Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    De har solgt dem rigtigt godt ja, men de taber nok også noget nær samme beløb på at rykke ned. Og så skal man huske på, at Silkeborg har realiseret en masse sponsorindtægter ifm. bebyggelsen af deres stadion og med henblik på at blive oppe når det skulle indvies, sponsorkroner de dermed ikke vil få fremover. F.eks. har de allerede modtaget alle indtægterne for salget af stadionnavnet de næste 30 år, så det er penge de f.eks. ikke har løbende i deres økonomi.

    Men lige præcis deres egne talenter, som Gustav Dahl, Mattsson og Okkels, tror jeg også de vil gøre meget for at holde på et par år.
    Søg evt et klip med “Fodbold med Horup” fra i sidste uge. Da fortæller direktør Kent ærligt om hvad der skal ske ved evt nedrykning

    Men ja. Det bliver dyrt uden tvivl

    Comment


      Jeg tror nu, at det bliver muligt at hente spillere i SIF som følge af deres nedrykning. Ja, de har solgt Gammelby og Skov, men det må være en af forudsætningerne for at en klub som SIF kan løbe rundt på normal basis som Superliga-hold - OVENI det kommer så nu en nedrykning, hvilket må formodes at koste klubben ekstra dyrt, hvorfor det er naturligt, at de må sælge ud af deres mest attraktive spillere.

      Det betyder, at klubben har brug for at få penge ind, og der er ikke nogen der skal bilde mig ind, at vi ikke kan hente en spillere hos en Superliga-nedrykker, så skal vi heller ikke prissætte de andre spillere højere.

      Gammelby og Skov var exceptionelt gode Silkeborg-spillere, hvorfor prisen var som den var, men Gustav Dahl, Jeppe Okkels og hvad de ellers hedder kommer sgu ikke til at koste særligt meget. Nu må vi også lige slappe lidt af. Selvfølgelig kan vi hente en Silkeborg-spiller, hvis han og vi har lyst.

      Angående Anders Dreyer, så tror jeg heller ikke vi er med i kapløbet her. Jeg synes nu nok, at OB kan tilbyde noget andet end Esbjerg selv kan, men jeg tror desværre han er for attraktiv for andre klubber end os. Prisen på ham er nok omkring de 5 mio, vil jeg skyde det til - og det er trods alt mange penge for os at kaste efter en spiller, der er relativt uprøvet i Superliga-regi.

      Comment


        Hvis det bliver JM der bliver vores træner, så kunne jeg godt forestille mig, at vi hentede en spiler eller to i svensk bold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
          Er der mulighed for det, så skal vi hente Anders Dreyer!
          Det kan OB ikke.
          Han var allerede for dyr og i går røg prisen en del millioner op.
          Der står med sikkerhed masser af klubber i kø og det er nok ikke umuligt at han ender i udlandet.
          I Danmark er det max Brøndby, FCK og FCM der kan være med, men jeg tror mest på udlandet.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Angående Anders Dreyer, så tror jeg heller ikke vi er med i kapløbet her. Jeg synes nu nok, at OB kan tilbyde noget andet end Esbjerg selv kan, men jeg tror desværre han er for attraktiv for andre klubber end os. Prisen på ham er nok omkring de 5 mio, vil jeg skyde det til - og det er trods alt mange penge for os at kaste efter en spiller, der er relativt uprøvet i Superliga-regi.

            5 Mil er lavt sat. Jeg ville sige 15 mil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              5 Mil er lavt sat. Jeg ville sige 15 mil.
              Helt enig i at han ikke ryger for 5 millioner ... der er lidt ekstraordinært over ham og han er 20, det bliver tocifret ... hvis de da sælger nu.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                5 Mil er lavt sat. Jeg ville sige 15 mil.
                Ikke fra Efb. Max det halve

                Comment


                  Silkeborg har 2-3 talenter som endnu ikke er slået helt igennem, det ville være smartere at gå efter ... men de koster helt sikkert også et par millioner+.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3259013

                    Kunne man finde på at leje ham, når/hvis Gryte bliver solgt. Jeg ved godt det ikke er en langsigtet løsning, men det kunne være fint at give en af vores “egne” chancen en sæson, som han sikkert også vil få en del ud af. Så har man trods alt en rutineret Thomas Mikkelsen som back-up, hvis det viser sig han ikke er helt klar endnu.

                    Forstår i øvrigt ikke at man ikke solgte Gryte til de 10 mio i vinters. Thomas Mikkelsen er en habil Superliga målmand, og vi lå jo alligevel hverken at kæmpede med om mesterskabet eller nedrykning, så han kunne snildt have klaret foråret for os, og så havde vi været 10 mio kroner rigere. Nu ender det sikkert med vi sælger ham for 4-5 mio.
                    I know det er nemt at være bagklog, men havde samme tanke i vinters.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3259013

                      Kunne man finde på at leje ham, når/hvis Gryte bliver solgt. Jeg ved godt det ikke er en langsigtet løsning, men det kunne være fint at give en af vores “egne” chancen en sæson, som han sikkert også vil få en del ud af. Så har man trods alt en rutineret Thomas Mikkelsen som back-up, hvis det viser sig han ikke er helt klar endnu.

                      Forstår i øvrigt ikke at man ikke solgte Gryte til de 10 mio i vinters. Thomas Mikkelsen er en habil Superliga målmand, og vi lå jo alligevel hverken at kæmpede med om mesterskabet eller nedrykning, så han kunne snildt have klaret foråret for os, og så havde vi været 10 mio kroner rigere. Nu ender det sikkert med vi sælger ham for 4-5 mio.
                      I know det er nemt at være bagklog, men havde samme tanke i vinters.
                      Kan ikke se hvad der skulle lokke ham til når han lige er solgt i vinters og har stor succes derovre. Giver ingen mening.
                      Det logiske valg siger at man går efter Mikkel Andersen hvis man da overhovedet erstatter Grytebust udefra

                      Comment


                        Uenig. Esbjerg har ikke behov for at sælge og Dreyer er så meget en klubmand at der skal noget ekstraordinært til for at han skal blive solgt til en anden dansk klub. Hvis han ryger for under 10 mil er det fordi der kommer til at være nogle lukrative videresalgsklausuler

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3259013

                          Kunne man finde på at leje ham, når/hvis Gryte bliver solgt. Jeg ved godt det ikke er en langsigtet løsning, men det kunne være fint at give en af vores “egne” chancen en sæson, som han sikkert også vil få en del ud af. Så har man trods alt en rutineret Thomas Mikkelsen som back-up, hvis det viser sig han ikke er helt klar endnu.

                          Forstår i øvrigt ikke at man ikke solgte Gryte til de 10 mio i vinters. Thomas Mikkelsen er en habil Superliga målmand, og vi lå jo alligevel hverken at kæmpede med om mesterskabet eller nedrykning, så han kunne snildt have klaret foråret for os, og så havde vi været 10 mio kroner rigere. Nu ender det sikkert med vi sælger ham for 4-5 mio.
                          I know det er nemt at være bagklog, men havde samme tanke i vinters.

                          Hvorfor leje en målmand der er yngre end 3. valget?

                          Comment


                            Et lille rygte:
                            Festersen ønsker nye græsgange og Norge kunne være næste destination.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Et lille rygte:
                              Festersen ønsker nye græsgange og Norge kunne være næste destination.
                              Nåh.. Troede faktisk han ville blive i OB resten af karrieren hvis muligt.
                              Syntes det vil være forkert at lade ham gå. Vi kan ikke få meget for ham og det bliver svært at finde en der kan udfylde hans rolle.
                              Inden hans skade var han jo nærmest 1. Angriber

                              Comment


                                Havde også troet, at Fester ville blive her til han stopper. Men ok, hvis vi skal til kun at spille med én fremme, og vores to dyreste spillere i truppen er angribere, så har det godt nok lange udsigter med spilletid for ham.

                                Comment

                                Working...
                                X