Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kendte du Nana Welbeck, Koval eller Yao før de kom til OB? Så JH lykkes vel med overraskelser... ;-)
    Men må helt seriøst også sige at jeg er sikker ikke den eneste som hørte navnet Grytebust første gang da ham kom til OB.
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    og Vladimir "Lado" Dvalishvili
    Jeg kendte dem i hvert fald ikke. Og det tvivler jeg også stærkt på, Jesper Hansen gjorde. Fordi det gav ingen som helst mening at hente dem til OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Kendte du Nana Welbeck, Koval eller Yao før de kom til OB? Så JH lykkes vel med overraskelser... ;-)
      Men må helt seriøst også sige at jeg er sikker ikke den eneste som hørte navnet Grytebust første gang da ham kom til OB.
      Koval ja, ikke de to andre. Men ser vi på spillerne, er det også to billige lottokuponer, en lejeaftale, og i tilfældet Lado var det en gratis spiller der blev hevet ind et stykke inde i sæsonen.

      Her snakkes der om; at OB skal hente profiler som vi ikke har hørt om før. Det er godt nok længe siden, at vi har set det, og jeg er reelt i tvivl om, hvorvidt JH overhovedet har nosser til at tage sådan en chance. De gange han sidenhen har nævnt Lado, har han nærmest fået det til at lyde som et traume.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
        Jeg kendte dem i hvert fald ikke. Og det tvivler jeg også stærkt på, Jesper Hansen gjorde. Fordi det gav ingen som helst mening at hente dem til OB.
        Hitraten har jo generelt bare været dårlig. Uanset om de er danske eller udenlandske. Welbeck er jo et vanvittigt eksempel, fordi at han jo faktisk var til prævetræning og må have overbevist Kent om at han var god nok.
        Det er bare også unfair overfor enhver sportsdirektør at det eneste man kan ofre i erstatning for Tingager er en reserve i 1. Div. Er vi der, så får JM det også mere end svært med at genrejse det her hold. Der skal simpelthen ofres mere i de huller vi efterlader. Izu var også en profil vi bare erstattede med det middelmådighed vi har i forvejen og sådan kan vi blive ved. Hvis set samme sker med Gryte og der ikke hentes det vi i gamle dage kaldte A+spillere ind til at forbedre specielt vores centrale forsvar og midtbane, jamen så er vi solgt til stanglakrids overfor hold som aab, agf og sågar horsens, der også bygger på. Jeg er sikker på at jm bliver en gevinst, hvis man kan ofre penge til 2-3 folk som han peger på kan forstærke holdet. Det skal ikke være som ved kent, hvor jeg tror vi har været nede på 4-5 prioriteringen før at der var råd til det han kunne se noget i. Det giver altså enormt svære betingelser, og det har nok kostet dyrere, end hvis kent havde fået lov at pege på højere klasse.
        Det skal siges jeg ikke aner hvad kent har peget på og ikke peget på, men det utopisk at tro at alle dem han har peget ud har været førsteprioriteter i hans hoved

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ingen kommer på niveau med CNK 蘿
          enig men glem heller ikke ham her især pga den 4 årige kontrakt

          http://v3.ob.dk/artikel/ob-henter-th...redericia.aspx
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            enig men glem heller ikke ham her især pga den 4 årige kontrakt

            http://v3.ob.dk/artikel/ob-henter-th...redericia.aspx
            Joh, men han gjorde mere gavn end CNK. TMs attitude var klasser bedre ebd CNKs
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Så for helvede Molberg til Hobro https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ler-ob-talent/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Var der ikke én herinde, der var skråsikker på, at han fik kontrakt, hvis han ville hjem til DK fra det italienske?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Var der ikke én herinde, der var skråsikker på, at han fik kontrakt, hvis han ville hjem til DK fra det italienske?
                  Jeg tror vi var flere der var sikre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Var der ikke én herinde, der var skråsikker på, at han fik kontrakt, hvis han ville hjem til DK fra det italienske?
                    Han har da også fået kontrakt.
                    Bare det falske sted.

                    Men det er fandme tosset, han kan da ikke være så ringe, i sær ikke hvis han kan bruges i Italien.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      enig men glem heller ikke ham her især pga den 4 årige kontrakt

                      http://v3.ob.dk/artikel/ob-henter-th...redericia.aspx
                      N'Koum var bare som han var, Thomas Mikkelsen blev qua den 4-årige kontrakt koget op til mere, end han var, og derigennem var og er et kæmpe symbol på den sportslige ledelses fiasko ud i rekruttering. Vi har utvivlsomt haft dårligere spillere end begge, men de vil blive husket som symboler på en ledelses forsøg på at overbevise omverdenen, at man kunne vinde et motorløb i en sæbekassebil.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Han har da også fået kontrakt.
                        Bare det falske sted.

                        Men det er fandme tosset, han kan da ikke være så ringe, i sær ikke hvis han kan bruges i Italien.
                        Vi lader vores egne talenter smutte uprøvet og henter reserver i 1. div
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Vi lader vores egne talenter smutte uprøvet og henter reserver i 1. div
                          Øv.
                          Det er skuffende og fuldstændig uforståeligt for mig.
                          Vi taler om "for klubben, for byen, for altid" og fynsk identitet og alt det og prøver ikke med vores egne talenter. Og Molberg kaldes ja ofte som stor forsvarstalent.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Vi lader vores egne talenter smutte uprøvet og henter reserver i 1. div
                            Det fatter jeg heller ikke noget af. Hvorfor fanden har man ikke prøvet ham af i stedet for hente Lund i Esbjerg? Det kan godt være, at han pt. ikke er helt lige så moden som Lund, men han er jo en af vores egne, og symbolikken i at bruge dem, synes jeg også har en vis værdi.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Flovt, pinligt og uforståeligt.

                              Vil gerne høre Jespers forklaring på dette. Der må nødvendigvis komme én.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                What the fucking fuck OB????

                                Comment

                                Working...
                                X