

      Oliver, Harboe og Frøkjær..

      Lidt svag venstre side på bænken tænker jeg ...

      Og så er vi endda inde i en stejl stigende formkurve .... 3 nederlag, en uafgjort og en sejr ... og vi har scoret i de sidste 3 kampe...
      Der blev forlænget med Tverskov til 2020 henover sommeren, så der er næppe en forlængelse mere lige på trapperne, selvom det ville være lækkert

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Der blev forlænget med Tverskov til 2020 henover sommeren, så der er næppe en forlængelse mere lige på trapperne, selvom det ville være lækkert
        Nemlig. Det er nok mere Barrett, der bliver 'kriminel'.

        Comment


          Hvor skal Vacek spille.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Kicker arbejder med halve, det ville jeg tage i brug.
            OB`s vindue må være en 3,5er.
            Leeuwin og Vacek er svære at sige noget om.
            Drachmann virker som en forstærkning.
            Ludwig har vel ikke været en forstærkning, men kan måske blive det.
            Mandè har lige haft sin dårligste periode, så det kan være alt fra smart til meget skidt,
            Bashkim er umiddelbart den bedste signing, risikoen er de lange skader og om han kan holde til den forøgede træningsmængde/intensitet som Michelsen står for (den HAR givet flere skader).
            Grytebust skulle have været solgt.

            ... og så er der det at 3 af spillerne topper nu og med stor sandsynligvis ikke bliver bedre, så der mangler lidt perspektiv på langt sigt.
            Ja så har vi igen dit udokumenterede vrøvl. På hvilke spillere i OB har JM`s træningsmængde givet flere skader ? Harbo brækkede foden i en træningskamp mod BIF. JJT blev sparket ned i Vendsyssel, Desler hovedskadet mod FCK, og KN ankelskadet i flere superligakampe, så venligst forklar, hvem der er blevet træningskadet ??

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              Ja så har vi igen dit udokumenterede vrøvl. På hvilke spillere i OB har JM`s træningsmængde givet flere skader ? Harbo brækkede foden i en træningskamp mod BIF. JJT blev sparket ned i Vendsyssel, Desler hovedskadet mod FCK, og KN ankelskadet i flere superligakampe, så venligst forklar, hvem der er blevet træningskadet ??
              Beklager det var ikke Desler, men Barret der blev hovedskadet mod FCK. Venter i øvrigt stadig på dit svar om træningsskader under JM ??

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Beklager det var ikke Desler, men Barret der blev hovedskadet mod FCK. Venter i øvrigt stadig på dit svar om træningsskader under JM ??
                Jeg tror ikke du skal forvente noget svar. Gør som jeg og benyt blokér/ignorér-knappen flittigt. Det gør oplevelsen herinde en hel del bedre.

                Comment


                  JH godt tilfreds med vinduet

                  https://www.fyens.dk/fodbold/Vi-havd...rtikel/3281390

                  Comment


                    Grytebust: Der har været stille omkring mig

                    https://www.fyens.dk/fodbold/Grytebu...rtikel/3281382

                    Rygter siger at OB forlangte 11 mill og derfor ikke kom til Huesca

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Hvor skal Vacek spille.
                      Godt spørgsmål .... hvem sender han på bænken? for jeg går ikke ud fra at vi har købt en udlænding til bænken ..

                      Og hvem skal JJT erstatte?

                      Rigtig godt med Eskesen og for vidt Mathias men ærgerligt at Desler, Greve og måske JJT ikke er helt gode nok når de nu er egen avl...
                      Last edited by Plum; 01-09-2018, 19:19.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Godt spørgsmål .... hvem sender han på bænken? for jeg går ikke ud fra at vi har købt en udlænding til bænken ..

                        Og hvem skal JJT erstatte?

                        Rigtig godt med Eskesen og for vidt Mathias men ærgerligt at Desler, Greve og måske JJT ikke er helt gode nok når de nu er egen avl...
                        Ja der bliver kamp om pladserne centralt i banen. Tror dog at hvis Kløve ikke viser noget i morgen kommer hans plads i fare. Og det kunne godt være JJ eller Vacek der overtager

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Kicker arbejder med halve, det ville jeg tage i brug.
                          OB`s vindue må være en 3,5er.
                          Leeuwin og Vacek er svære at sige noget om.
                          Drachmann virker som en forstærkning.
                          Ludwig har vel ikke været en forstærkning, men kan måske blive det.
                          Mandè har lige haft sin dårligste periode, så det kan være alt fra smart til meget skidt,
                          Bashkim er umiddelbart den bedste signing, risikoen er de lange skader og om han kan holde til den forøgede træningsmængde/intensitet som Michelsen står for (den HAR givet flere skader).
                          Grytebust skulle have været solgt.

                          ... og så er der det at 3 af spillerne topper nu og med stor sandsynligvis ikke bliver bedre, så der mangler lidt perspektiv på langt sigt.
                          Hvis jeg må blande. Efter BIF har fået Zorniger har vi trænet så meget som vi aldrig har gjort før, men fået færre skader som vi plejer. så det øgede træningsmængde/intensitet er ikke ens med mange skader. så længe trænerteamet og jeres fys hold, kan holde øje med at de ikke overbelaster sig selv. det bruger BIF et computerprogram til. mon ikke I har noget lign.?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                            Hvor skal Vacek spille.
                            Hvis vi tager udgangspunkt i 3-5-2, så tænker jeg, at det er Kløve eller Eske han skal presse ud.

                            Måske han er bedste gardering for Drachmann, når han er fraværende, det har jeg dog ingen anelse om.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Hvis vi tager udgangspunkt i 3-5-2, så tænker jeg, at det er Kløve eller Eske han skal presse ud.

                              Måske han er bedste gardering for Drachmann, når han er fraværende, det har jeg dog ingen anelse om.
                              Han går i hvertfald for at være CM/DCM .... https://www.transfermarkt.com/kamil-.../spieler/35645
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Han går i hvertfald for at være CM/DCM .... https://www.transfermarkt.com/kamil-.../spieler/35645
                                Han omtaler sig selv som 8`er. Boks til boks spiller

                                Comment

                                Working...
                                X