Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er én Michael Bolvig der er agent for Molberg samt en række af vores andre spillere
    https://www.transfermarkt.dk/mb-spor...ter/2101/plus/

    Comment


      Hvis knægten ikke er god nok, skal vi da ikke have ham, længere er den ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
        Hvis knægten ikke er god nok, skal vi da ikke have ham, længere er den ikke.
        OB har jo selv lagt op til at hvis han ikke fik forlænget i Italien, så fik man ham tilbage.
        Men håber da man selv har fravalgt ham og ikke omvendt selvom det er tungt at se Lund rende rundt når man selv har et talent

        Comment


          Men kan han bruges i Hobro kan han også bruges hos os.

          Det er vores niveau pt. Og han er ung, han kan blive en stor profil for Hobro, det er jeg sikker på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Det fatter jeg heller ikke noget af. Hvorfor fanden har man ikke prøvet ham af i stedet for hente Lund i Esbjerg? Det kan godt være, at han pt. ikke er helt lige så moden som Lund, men han er jo en af vores egne, og symbolikken i at bruge dem, synes jeg også har en vis værdi.
            Jeg er som udgangspunkt helt enig. Der er dog lige et par ting, man skal holde sig for øje i den her forbindelse.
            For det første var Molberg jo ikke en mulighed i vinters, da vi stod og manglede en stopper efter salget af Tingager.
            For det andet skal der to til tango. Hobro har formentligt kunne lokke med udsigt til mere spilletid.
            Der kan jo også ligge noget trupplanlægning bag. Måske har vi noget spændende på vej ind på den position (uden jeg ved noget), og så er der et par ok spændende stoppere på u19 også.

            Molberghypen herinde stammer jo i høj grad fra skiftet til Italien, og kigger man på den aftale, så er den jo også lidt speciel. Du lejer en ung spiller ud i det sidste år af hans kontrakt. Det gør man jo ikke (som jeg ser det), hvis det er en, man ser et meget stort potentiale i. Så ville man vel have forlænget eller alternativt solgt. Italiernerne har jo i sidste ende heller ikke kunne se det.

            Skal man virkelig tage ja-hatten på, så er det da også en positiv udvikling, at de talenter, som ikke bliver hos os, kommer til en superligaklub i stedet for Marienlyst (ikke et ondt ord om dem, men stadig).

            Men vil godt slutte, hvor jeg startede, og sige, at jeg også hellere så egne talenter få chancen i det omfang, det er muligt og giver mening.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              OB har jo selv lagt op til at hvis han ikke fik forlænget i Italien, så fik man ham tilbage.
              Men håber da man selv har fravalgt ham og ikke omvendt selvom det er tungt at se Lund rende rundt når man selv har et talent
              To pladser på bænken, hos et bundhold i Serie A er jo så heller ikke skide vildt.
              Men hvis han var bedre havde Cagliari jo bare beholdt ham.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                To pladser på bænken, hos et bundhold i Serie A er jo så heller ikke skide vildt.
                Men hvis han var bedre havde Cagliari jo bare beholdt ham.
                Lund kunne heller ikke komme på bænken dernede

                Comment


                  https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...y-og-en-polak/

                  Transferrygter om Gryte og en evt. afløser. Arek 2.0?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lund kunne heller ikke komme på bænken dernede
                    Nej bestemt ikke, jeg tror da det havde været smart hvis i havde fået ham tilbage, men har desværre ikke set ham spille, så det er svært at sige noget om niveauet.
                    Der kommer meget brok hvis han nu præsterer i Hobro :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Jeg er som udgangspunkt helt enig. Der er dog lige et par ting, man skal holde sig for øje i den her forbindelse.
                      For det første var Molberg jo ikke en mulighed i vinters, da vi stod og manglede en stopper efter salget af Tingager.
                      For det andet skal der to til tango. Hobro har formentligt kunne lokke med udsigt til mere spilletid.
                      Der kan jo også ligge noget trupplanlægning bag. Måske har vi noget spændende på vej ind på den position (uden jeg ved noget), og så er der et par ok spændende stoppere på u19 også.

                      Molberghypen herinde stammer jo i høj grad fra skiftet til Italien, og kigger man på den aftale, så er den jo også lidt speciel. Du lejer en ung spiller ud i det sidste år af hans kontrakt. Det gør man jo ikke (som jeg ser det), hvis det er en, man ser et meget stort potentiale i. Så ville man vel have forlænget eller alternativt solgt. Italiernerne har jo i sidste ende heller ikke kunne se det.

                      Skal man virkelig tage ja-hatten på, så er det da også en positiv udvikling, at de talenter, som ikke bliver hos os, kommer til en superligaklub i stedet for Marienlyst (ikke et ondt ord om dem, men stadig).

                      Men vil godt slutte, hvor jeg startede, og sige, at jeg også hellere så egne talenter få chancen i det omfang, det er muligt og giver mening.
                      Har du set det centrale forsvar på u19?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...y-og-en-polak/

                        Transferrygter om Gryte og en evt. afløser. Arek 2.0?
                        Jeg bemærker også den her: "Kasper Larsen har kontraktudløb i Groningen, og hollænderne ønsker ikke at forlænge. Det ligner en retur til dansk fodbold for stopperen."

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Har du set det centrale forsvar på u19?
                          Noget har jeg. De gange jeg har set dem, synes jeg, at Anton (som er 1. års u19) ser mindst ligeså spændende ud, som Molberg gjorde. Jakob Mikkelsen har også U-landskampe. Tror også, at det er i den kontekst, at man skal se Molbergs udlejning sidste sommer. Det var 3 stoppere, der lå forholdsvis tæt niveaumæssigt, og så opstod den mulighed der.
                          Har selvsagt ikke set Molberg i Italien, så ved jo intet om, hvordan præcist har udviklet sig.

                          Derudover kan ham Skolnik også godt noget som spillende stopper, når han er placeret der.
                          Kan jo godt fornemme, at du ikke er så imponeret, og vil da også sige, at de kan virke lidt tunge og er udfordret, når de skal vende og dreje for meget

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Noget har jeg. De gange jeg har set dem, synes jeg, at Anton (som er 1. års u19) ser mindst ligeså spændende ud, som Molberg gjorde. Jakob Mikkelsen har også U-landskampe. Tror også, at det er i den kontekst, at man skal se Molbergs udlejning sidste sommer. Det var 3 stoppere, der lå forholdsvis tæt niveaumæssigt, og så opstod den mulighed der.
                            Har selvsagt ikke set Molberg i Italien, så ved jo intet om, hvordan præcist har udviklet sig.

                            Derudover kan ham Skolnik også godt noget som spillende stopper, når han er placeret der.
                            Kan jo godt fornemme, at du ikke er så imponeret, og vil da også sige, at de kan virke lidt tunge og er udfordret, når de skal vende og dreje for meget
                            De har, i mine øjne, slet ikke klasse til superligaen og jeg vil blive ekstremt overrasket hvis de får en kamp.
                            Anton ser ud til at være okay med bolden, men de er, som du selv siger, meget lidt mobile og det har kostet mange mål.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Rafael Gikiewicz fra Freiburg skulle angiveligt være tæt på OB. Er der nogen som kan bekræfte det?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                                Flovt, pinligt og uforståeligt.

                                Vil gerne høre Jespers forklaring på dette. Der må nødvendigvis komme én.
                                Du må godt nok være godt inde i sagerne, når du kan melde så kraftigt ud

                                Comment

                                Working...
                                X