Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jo men tror du reelt gryte vil være intereseret? Det vil lugte langt væk af en plads på bænken....
    Hvorfor i alverden mener du det lugter af en plads på bænken? Grytebust er jo markant bedre en Jesper Hansen. Det ville give god mening for Fcm at gå efter Grytebust. De køber jo snart alt hvad der kan krybe og gå af kvalitet.

    Comment


      Men der bliver også svær for FCM. Vi ved de svømmer i penge, vi ved de mangler en god målmand, vi ved vi har ligaens bedste keeper, hvis ikke nu - så i hvert fald potentialet til det.

      Det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse, men de kunne godt finde på det. Jeg er helt overbevist om at de sender en føler ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvorfor i alverden mener du det lugter af en plads på bænken? Grytebust er jo markant bedre en Jesper Hansen. Det ville give god mening for Fcm at gå efter Grytebust. De køber jo snart alt hvad der kan krybe og gå af kvalitet.
        Gryte vil til udlandet.. selv om heden også kan være noget så eksotisk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          farlig plan. Gyte hentede mange points sidste år. Han er medvirkende til at KEP og co. Sande mangler ikke er blevet helt udstillet. Hvis Gyte skal ud, så skal der guld i CF for at vi kanvære tryg ved ikke st ende i en SIF.
          Det kan sagtens være, at det er en farlig strategi. Men jeg er naiv nok til at tro, at vi ikke kommer i nedrykningsfare i år (selv med en lidt dårligere keeper) og samtidig tror jeg heller ikke vi kan ende meget højere end lige nøjagtig at snige os med i top 6. Jeg tror ikke det ændrer mere end én eller maksimalt to placeringer om vi har Gryte eller Mikkelsen på kassen - men det kræver selv sagt at man tror nok på Oliver Christensen til at man mener han kan blive en dygtig førstekeeper indenfor en nær fremtid.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Det kan sagtens være, at det er en farlig strategi. Men jeg er naiv nok til at tro, at vi ikke kommer i nedrykningsfare i år (selv med en lidt dårligere keeper) og samtidig tror jeg heller ikke vi kan ende meget højere end lige nøjagtig at snige os med i top 6. Jeg tror ikke det ændrer mere end én eller maksimalt to placeringer om vi har Gryte eller Mikkelsen på kassen - men det kræver selv sagt at man tror nok på Oliver Christensen til at man mener han kan blive en dygtig førstekeeper indenfor en nær fremtid.
            Hvis vi kommer i top 6 med den nuværende trup så hopper jeg nøgen i vandet fra 10 meter vippen i friluftsbadet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Hvis vi kommer i top 6 med den nuværende trup så hopper jeg nøgen i vandet fra 10 meter vippen i friluftsbadet.
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Hvis vi kommer i top 6 med den nuværende trup så hopper jeg nøgen i vandet fra 10 meter vippen i friluftsbadet.
                Det er da lige før man håber der er lukket for handler og vi sniger os med i top 6

                Comment


                  Fcn bliver bare ved med at hente klasse spillere. Nu Alexander Scholz som de har givet et 2 cifret beløb for. De sælger sikkert allerede Sahneh igen.

                  Comment


                    Det var selvfølgelig fcm

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Fcn bliver bare ved med at hente klasse spillere. Nu Alexander Scholz som de har givet et 2 cifret beløb for. De sælger sikkert allerede Sahneh igen.
                      En klub med en ejer der havde ambitionerne til at skabe en storklub og villig til at bruge de penge det kostede for at komme derhen.

                      Det kunne nemt have været os i dag med en anderledes ejer og ledelse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En klub med en ejer der havde ambitionerne til at skabe en storklub og villig til at bruge de penge det kostede for at komme derhen.

                        Det kunne nemt have været os i dag med en anderledes ejer og ledelse
                        Det der frustrere mig aller mest angående OBs manglende dit og dat, er simpelthen at vi kunne sagtens komme i top 3 i DK igen, hvis der blev åbnet op for den kæmpe pengepung stort set alle i bestyrelsen har. Tror egentligt vi har den rigeste ejerkreds i hele Danmark? Et gæt, men der mangler sku ikke penge i hvert fald.

                        Tænk hvis Thorbor valgte at sige, nu skal vi kraftedme ha’ guld og rent faktisk brugte bare nogle få % af sine resourcer.... Hvad kunne det ikke ende med?
                        Så hvorfor er de der egentlig, hvis de ikke gider at gå efter det?
                        Man vinder ikke guld, med fantasiløse handler og besparelse hist og her. Er faktisk rigtig misundelig på FCM, ganske enkelt fordi de har en ejer der gider bruge tid og penge på klubben og så for de tingene gjort, f.eks. Med nye træningsbaner...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Det der frustrere mig aller mest angående OBs manglende dit og dat, er simpelthen at vi kunne sagtens komme i top 3 i DK igen, hvis der blev åbnet op for den kæmpe pengepung stort set alle i bestyrelsen har. Tror egentligt vi har den rigeste ejerkreds i hele Danmark? Et gæt, men der mangler sku ikke penge i hvert fald.

                          Tænk hvis Thorbor valgte at sige, nu skal vi kraftedme ha’ guld og rent faktisk brugte bare nogle få % af sine resourcer.... Hvad kunne det ikke ende med?
                          Så hvorfor er de der egentlig, hvis de ikke gider at gå efter det?
                          Man vinder ikke guld, med fantasiløse handler og besparelse hist og her. Er faktisk rigtig misundelig på FCM, ganske enkelt fordi de har en ejer der gider bruge tid og penge på klubben og så for de tingene gjort, f.eks. Med nye træningsbaner...
                          Det er en svær og kompliceret diskuttion. Men syntes at FCK har vist og FCM/BIF er ved at vise at man godt kan drive rentabel forretning hvis man gør det rigtigt.

                          Mht baner blev de kun lavet pga deres PL millioner. Lidt det samme med BIF nu. De invisterer også stort i baner osv

                          Comment


                            Jeg håber godt nok ALDRIG at OB ender med at ligne FCM bare lidt.
                            Og kan ikke se hvorfor man skulle være misundelig på en fusionsklub fra 1999, når man samtidig støtter den smukkeste klub fra 1887, med en masse historie og triumfer gennem tiden. Ja det er ikke kønt nu, men NÅR vi blomstrer igen kan FCM ikke nå det til sokkeholderne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåsinge Se indlæg
                              Jeg håber godt nok ALDRIG at OB ender med at ligne FCM bare lidt.
                              Og kan ikke se hvorfor man skulle være misundelig på en fusionsklub fra 1999, når man samtidig støtter den smukkeste klub fra 1887, med en masse historie og triumfer gennem tiden. Ja det er ikke kønt nu, men NÅR vi blomstrer igen kan FCM ikke nå det til sokkeholderne.
                              En klub med fantastisk ungdomsafdeling, mesterskaber,CL,El,kæmpesalg og en ledelse der stræber efter det ypperste..

                              Nej fy for satan. Det skal vi ikke ligne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Hvis vi kommer i top 6 med den nuværende trup så hopper jeg nøgen i vandet fra 10 meter vippen i friluftsbadet.
                                Jeg skriver jo også at det er det absolut maksimale vi kan opnå. Hvorfor forholder du dig ikke til det jeg skriver i stedet for? Det var vel OB med/uden Grytebust der var kernen i debatten.

                                Comment

                                Working...
                                X