Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Erik Marxen er oplagt, fornuftigt, og klassisk JH.

    Marxen vil bestemt være en fornuftig tilgang. Ikke sikkert han slår Barret af, men Barret har en del fravær. Vi er også tynde på CB når Tverskov er rykket frem. Ifølge wiki så er Marxen født på Fyn. Det er selvfølgelig ligegyldigt, men alligevel.

    Ja tak til Marxen herfra. Jeg var irriteret da vi ikke hentede ham i stedet for Randers. Der var han også oplagt.
    Jeg er imponeret over, hvis man kan få stiv pille over Marxen. Det er jo diskutabelt, hvorvidt han overhovedet er bedre end Joao, og hvis han er, er det i hvert fald marginalt. Og manden er 27.

    Men folket elsker jo det velkendte og det middelmådige, ligesom JH. På den måde, er han i den grad en mand af folket.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Alt der kommer ind til sommer skal være bedre end dem der rejser.. Ellers rykker det jo ikke.
      De skal ikke bare være bedre end dem der rejser. De skulle helst også være bedre end dem i start 11. Ellers rykker vi os heller ikke det store

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        De skal ikke bare være bedre end dem der rejser. De skulle helst også være bedre end dem i start 11. Ellers rykker vi os heller ikke det store
        Nu er Barrett en rigtig god vb men desværre alt for ofte ude. Så en anden vb på øjenhøjde med ham vil jeg være tilfreds med.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nu er Barrett en rigtig god vb men desværre alt for ofte ude. Så en anden vb på øjenhøjde med ham vil jeg være tilfreds med.
          Der er ihvertfald ikke noget på vej hos U19. Så noget skal der hentes selvom jeg nu er godt tilfreds med Desler generelt når han afløser.
          Og hvis et manglende indkøb ville frigive midler til at købe noget rigtig lækkert på midten var det noget der er værd at overveje IMO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Nu er Barrett en rigtig god vb men desværre alt for ofte ude. Så en anden vb på øjenhøjde med ham vil jeg være tilfreds med.
            Så vil jeg godt overbringe de grimme nyheder og sige, at Marxen næppe kommer til at præstere på niveau med Barrett. Jeg ved godt, at jeg blev frygtelig upopulær i sin tid på at skyde Joao ned som en forstærkning af startopstillingen, men nogle må jo sige det.

            Jeg er grundlæggende ret tilfreds med Barrett, når han spiller, og synes han er en rigtigt fin Superligaback. Jeg kan da godt finde en 5-6 stykker der er bedre, men så er vi jo også ved at være der, hvor OB er niveaumæssigt, så det er der jo sådan set ikke noget at sige til.

            Når man nu allerede har en fin spiller på den plads, synes jeg det er en glimrende lejlighed til at finde en understudy på en max 22-23 år, som stadig kan udvikle sig og måske endda blive bedre end Barrett. Det er i min optik den slags klub OB skal være, en klub der skal være gode til at finde gode yngre spillere og udvikle dem, ligesom man har gjort med Barrett, og så omgive dem med lidt ældre og erfarne spillere med høj kvalitet. At hente en spillere på vej i slut-20erne som er dårligere end ham man har i forvejen, kan jeg simpelthen ikke få øje på perspektiverne i. Det er snarere de koordinater jeg ville slå ind på GPSen, hvis destinationen var "Middelmådighed".

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Der er ihvertfald ikke noget på vej hos U19. Så noget skal der hentes selvom jeg nu er godt tilfreds med Desler generelt når han afløser.
              Og hvis et manglende indkøb ville frigive midler til at købe noget rigtig lækkert på midten var det noget der er værd at overveje IMO
              Synes vi skulle gå i sæsonen med 2 hb (Ryan og Desler) og 2 vb (Barrett + ?). Synes det er for tyndt med Desler for begge bagpositioner og om Buus får forlængelsen og kan steppe op er usikker. Så det er oplagt for mig at hente en vb ind. Og gerne en på niveau med Barrett.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Så vil jeg godt overbringe de grimme nyheder og sige, at Marxen næppe kommer til at præstere på niveau med Barrett. Jeg ved godt, at jeg blev frygtelig upopulær i sin tid på at skyde Joao ned som en forstærkning af startopstillingen, men nogle må jo sige det.

                Jeg er grundlæggende ret tilfreds med Barrett, når han spiller, og synes han er en rigtigt fin Superligaback. Jeg kan da godt finde en 5-6 stykker der er bedre, men så er vi jo også ved at være der, hvor OB er niveaumæssigt, så det er der jo sådan set ikke noget at sige til.

                Når man nu allerede har en fin spiller på den plads, synes jeg det er en glimrende lejlighed til at finde en understudy på en max 22-23 år, som stadig kan udvikle sig og måske endda blive bedre end Barrett. Det er i min optik den slags klub OB skal være, en klub der skal være gode til at finde gode yngre spillere og udvikle dem, ligesom man har gjort med Barrett, og så omgive dem med lidt ældre og erfarne spillere med høj kvalitet. At hente en spillere på vej i slut-20erne som er dårligere end ham man har i forvejen, kan jeg simpelthen ikke få øje på perspektiverne i. Det er snarere de koordinater jeg ville slå ind på GPSen, hvis destinationen var "Middelmådighed".
                Kan ikke bedømme Marxen. Men at hente en yngre spiller med perspektiver ind lyder godt. Er helt tilfreds med Barrett men ham er ofte ude og vi har brug for en vb mere.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg tænker ikke, at der er særligt mange i markedet for Marxen. En meget middelmådig Superligaback på 27, så ikke meget upside der. Alle i top 5 plus AGF og SønderjyskE er godt/bedre besat på venstre back, så hvis ikke han er interesseret i at forlænger, tænker jeg at OB ligger lunt i svinget.

                  Men det lyder da meget sødt med den der udlandsdrøm, det kan da være at Bodø/Glimt eller Sogndal skal have en ny back.
                  Aldeles enig
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Nu er Barrett en rigtig god vb men desværre alt for ofte ude. Så en anden vb på øjenhøjde med ham vil jeg være tilfreds med.

                    For ofte ude? Den køber jeg ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Aldeles enig
                      +1. Siger mig ikke det store, ikke andet end at det følger vores sprælske sportsdirektørs spændende og ambitiøse handlen.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Så vil jeg godt overbringe de grimme nyheder og sige, at Marxen næppe kommer til at præstere på niveau med Barrett. Jeg ved godt, at jeg blev frygtelig upopulær i sin tid på at skyde Joao ned som en forstærkning af startopstillingen, men nogle må jo sige det.

                        Jeg er grundlæggende ret tilfreds med Barrett, når han spiller, og synes han er en rigtigt fin Superligaback. Jeg kan da godt finde en 5-6 stykker der er bedre, men så er vi jo også ved at være der, hvor OB er niveaumæssigt, så det er der jo sådan set ikke noget at sige til.

                        Når man nu allerede har en fin spiller på den plads, synes jeg det er en glimrende lejlighed til at finde en understudy på en max 22-23 år, som stadig kan udvikle sig og måske endda blive bedre end Barrett. Det er i min optik den slags klub OB skal være, en klub der skal være gode til at finde gode yngre spillere og udvikle dem, ligesom man har gjort med Barrett, og så omgive dem med lidt ældre og erfarne spillere med høj kvalitet. At hente en spillere på vej i slut-20erne som er dårligere end ham man har i forvejen, kan jeg simpelthen ikke få øje på perspektiverne i. Det er snarere de koordinater jeg ville slå ind på GPSen, hvis destinationen var "Middelmådighed".
                        Oplagt Jesper Hansen, med andre ord. Det er faktisk næsten svært at se, at den handel ikke skulle gå igennem, når nu du skriver det på den måde.

                        Comment


                          Hvem var det der nævnte at JH kun handler i en radius af 130km fra Horsens? Det er jo ikke engang løgn. Hvor jeg dog savner nogle spændende afrikanere, ja selv en kedelig nordmand kan bruges, til afveksling for disse keeeeeedelige danske navne fra bunden af superligaen/1. division.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            For ofte ude? Den køber jeg ikke
                            Sidste sæson var det 12 kampe hvor ham var ikke med i truppen (2 på grund af Olympia-deltagelse men de andre med forskellige skader) og i denne sæson er det også allerede 10 kampe. Synes det er relativ mange og vi kan ikke bygge på at ham kan spille i alle ligakampe.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Jeg tilslutter mig koret, som ikke ser det mindste lys i Erik Marxen. Jeg ved ikke hvilke medikamenter Poul Hansen havde taget op til gårsdagens kamp, men hans lovprisning af Marxen tog da godt nok overhånd. Han er en særdeles middelmådig spiller, som passer fint til det niveau hans nuværende klub befinder sig på. Han har intet at gøre i en klub med top-6 ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Jeg tilslutter mig koret, som ikke ser det mindste lys i Erik Marxen. Jeg ved ikke hvilke medikamenter Poul Hansen havde taget op til gårsdagens kamp, men hans lovprisning af Marxen tog da godt nok overhånd. Han er en særdeles middelmådig spiller, som passer fint til det niveau hans nuværende klub befinder sig på. Han har intet at gøre i en klub med top-6 ambitioner.
                                Så er han jo lige en spiller for JH

                                Comment

                                Working...
                                X