Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er præcis også der jeg er efterhånden. Jeg har svært ved at se de positive indvirkninger af et salg, når man ved hvor mange af penge vores usympatiske ejer trækker ud til sig selv.

    For det første tror jeg slet ikke, at Brøndby er et sted, hvor de går ud og giver 7-8 millioner i transfers for spillere med mindre de er ekstraordinære, som Mukhtar f.eks. En målmand i slut 20erne som Gryte, har jeg svært ved at se dem smide den slags penge for. Hvis de til gengæld kan få forhandlet prisen ned i et niveau på en 4-5 millioner, hvor jeg godt kunne se dem slå til, er vi jo ved at være der, hvor den økonomiske gevinst er så lille for OB, at den nok ikke en gang vil kunne dække det man mister rent sportsligt og i goodwill til fansene.

    Gryte reddede en del point for os i efteråret, så mange at det helt sikkert ville have rykket nogle placeringer og dermed en del kroner i TV-penge regnskabet. Derudover vil det i den grad være at sætte OB-fans på endnu en stor prøve, hvis man sælger sin største profil til Brøndby. Gryte har i den grad været et af de halmstå man har kunne knuge sig til som OB-fan, som en af de eneste spillere med lidt stjernestøv, det vil være et regulært leverstød, hvis han skal spille i Brøndby næste sæson. OBs fans er i den grad presset på troen og tålmodigheden i forvejen, sælger man den største profil til Brøndby, kan udfaldet godt ende med, at man ryger ned på et tilskuersnit på 3500-4000 i næste sæson, og det vil være en kommerciel og pr-mæssig katastrofe for OB.
    Lån skal jo betales tilbage ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Jeg ville da også være ked af et Grytebust salg, men jeg synes godt nok han har taget et formdyk hele foråret, vel ret beset også i slutningen af efteråret. Men det er sgu heller ikke nemt under de forhold og den evige placering i nedrykningsspillet.

      Vi vil ikke kunne få samme kvalitet ind som ham, men vil Brøndby give 7 mio. for ham, så ville jeg normalt have sagt sælg - især med et år tilbage af kontrakten. Problemet er bare, at halvdelen går til Thorborg, og derfor skal vi op i et urealitisk højt bud før det kan betale sig for OB som klub.
      Når vi har en uambitiøs ledelse og en sportsdirektør som kun øjner affaldsspillere fra de øvrige klubber så får vores bedste spillere hurtigt nok af middelmådigheden hvilket både kan betyde formdyk og med sikkerhed at de vil væk herfra . Det værste er at i lighed med at man efterhånden har fået et ligegyldigt forhold til OB så er forståelsen for spillere som søger væk vokset til 100 % og end ikke at de vælger FCM , FCK eller BIF kan hidse en op mere, tværtimnod så bakker man spilleren op i flugten fra det triste og grå OB . Vi så det senest med Falk og jeg tror Gryte er næste mand .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Drømme scenariet for ALLE parter(undtagen BIF) er at Gryte skifter til udlandet.. Det skal jagtes indtil sidste sekund
        Som da JH solgte Falk til udlandet ,, nårh nej det var vist i FIFA 17 jeg så det
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          For 5-6 år siden ville jeg have tænkt : Hold kæft hvor bliver det spændende og så ville jeg begynde at søge på transferrygter på nettet allerede nu ...

          Meeeennn nu er tanken Åhhhh nej !!! hvilke affaldsspillere skal vi nu trækkes med fra sommer og frem til deres forhåbentlig snarlige kontraktudløb
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            For 5-6 år siden ville jeg have tænkt : Hold kæft hvor bliver det spændende og så ville jeg begynde at søge på transferrygter på nettet allerede nu ...

            Meeeennn nu er tanken Åhhhh nej !!! hvilke affaldsspillere skal vi nu trækkes med fra sommer og frem til deres forhåbentlig snarlige kontraktudløb
            Jeg har lige haft en samtale med en anden stor OB-fan, der omhandlede lige netop det, og han sagde, at hvis OB sælger Grytebust til Brøndby for 7.8 millioner, så er det for hans vedkommende slut med at have nogen som helst forventninger og ambitioner på OB's vegne. Så kommer han kun til kampene, fordi OB er hans klub, resten har han så opgivet.

            Det her handler i den grad om at undgå at smadre en i forvejen nærmest ikke-eksisterende begejstring for OB, og i den henseende, så sælger man ikke vinderen af det Gyldne Bur til Brøndby. Og da slet ikke for under 10 millioner. Uanset hvor urealistisk en højere pris så ville være.

            Hvis OB skal udvise nogen som helst former for ambition, så sælger de ikke til Brøndby. Uanset om Grytebust så selv vil dér til. Så kan han blive utilfreds så meget han vil; der er noget større på spil end hans sårede følelser og mistede ambitioner. Er der en udenlandsk klub; der vil giver en god pris, så sælger man til dem.

            Jeg er pisse ligeglad med om "den store fisk æder den mindre fisk" og andet gøgl - hvis OB vil udvise ambition og vinde fans tilbage så sælger de ikke Grytebust til Brøndby. Under nogen som helst omstændigheder. Så kan han gå transferfri til dem næste sommer, I don't care.

            Dér kan man ikke styre det. Det kan man nu.

            Det er ikke engang en bøn - det er en ordre, hvis de ønsker bare en smule begejstring for næste sæson eller for bare et gram af deres fallerede projekt.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg har lige haft en samtale med en anden stor OB-fan, der omhandlede lige netop det, og han sagde, at hvis OB sælger Grytebust til Brøndby for 7.8 millioner, så er det for hans vedkommende slut med at have nogen som helst forventninger og ambitioner på OB's vegne. Så kommer han kun til kampene, fordi OB er hans klub, resten har han så opgivet.

              Det her handler i den grad om at undgå at smadre en i forvejen nærmest ikke-eksisterende begejstring for OB, og i den henseende, så sælger man ikke vinderen af det Gyldne Bur til Brøndby. Og da slet ikke for under 10 millioner. Uanset hvor urealistisk en højere pris så ville være.

              Hvis OB skal udvise nogen som helst former for ambition, så sælger de ikke til Brøndby. Uanset om Grytebust så selv vil dér til. Så kan han blive utilfreds så meget han vil; der er noget større på spil end hans sårede følelser og mistede ambitioner. Er der en udenlandsk klub; der vil giver en god pris, så sælger man til dem.

              Jeg er pisse ligeglad med om "den store fisk æder den mindre fisk" og andet gøgl - hvis OB vil udvise ambition og vinde fans tilbage så sælger de ikke Grytebust til Brøndby. Under nogen som helst omstændigheder. Så kan han gå transferfri til dem næste sommer, I don't care.

              Dér kan man ikke styre det. Det kan man nu.

              Det er ikke engang en bøn - det er en ordre, hvis de ønsker bare en smule begejstring for næste sæson eller for bare et gram af deres fallerede projekt.

              MvH ChrisOB
              Det helt store problem her er at vi har Låsby SvendsenŽs fætter som sportsdirektør .

              https://www.youtube.com/watch?v=DKXk...WXYRxDyfe&t=0s



              Sådan har man det når JH præsenterer nye spillere
              Last edited by Magge; 17-04-2018, 21:19.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det helt store problem her er at vi har Låsby SvendsenŽs fætter som sportsdirektør .

                https://www.youtube.com/watch?v=DKXk...WXYRxDyfe&t=0s



                Sådan har man det når JH præsenterer nye spillere
                Jeg er heller ikke i tvivl om, at selvfølgelig bliver Grytebust solgt til Brøndby. Alt for lavt. Man sidder jo og tænker hvor langt der er imellem de virkelige pletskud, og tænker "det er de samme folk som gav Thomas Mikkelsen en 4-årig kontrakt og ville forlænge med Mathias Thrane"

                Når man sår middelmådighed får man middelmådighed.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Lån skal jo betales tilbage ...
                  Lån der er indbetalt til OSE. Men OB betaler gildet.. Det er jo ikke kun OB der har blødt penge..

                  Comment


                    Hvis Grytebust ryger til Brøndby, så kan OB passende bruge nogle af pengene på håndværkere, der skal fikse mit raserede hjem.

                    OB ikke sælge ham til BIF, så har vi for alvor solgt ud af alle sportslige ambitioner. Der skal arbejdes på, at skibbe ham til udlandet 100%.

                    Comment


                      Gryte bør ikke sælges for under 10 mio kr, når man kigger på hvad andre spillere i ligaen er blevet solgt for det seneste år. Han er vel ligaens bedste målmand, måske med Rønnov som konkurrent, og han er altså lige blevet solgt for over 20 mio kr. Han er godt nok også lidt yngre, men alligevel.
                      Sælger man til en anden klub i Danmark og dermed en konkurrent, så skal prisen selvfølgelig hæves yderligere.

                      Desværre tror/ved jeg at Troels er klogere end JH, og får ham sikkert presset ned i 5-6 mio kr.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Gryte bør ikke sælges for under 10 mio kr, når man kigger på hvad andre spillere i ligaen er blevet solgt for det seneste år. Han er vel ligaens bedste målmand, måske med Rønnov som konkurrent, og han er altså lige blevet solgt for over 20 mio kr. Han er godt nok også lidt yngre, men alligevel.
                        Sælger man til en anden klub i Danmark og dermed en konkurrent, så skal prisen selvfølgelig hæves yderligere.

                        Desværre tror/ved jeg at Troels er klogere end JH, og får ham sikkert presset ned i 5-6 mio kr.
                        Jeg tror sådan set ikke at Troels er klogere end JH.

                        Men problemet er at JH ligepludselig også er presset til at skulle føje Thorborg som jo forventer X antal millioner i sin lomme hvert vindue. Så der skal bare død og helvede laves millioner. Det gør bare at det sportslige bliver overskygget lidt og beslutninger foretages på andre grundlag end de burde.
                        Og faren er at hvis udlandet ikke kommer med de store bud kan han føle sig nødtvunget til at sælge Grytebust til BIF fordi de putter flere penge i Thorborgs lomme.
                        Jeg ville personligt hellere sælge ham for 6 mill til Tyskland end 7 mill til BIF. Men vil Thorborg acceptere 1/2 mill forsvinde ud af hans lomme?

                        Comment


                          Drømmen for mit sommervindue:

                          Vi beholder Grytebust, og forlænger med yderligere 2 år.

                          Henter:

                          Daniel Høegh (som er træt af at bestille takeaway på hollandsk)
                          Kasper Larsen
                          Baskhim Kadrii
                          Rasmus Falk, der savner at være sin klubs helt store stjerne, efter Fischer er kommet til.
                          Matti Lund som breddespiller.

                          Ud ryger:
                          Joao P.
                          Jönsson
                          Edmundsson
                          Thrane
                          Welbeck

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg tror sådan set ikke at Troels er klogere end JH.

                            Men problemet er at JH ligepludselig også er presset til at skulle føje Thorborg som jo forventer X antal millioner i sin lomme hvert vindue. Så der skal bare død og helvede laves millioner. Det gør bare at det sportslige bliver overskygget lidt og beslutninger foretages på andre grundlag end de burde.
                            Og faren er at hvis udlandet ikke kommer med de store bud kan han føle sig nødtvunget til at sælge Grytebust til BIF fordi de putter flere penge i Thorborgs lomme.
                            Jeg ville personligt hellere sælge ham for 6 mill til Tyskland end 7 mill til BIF. Men vil Thorborg acceptere 1/2 mill forsvinde ud af hans lomme?
                            Det er småpenge i Thorborgs verden? Mig bekendt undlod vi at sælge Joan i vinters, netop fordi man ikke ville sælge til en dansk klub. Det er vel et tegn på, at ikke alt handler om Thorborgs salgsklausul.

                            Comment


                              Jeg tænker, at JH vil forelægge et bud af den størrelsesorden for bestyrelsen med argumenter for og imod. Han træffer næppe beslutningen helt alene på sit kontor.

                              Hvis han - f.eks. - vælger at anbefale et nej til salg af Gryte til Brøndby, kan han muligvis godt få bestyrelsen med på den. Men den vil jo i så fald forvente, at han henter de budgetterede transferindtægter et andet sted - og det ligger måske ikke lige for.
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Jeg tænker, at JH vil forelægge et bud af den størrelsesorden for bestyrelsen med argumenter for og imod. Han træffer næppe beslutningen helt alene på sit kontor.

                                Hvis han - f.eks. - vælger at anbefale et nej til salg af Gryte til Brøndby, kan han muligvis godt få bestyrelsen med på den. Men den vil jo i så fald forvente, at han henter de budgetterede transferindtægter et andet sted - og det ligger måske ikke lige for.
                                Her skal bestyrelsen jo i så fald så også være kloge nok til at indse, at hvis vi f.eks. snakker om, at Brøndby vil give 1-2 millioner mere end en udenlandsk klub, så kan det godt være, at de millioner på kort sigt er med til at opfylde nogle mål for budgetterede transferindtægter, men de penge kan være tabt over længere tid, fordi at man risikerer at miste det sidste goodwill fra en del fans der allerede står helt ude på kanten og er ved at give op på det nuværende OB-projekt. Vi kan se på tilskuertallene, at det gælder en hel del mennesker.

                                Højeste bud er ikke nødvendigvis bedste bud i den situation som OB befinder sig i ift. deres omdømme.

                                Comment

                                Working...
                                X