Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så har man da ikke sagt for meget .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...illere-til-ob/
    Jeg synes, vi har alsidige spillere allerede; vi har masser faktisk. Det lyder som om, Michelsen gerne vil have en anden slags alsidighed - og her tager man nok ikke noget vildt gæt, hvis man sigter på spillere med en velvoksen fysik. Paulsen får vi med garanti ikke, men typemæssigt er det måske noget af det, der menes. Det lyder OK for mig: hellere mere indianderbold end kønsløst boldflytteri.

    Ja, vi kan hurtigt ende med at smide barnet (det sikre pasningsspil) ud med badevandet. Ja, det kan blive en frustreret trup, hvor mange er hentet til et helt andet projekt. Men projekt Kent afgik endeligt v døden i et par afgørende kampe op til slutspillet her i foråret, og der skal risikeres noget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Jeg synes, vi har alsidige spillere allerede; vi har masser faktisk. Det lyder som om, Michelsen gerne vil have en anden slags alsidighed - og her tager man nok ikke noget vildt gæt, hvis man sigter på spillere med en velvoksen fysik. Paulsen får vi med garanti ikke, men typemæssigt er det måske noget af det, der menes. Det lyder OK for mig: hellere mere indianderbold end kønsløst boldflytteri.

      Ja, vi kan hurtigt ende med at smide barnet (det sikre pasningsspil) ud med badevandet. Ja, det kan blive en frustreret trup, hvor mange er hentet til et helt andet projekt. Men projekt Kent afgik endeligt v døden i et par afgørende kampe op til slutspillet her i foråret, og der skal risikeres noget.
      Jeg tænkte også straks at det er da typer vi har rigeligt af, og at det må være fysisk han mener der mangler noget. Det vil være velkomment hvis der tilføres mere af det så vi også kan lave mål “mit der brechstange” 😬😊
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Nogen der hører noget på vandrørene? Træneren er jo fundet, så nu må der da komme rygter om spillere? Kunne det i øvrigt komme på tale med en forlængelse af Joao P, han havde jo JM i sin bedste periode i SL?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Nogen der hører noget på vandrørene? Træneren er jo fundet, så nu må der da komme rygter om spillere? Kunne det i øvrigt komme på tale med en forlængelse af Joao P, han havde jo JM i sin bedste periode i SL?
          Joao vil gerne hjem til Portugal og være lidt tættere på familien. Ellers ville den være oplagt ja.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Joao vil gerne hjem til Portugal og være lidt tættere på familien. Ellers ville den være oplagt ja.
            Uanset hvad tænker jeg at det er i alles interesser at vejene skilles nu

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Uanset hvad tænker jeg at det er i alles interesser at vejene skilles nu
              Well, Joao gjorde det jo udmærket i SønderjyskE under Michelsen, jeg synes heller ikke, at han har været elendig her, så for min skyld kunne han sagtens agere backup til venstre backen. Som det ser ud lige nu med den tynde besætning i midterforsvaret, og med Barretts skadeshistorik in mente, er der jo heller ikke langt til spilletid.

              Comment


                Joao bliver ligeså lidt savnet her som Jönsson og Thrane. Det trekløver symboliserer meget godt vores sportsdirektørs evner udi spillerhandler, synes jeg.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Well, Joao gjorde det jo udmærket i SønderjyskE under Michelsen, jeg synes heller ikke, at han har været elendig her, så for min skyld kunne han sagtens agere backup til venstre backen. Som det ser ud lige nu med den tynde besætning i midterforsvaret, og med Barretts skadeshistorik in mente, er der jo heller ikke langt til spilletid.
                  Syntes ikke vi behøver en backup til JBL. Vi har brug for en konkurrent

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Joao bliver ligeså lidt savnet her som Jönsson og Thrane. Det trekløver symboliserer meget godt vores sportsdirektørs evner udi spillerhandler, synes jeg.
                    Glem ikke Welbeck. Den var næsten på N`Koum niveau

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes ikke vi behøver en backup til JBL. Vi har brug for en konkurrent
                      Det tror jeg så bare ikke på vi får. Barrett er stadig markant bedre end Marxen, Juelsgaard eller hvilke oplagte navne der eller er i spil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det tror jeg så bare ikke på vi får. Barrett er stadig markant bedre end Marxen, Juelsgaard eller hvilke oplagte navne der eller er i spil.
                        Vi må se om ham Michelsen kommer ind med lidt kontakter så vi kan udvide vores nuværende handelsområde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Glem ikke Welbeck. Den var næsten på N`Koum niveau
                          Ingen kommer på niveau med CNK 🤐
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Ingen kommer på niveau med CNK 蘿
                            Nok ikke pga den 4 årige kontrakt. Men syntes godt nok at Welbeck kommer der nedad. Sympatisk ung fyr.
                            Men jo en hovedløs tåbelig “forstærkning” der blev hentet dengang hvor vi virkelig manglede kvalitet på midten

                            Comment


                              Bjørn Paulsen har været nævnt nogle gange - om han er langt over OB budget skal jeg ikke kloge mig på.

                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-for-bjoern-p/

                              Der er interesse fra superligaen, om OB er i blandt vides naturligvis ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                                Bjørn Paulsen har været nævnt nogle gange - om han er langt over OB budget skal jeg ikke kloge mig på.

                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-for-bjoern-p/

                                Der er interesse fra superligaen, om OB er i blandt vides naturligvis ikke.
                                han er langt langt over vores budget. Træk 80-90% af prisen. Så har du vores nuværende transferniveau

                                Comment

                                Working...
                                X