Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Rafael Gikiewicz fra Freiburg skulle angiveligt være tæt på OB. Er der nogen som kan bekræfte det?
    Ikke udover linket til Sorgenfris Nordicbet transferblog længere oppe.

    Comment


      Ved intet!
      Men lyder da spændende

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Jeg bemærker også den her: "Kasper Larsen har kontraktudløb i Groningen, og hollænderne ønsker ikke at forlænge. Det ligner en retur til dansk fodbold for stopperen."
        Kunne være fint som midterforsvarer i OB, er dog noget bekymret for hans skadefrekvens, skulle gøre det fint nok Groningen men er meget skadet.

        Det er en af de plader man gerne vil have stabilitet og det får man ikke hvis KL har lange skadesperioder.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Kunne være fint som midterforsvarer i OB, er dog noget bekymret for hans skadefrekvens, skulle gøre det fint nok Groningen men er meget skadet.

          Det er en af de plader man gerne vil have stabilitet og det får man ikke hvis KL har lange skadesperioder.
          Hvis de kan få Ryan til virke kan de få KL til at virke ;)
          Men ja, håber da at hele den her Molberg ting betyder at de har kig på noget reel forstærkning til forsvaret og man så ikke kunne love ham den spilletid han er gået efter.

          Comment


            Jeg snakkede med en OB-sponsor i går, der netop var hjemvendt fra Wien. Han fortalte mig, at Jakob Michelsen havde peget på tre nye spillere. Det var det de havde fået fortalt dernede. Mere konkret blev det ikke. Og jeg ved ikke så meget med hensyn til troværdighed, da det bare var en lidt random samtale. Han fortalte mig, at han havde været på sponsortur i Wien, og det samlede jeg selvfølgelig op. Også snakkede vi lidt om det. Også fortalte jeg ham, at han skulle skrue op for sit bidrag. ;-)
            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Rafael Gikiewicz fra Freiburg skulle angiveligt være tæt på OB. Er der nogen som kan bekræfte det?
              Ved kun at Gikiewicz forlader Freiburg. Union Berlin var interesseret i ham tidligere men ved ikke om det er stadig aktuelt.
              Gikiewicz gjorde det godt i Braunschweig dertid men fik kun to spille i si tid i Freiburg. Ham blev hentet dertid "at forstærke konkurrencen" på målmandsposition.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ved kun at Gikiewicz forlader Freiburg. Union Berlin var interesseret i ham tidligere men ved ikke om det er stadig aktuelt.
                Gikiewicz gjorde det godt i Braunschweig dertid men fik kun to spille i si tid i Freiburg. Ham blev hentet dertid "at forstærke konkurrencen" på målmandsposition.
                Ser ud til at Braunschweig er det eneste sted han har stået fast ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                  Jeg snakkede med en OB-sponsor i går, der netop var hjemvendt fra Wien. Han fortalte mig, at Jakob Michelsen havde peget på tre nye spillere. Det var det de havde fået fortalt dernede. Mere konkret blev det ikke. Og jeg ved ikke så meget med hensyn til troværdighed, da det bare var en lidt random samtale. Han fortalte mig, at han havde været på sponsortur i Wien, og det samlede jeg selvfølgelig op. Også snakkede vi lidt om det. Også fortalte jeg ham, at han skulle skrue op for sit bidrag. ;-)
                  Tak :) 3 spillere af en hvis kvalitet kan måske også gøre det. Hvis det vel og mærke er marksspillere. Og så justere 1-2 pladser til vinter hvis det bliver nødvendigt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Ved kun at Gikiewicz forlader Freiburg. Union Berlin var interesseret i ham tidligere men ved ikke om det er stadig aktuelt.
                    Gikiewicz gjorde det godt i Braunschweig dertid men fik kun to spille i si tid i Freiburg. Ham blev hentet dertid "at forstærke konkurrencen" på målmandsposition.
                    Lyder vel okay. Skal han købes fri?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ser ud til at Braunschweig er det eneste sted han har stået fast ?
                      Transfermarkt.de har ham til mindst kun med 43 kampe i forskellige polske klubber før ham kom til Braunschweig.
                      http://www.transfermarkt.de/rafal-gi.../spieler/78339
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder vel okay. Skal han købes fri?
                        Tror ham har kontrakt til 2019. Og ham ville vel ikke være dyrt, da de vil åbenbart slippe af med ham.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Du må godt nok være godt inde i sagerne, når du kan melde så kraftigt ud
                          Generel frustration 🙂... over manglende tilhørsforhold i moderne fodbold, at OB ikle giver ham chancen / at han er tabt for os etc

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Generel frustration ... over manglende tilhørsforhold i moderne fodbold, at OB ikle giver ham chancen / at han er tabt for os etc
                            Frustration er forståelig, men selv hvis Molberg havde været OB'er idag ville vi skulle bruge en cf'er mere til truppen med et bedre niveau end Marco Lund. Så ville der pludselig være 4 stk, og det ville være optimalt, men ikke meget i OB er optimalt i disse tider. Henter vi evt. Kasper Larsen hjem ville Molberg sikkert være 4. valg .. nu får han med lidt held spilletid i SL de næste sæsoner, så kan OB frit forhandle med ham om 1½ år hvis han udvikler sig fornuftigt i Hobro, og måske helt i tråd med strategier og visioner hente ham hjem.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Frustration er forståelig, men selv hvis Molberg havde været OB'er idag ville vi skulle bruge en cf'er mere til truppen med et bedre niveau end Marco Lund. Så ville der pludselig være 4 stk, og det ville være optimalt, men ikke meget i OB er optimalt i disse tider. Henter vi evt. Kasper Larsen hjem ville Molberg sikkert være 4. valg .. nu får han med lidt held spilletid i SL de næste sæsoner, så kan OB frit forhandle med ham om 1½ år hvis han udvikler sig fornuftigt i Hobro, og måske helt i tråd med strategier og visioner hente ham hjem.
                              Hvis han præsterer i Hobro, så kan OB jo ikke umiddelbart hente ham ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Hvis han præsterer i Hobro, så kan OB jo ikke umiddelbart hente ham ...
                                Som jeg skriver kan de frit forhandle med ham om 18 mdr. Jeg tror gerne OB ville have haft ham, men situationen er måske ikke til det når vi har et andet 3. valg i Marco de næste 2 sæsoner, så vidt jeg husker.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X