Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Super idé - prøv at sælge den til Jesper Hansen. Det lader til at være muligt i andre klubber; ikke at de har succés med alle, men der er nu en gang en stor verden udenfor DK, og der lader til at være en del fodboldspillere i den. Man skulle ikke tro det, men folk fra de fleste andre danske klubber sværger, at det er sandt.
    Et er at finde dem. Noget andet er at lokke dem til klubben. Det bliver altså ikke nemmere som tiden går mm man virkelig fyrer nogle midler den vej

    Comment


      Kent Jacob Nielsen‏ @kentjnielsen 14 min.14 minutter siden

      Ifølge http://aoh.dk præsenterer @fcmidtjylland ny målmandstræner i løbet af få dage og senest fredag kommer der en ny andenmålmand. Svend Graversen citeres for, at det er en decideret andenmålmand, så rygterne om Sten Grytebust kan nok godt forstumme #transferdk #sldk
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Kent Jacob Nielsen‏ @kentjnielsen 14 min.14 minutter siden

        Ifølge http://aoh.dk præsenterer @fcmidtjylland ny målmandstræner i løbet af få dage og senest fredag kommer der en ny andenmålmand. Svend Graversen citeres for, at det er en decideret andenmålmand, så rygterne om Sten Grytebust kan nok godt forstumme #transferdk #sldk
        🤗
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Det handler om at finde den bedst mulige målmand, der kan supplere Jesper og Oliver (Hansen og Ottesen, red.). Vi ved godt, at Jesper Hansen er vores foretrukne førstemålmand -det har han bevist ved at vinde kampen over Bill. Nu skal finde en keeper, der som vores andenmålmand kan tage kampen op med Jesper, siger Svend Graversen til Herning Folkeblad.

          Med det skudsmål, kan jeg slet ikke se nogen grund til, at et skifte til FCM skulle være aflivet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Kent Jacob Nielsen‏ @kentjnielsen 14 min.14 minutter siden

            Ifølge http://aoh.dk præsenterer @fcmidtjylland ny målmandstræner i løbet af få dage og senest fredag kommer der en ny andenmålmand. Svend Graversen citeres for, at det er en decideret andenmålmand, så rygterne om Sten Grytebust kan nok godt forstumme #transferdk #sldk
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            så har de ikke ville give prisen. Fedt fedt. Så er vi da fri for at se Grytebust i den klamme trøje

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det handler om at finde den bedst mulige målmand, der kan supplere Jesper og Oliver (Hansen og Ottesen, red.). Vi ved godt, at Jesper Hansen er vores foretrukne førstemålmand -det har han bevist ved at vinde kampen over Bill. Nu skal finde en keeper, der som vores andenmålmand kan tage kampen op med Jesper, siger Svend Graversen til Herning Folkeblad.

              Med det skudsmål, kan jeg slet ikke se nogen grund til, at et skifte til FCM skulle være aflivet.
              Hmmm. Den er lidt tricky. Havde lige håbet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                så har de ikke ville give prisen. Fedt fedt. Så er vi da fri for at se Grytebust i den klamme trøje
                Kan også være spin, for at få JH ned i pris.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det handler om at finde den bedst mulige målmand, der kan supplere Jesper og Oliver (Hansen og Ottesen, red.). Vi ved godt, at Jesper Hansen er vores foretrukne førstemålmand -det har han bevist ved at vinde kampen over Bill. Nu skal finde en keeper, der som vores andenmålmand kan tage kampen op med Jesper, siger Svend Graversen til Herning Folkeblad.

                  Med det skudsmål, kan jeg slet ikke se nogen grund til, at et skifte til FCM skulle være aflivet.
                  Kan ikke forestille mig så ret at Gryte går i en udfordrerrolle i en anden dansk klub.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Kan ikke forestille mig så ret at Gryte går i en udfordrerrolle i en anden dansk klub.
                    Det kan jeg nu sagtens forestille mig. Han vil i så fald skifte til en mesterklub på en sportslig og økonomisk hylde der er klart højere end OB, og hvorfor skulle han ikke tro på sine egne evner ift. at vinde den målmandskamp?

                    Jeg er mere tvivlende overfor, om FCM vil betale så mange penge, som det forhåbentlig kræver, for at hente en spiller der kan ende som 2. keeper.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det kan jeg nu sagtens forestille mig. Han vil i så fald skifte til en mesterklub på en sportslig og økonomisk hylde der er klart højere end OB, og hvorfor skulle han ikke tro på sine egne evner ift. at vinde den målmandskamp?

                      Jeg er mere tvivlende overfor, om FCM vil betale så mange penge, som det forhåbentlig kræver, for at hente en spiller der kan ende som 2. keeper.
                      de har pt en spiller rendende til 11 mill som kun spiller sporadisk. Hvis man giver kassen for ham får han jo bare en 5 årig kontrakt. Så skal han nok blive pengene værd..
                      Men når det er sagt så er jeg da 100% overbevist om at Grytebust senest til vinter kunne vælte JH af pinden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Kan også være spin, for at få JH ned i pris.
                        Mulighederne er mange

                        Jeg håber at Gryte kommer afsted. Det fortjener han. Men håber godt nok ikke det bliver til FCM. Et udenlandseventyr ville være så fortjent

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          de har pt en spiller rendende til 11 mill som kun spiller sporadisk. Hvis man giver kassen for ham får han jo bare en 5 årig kontrakt. Så skal han nok blive pengene værd..
                          Men når det er sagt så er jeg da 100% overbevist om at Grytebust senest til vinter kunne vælte JH af pinden

                          Hvem er det du referere til?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            de har pt en spiller rendende til 11 mill som kun spiller sporadisk. Hvis man giver kassen for ham får han jo bare en 5 årig kontrakt. Så skal han nok blive pengene værd..
                            Men når det er sagt så er jeg da 100% overbevist om at Grytebust senest til vinter kunne vælte JH af pinden
                            Det er da korrekt, de tager gerne chancer, der er bare forskel på at hente en svensk U21-landsholdsspiller som kan udvikle sig og vokse ind i rollen, fremfor en 28-årig keeper. Men jeg vil da slet ikke udelukke, at de vil lægge de penge, og jeg vil heller ikke udelukke, at det vil være en god handel for dem, kan også sagtens se ham slå deres JH af.

                            Generelt synes jeg virkelig ikke, at det siger noget særligt, at deres sportsdirektør siger, at man går efter en andenmålmand der kan tage kampen op med Jesper Hansen. Hvad skulle han ellers sige? "Vi går efter en keeper der kan slå vores ellers solide keeper, der lige har været med til at vinde et mesterskab, af". Det ville være et bizart signal.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Hvem er det du referere til?
                              Joel Andersson, velsagtens.

                              Comment


                                Hvor er det trist at de eneste rygter der kommer om OB er salg...
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X