Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ved ikke hvor meget talent der er i de unge der kommer op - men kunne være spændende om man kunne holde sammen på en god grundstamme i 2-3 sæsonner for så at få dem til at toppe (lidt a la hvad man har set i fcn) før man så solgte ud af dem.
    Det er en god plan, men dem der lige er rykket op er ikke på FCN-talenternes niveau, slet ikke.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er en god plan, men dem der lige er rykket op er ikke på FCN-talenternes niveau, slet ikke.
      Tror nu MJ er tæt på

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er en god plan, men dem der lige er rykket op er ikke på FCN-talenternes niveau, slet ikke.
        Er det på grundlag af det middelmådige FCN hold i u-19 ligaen du baserer det på? Et hold OB sluttede langt over og slog 2 gange i ligaen. Eller fordi du har hørt Fcn er gode til talentudvikling.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Er det på grundlag af det middelmådige FCN hold i u-19 ligaen du baserer det på? Et hold OB sluttede langt over og slog 2 gange i ligaen. Eller fordi du har hørt Fcn er gode til talentudvikling.
          FCN har haft deres ringeste U19 år i mange år, her kommer deres U19 placeringer de seneste mange år, parentes er OBs

          17/18: 7 (4)
          16/17: 5 (6)
          15/16: 2 (9)
          14/15: 2 (10)
          13/14: 2 (7)
          12/13: 1 (5)
          11/12: 9 (3) - Den eneste gang at OB er endt foran FCN
          10/11: 3 (9)

          Og for U17

          17/18: 4 (7)
          16/17: 3 (9)
          15/16: 2 (12)
          14/15: 2 (13)
          13/14: 9 (4)
          12/13: 9 (8)
          11/12: 7 (10)

          Så JA FCN er gode til talentudvikling og deres ungdomshold præsterer, derudover har de gentagende gange vist de kan sælge deres egne talenter for penge.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Er det på grundlag af det middelmådige FCN hold i u-19 ligaen du baserer det på? Et hold OB sluttede langt over og slog 2 gange i ligaen. Eller fordi du har hørt Fcn er gode til talentudvikling.
            De har rykket alle de gode op i SL truppen allerede. Men ja. Havde selv samme tanke.
            Uden at vide noget kan det jo også være at der render 16-17 årige rundt på deres u19 hvor vi bruger 17-19 årige.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Jeg så ham indendørs i hovedbygningen, da jeg havde et ærinde derinde. Jeg var ikke i tvivl. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl hvis han har en identisk "tvilling" der render rundt i Odense :)
              Ja ja, en omgang namedropping; en gratis omgang. Jeg kunne også ha gjort det; sagt jeg så Janus Drachmann, eller en anden spiller, som vi enten er blevet sat i forbindelse med, eller som har en forbindelse til vores nuværende træner. Det minder mig lidt om en teknik, som alverdens fupmagere bruger, når de skal narre folk til at tro, at de ved noget; en omgang fodboldmæssig cold reading.

              Jeg tror personligt, at der ikke er en eneste herinde på dette forum, der reelt ved noget; heller ikke du; men derfor kan du da godt ha set Simon Kroon. Jeg tror bare, at du finder på det. Også selv om vi så skulle skrive med Kroon i morgen.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Ja ja, en omgang namedropping; en gratis omgang. Jeg kunne også ha gjort det; sagt jeg så Janus Drachmann, eller en anden spiller, som vi enten er blevet sat i forbindelse med, eller som har en forbindelse til vores nuværende træner. Det minder mig lidt om en teknik, som alverdens fupmagere bruger, når de skal narre folk til at tro, at de ved noget; en omgang fodboldmæssig cold reading.

                Jeg tror personligt, at der ikke er en eneste herinde på dette forum, der reelt ved noget; heller ikke du; men derfor kan du da godt ha set Simon Kroon. Jeg tror bare, at du finder på det. Også selv om vi så skulle skrive med Kroon i morgen.

                MvH ChrisOB
                Hvorfor i hulen skulle han dog finde på sådan noget? Det giver ingen mening at finde på det uden videre. Kan jo også være at man bare tager fejl

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Er det på grundlag af det middelmådige FCN hold i u-19 ligaen du baserer det på? Et hold OB sluttede langt over og slog 2 gange i ligaen. Eller fordi du har hørt Fcn er gode til talentudvikling.
                  Nej, det er på grundlag af at jeg følger talentudviklingen ret grundigt og derfor kender til hvad FCN har af spillere og hvad de før har præsteret at fremelske af gode ungdomsspillere

                  De her spillere var for gode til u-19 i sidste sæson og umiddelbart, for de fleste/alle spillernes vedkommende på et noget højere niveau end OB´s nuværende oprykkede spillere ... (de kan jo ikke gøre for at de er for gode til u-19, et u19 som havde smadret alle med de forstærkninger).

                  Nicolai Baden Frederiksen.
                  Mikkel Damsgaard.
                  Magnus Kofod.
                  Victor Nelsson.
                  Andreas Skov.
                  Nicklas Strunck.
                  Jonathan Amon.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Ja ja, en omgang namedropping; en gratis omgang. Jeg kunne også ha gjort det; sagt jeg så Janus Drachmann, eller en anden spiller, som vi enten er blevet sat i forbindelse med, eller som har en forbindelse til vores nuværende træner. Det minder mig lidt om en teknik, som alverdens fupmagere bruger, når de skal narre folk til at tro, at de ved noget; en omgang fodboldmæssig cold reading.

                    Jeg tror personligt, at der ikke er en eneste herinde på dette forum, der reelt ved noget; heller ikke du; men derfor kan du da godt ha set Simon Kroon. Jeg tror bare, at du finder på det. Også selv om vi så skulle skrive med Kroon i morgen.

                    MvH ChrisOB
                    Det er hverken et rygte eller et gæt. Det var en konstatering af, at jeg så én der i mine øjne lignede Simon Kroon. Intet andet!

                    Jeg har meldt ud at jeg ikke skriver flere rygter uden at jeg ved noget med sikkerhed. Men derfor må jeg vel godt deltage i debatten på lige fod med jer andre?
                    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                    Lou Holtz

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvorfor i hulen skulle han dog finde på sådan noget? Det giver ingen mening at finde på det uden videre. Kan jo også være at man bare tager fejl
                      Svinet kunne godt finde en grund eller to.

                      Jeg ved ikke med Amphibia, men tænker det er relevant altid at tjekke brugerens historik og uanset hvad der er sandt, så ER der mange vildskud i den brugers fodspor.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Med al respekt, så er din rygte troværdighed lidt lav ovenpå sidste uge. Jeg holder ikke vejret, til han har skrevet under i hvert fald
                        Jeg har ikke brug for troværdighed. Det var bare en konstatering af hvad jeg så. Intet rygte, intet konkret. Bare en konstatering.

                        Jeg så også Kasper Larsen derude. Og Christian Sørensen (som har fået samme frisure som Kroon). Det var også bare en konstatering.
                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Svinet kunne godt finde en grund eller to.

                          Jeg ved ikke med Amphibia, men tænker det er relevant altid at tjekke brugerens historik og uanset hvad der er sandt, så ER der mange vildskud i den brugers fodspor.
                          Du har helt ret. Jeg har intet ramt siden min kilde fik mundkurv på. Men derfor er det vel stadigvæk tilladt at deltage i debatten?
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                            Du har helt ret. Jeg har intet ramt siden min kilde fik mundkurv på. Men derfor er det vel stadigvæk tilladt at deltage i debatten?
                            - Er der nogen der har forbudt dig at deltage i debatten?
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvorfor i hulen skulle han dog finde på sådan noget? Det giver ingen mening at finde på det uden videre. Kan jo også være at man bare tager fejl
                              For at få dig, mig til at glæde os et sekund - og så høste frugterne, hvis det, ved et tilfælde viser sig, at han var der for at snakke kontrakt. Jeg finder det bare åh så tilfældigt at personer, der har "kilder der har fået mundkurv på", sådan random spotter specifikke spillere, som ingen andre spotter - ganske belejligt "inde i bygningen".

                              Det svarer til cold reading, hvor fupmageren siger et tilfældigt navn, læser herefter vedkommendes kropssprog og tilpasser virkeligheden derefter.

                              Det kaldes at groome sit publikum. Det sker på nettet konstant. Det er ikke det samme som at Simon Kroon IKKE er blevet spottet, - det betyder bare, jeg i disse OB dage ville være mere skeptisk over sightings, rygter, kilder what have you, end du tilsyneladende er villig til at gøre.

                              Og jeg tror Amphibia er en troll, der enten er Svinet eller lægger sig i kølvandet af Svinet.

                              Hvis det ikke er tilfældet, så er det jo dét, men jeg har set og håndteret mange slags trolls på internettet i min tid- så jeg kører med min erfaring og min mavefornemmelse med den her: Amphibia har hverken set Simon Kroon eller har eller har haft en kilde, der har mundkurv på.

                              Men hvis han så har, så kan han ikke blame mig for at lugte bacon, hver gang nogen kommer ind med rygter, der enten kan være et enkeltstående, spredehagl eller noget som man kan lade sig inspirere af fra allerede kendte rygter.

                              Og hvis det gør mig paranoid, so be it. Jeg forbyder ikke nogen at poste rygter eller at tro på dem - jeg fortæller bare, at fupmagere findes i lind strøm på alle platforme. Både dem der vil ha penge - og/eller opmærksomhed.

                              Case in point. I tilfælde af at jeg har ret i min mening: Tillykke til trollen med opmærksomheden mit indlæg har givet og vil give. :-)

                              God dag til alle.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Er der nogen, der har set træning den seneste tid, og kan sige noget om Kasper Larsens niveau her?

                                Comment

                                Working...
                                X