Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det der er frustrerende ved den forlængelse, er jo længden. Havde virkelig håbet på 3 årig forlængelse, så vi selv kunne bestemme prisen. Men nu ender det med, at vi sælger ham for 3-4 mio og dermed henter erstatning i 1. Division.... Og så ser man FCK der muligvis for solgt Robin Olsen (en ret middelmådig keeper) for over 100 mio.....

    Jeg er stor Tverskov fan, han har virkelig anfører potentiale. Så er virkelig træt af længden, for han kan være en dem vi kan bygge videre på.
    Vi kommer ikke i top 6 med den politik, så giv ham dog hellere en bedre løn og et par år længere!

    Comment


      https://www.transfermarkt.com/nana-w...spieler/168346 er jeg gået glip af den her eller er Nana Welbeck skiftet ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det er jeg så ikke enig i, det er i mine øjne JJT, men lad det ligge.

        Jeg synes bare, at det her er en idéel chance for at bygge et Michelsen-hold op og lade det udvikle sig. Derfor synes jeg, at det vil være bedst, hvis man allerede nu kunne skille sig af med og få nogle penge for de spillere der allerede ved, at de ikke ser sig i OB længere end til næste sommer, og så begynde at bygge det nye hold op. Jeg ser ikke det her hold levere noget nævneværdigt i den kommende sæson alligevel, sandsynligheden er vel også, at vores største profil smutter i det her vindue, så hvorfor ikke bruge den her sæson på at bygge et hold op der kan præstere på endnu højere niveau i 19/20?

        Jeg synes i hvert fald, at det vil være rigtigt ærgerligt, hvis Tverskov går ind og spiller en god sæson og bliver solgt næste sommer, så alle de relationer der er blevet opbygget pludselig er væk, og vi igen skal ud og finde en kvalificeret kandidat til den position og rolle, som de jo har haft så enormt svært ved i de seneste år.
        Hvis Tverskov spiller en god sæson så er det kun gevinst for os. Det er god for holdet, for klubbens placering og dermed klubbens udvikling. Og hvis ham skulle rykke videre næste sæson så får vi et højere transferbeløb.
        Derudover er det ja ikke sikker at ham sælges næste år. Det betyder ja kun at vi står sommer 2019 i den samme situation vi stod i går, nemlig med en spiller med kun ét år mere under kontrakt så man må beslutte sig om de evige tre muligheder: salg, forlængelse eller at lade kontrakten løbe ud. En udvikling i OB kan det ja gøre interessant fir Tverskov at blive længere.
        Og det er ja ikke forbudt at skrive forllngelse flere gange... ;-)
        Så selvom jeg ville gerne have haft en forlængelse om to eller tre år så kan jeg ikke se noget forkert i den et-årige vi fik. En god dag for os med denne nyhed.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Jeg så ham indendørs i hovedbygningen, da jeg havde et ærinde derinde. Jeg var ikke i tvivl. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl hvis han har en identisk "tvilling" der render rundt i Odense :)
          Med al respekt, så er din rygte troværdighed lidt lav ovenpå sidste uge. Jeg holder ikke vejret, til han har skrevet under i hvert fald

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Ifølge deres Instagram stort så optager de nu og der sidder en i med som godt kunne minde om Kroon 😀 så måske er det bare ham folk var set😀
            Jeg kan godt se ligheden, men det er ikke Simon Kroon som er med i podcasten, men derimod vores gamle ven Christian Sørensen, som spillede hos os i 2010-2012 agtigt. Nu spiller han i Fredericia. Han laver også lidt TV reklamer for Fitnessworld osv. Så du har nok også set ham på den front 😊

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
              https://www.transfermarkt.com/nana-w...spieler/168346 er jeg gået glip af den her eller er Nana Welbeck skiftet ?
              Nanas kontrakt udløb 30/6

              Comment


                Tverskov vil vel også se OB an det næste år.

                Henter vi en defensiv midt skal han ud og konkurrere om spilletid igen og vel lidt det samme hvis vi skriver med KL men mindre han så bliver fast 6’er..

                Dertil har vi en ny træner ovenpå en skuffende sæson - er der ikke fremgang at spore så er det nok ikke fedt at have forlænget med yderligere tre år.

                På den anden side så kan det være at han ser en fremtidig anførerpost når KPL stopper enten om et år eller måske ryger på bænken hvis vi skriver med KL....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Tverskov vil vel også se OB an det næste år.

                  Henter vi en defensiv midt skal han ud og konkurrere om spilletid igen og vel lidt det samme hvis vi skriver med KL men mindre han så bliver fast 6’er..

                  Dertil har vi en ny træner ovenpå en skuffende sæson - er der ikke fremgang at spore så er det nok ikke fedt at have forlænget med yderligere tre år.

                  På den anden side så kan det være at han ser en fremtidig anførerpost når KPL stopper enten om et år eller måske ryger på bænken hvis vi skriver med KL....
                  Tror mange spillere vil se OB af i denne sæson. Får vi pænt med succes er det måske nemmere at få dem til at forlænge og bliver det en lorte sæson er der nok mange der ikke gider projektet mere

                  KPL

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror mange spillere vil se OB af i denne sæson. Får vi pænt med succes er det måske nemmere at få dem til at forlænge og bliver det en lorte sæson er der nok mange der ikke gider projektet mere

                    KPL
                    og så runder han de 26 næste år - skal han have et udenlandseventyr skal det vel også snart være. Og ja så vil han nok også gerne se hvilken vej pilen peger i OB....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      og så runder han de 26 næste år - skal han have et udenlandseventyr skal det vel også snart være. Og ja så vil han nok også gerne se hvilken vej pilen peger i OB....
                      Præcis. Men jeg tror det gælder mange i truppen.
                      Spændende at se om JBL også forlænger med 1 år med henblik på muligt salg i 2019. Syntes han bliver bedre og bedre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Præcis. Men jeg tror det gælder mange i truppen.
                        Spændende at se om JBL også forlænger med 1 år med henblik på muligt salg i 2019. Syntes han bliver bedre og bedre
                        ved ikke hvor meget talent der er i de unge der kommer op - men kunne være spændende om man kunne holde sammen på en god grundstamme i 2-3 sæsonner for så at få dem til at toppe (lidt a la hvad man har set i fcn) før man så solgte ud af dem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ved ikke hvor meget talent der er i de unge der kommer op - men kunne være spændende om man kunne holde sammen på en god grundstamme i 2-3 sæsonner for så at få dem til at toppe (lidt a la hvad man har set i fcn) før man så solgte ud af dem.
                          Nok ikke så meget talent som dem der kommer op i FCN. Men vi må se. Lige nu er vi jo netop ved at skabe den stamme til fremtiden med Frøkjær,Harboe,Eskesen,Oliver og Mathias. Hvis Skolnik plus et par stykker andre så signes næste sommer har du ligepludselig fundamentet.
                          Men om fundamentet er stærkt nok til topfodbold i Superligaen er nok et større spørgsmål. Det må komme an på en prøve

                          Comment


                            Hvad er chancen for at vi skriver Skolnik, han har fået en del opstartskampe. Er en kontrakt på vej?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Hvad er chancen for at vi skriver Skolnik, han har fået en del opstartskampe. Er en kontrakt på vej?
                              Tror umiddelbart at han pt er på ungdomskontrakt. Men det vil ikke komme bag på mig hvis den byttes ud med en voksen kontrakt i løbet af den kommende sæson.
                              Han mangler en del men han har helt klart potentialet til at blive superligaspiller

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tror umiddelbart at han pt er på ungdomskontrakt. Men det vil ikke komme bag på mig hvis den byttes ud med en voksen kontrakt i løbet af den kommende sæson.
                                Han mangler en del men han har helt klart potentialet til at blive superligaspiller
                                Ved ikke hvilken kontrakt han er på Skolnik, men vi sad bag nogle på stadion i dag, som sagde han ikke havde rørt en bold i 10 dage pga U19 holder ferie. imponerende. Så JH kom bare i gang

                                Comment

                                Working...
                                X