Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det er småpenge i Thorborgs verden? Mig bekendt undlod vi at sælge Joan i vinters, netop fordi man ikke ville sælge til en dansk klub. Det er vel et tegn på, at ikke alt handler om Thorborgs salgsklausul.
    50% af 375.000 er nok ikke det store for Thorborg.. Men alt handler nok ikke om det.

    Men kan vi være sikker på at de fleste ikke gør?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Jeg tænker, at JH vil forelægge et bud af den størrelsesorden for bestyrelsen med argumenter for og imod. Han træffer næppe beslutningen helt alene på sit kontor.

      Hvis han - f.eks. - vælger at anbefale et nej til salg af Gryte til Brøndby, kan han muligvis godt få bestyrelsen med på den. Men den vil jo i så fald forvente, at han henter de budgetterede transferindtægter et andet sted - og det ligger måske ikke lige for.
      Lyder bestemt sandsynligt. Men vi ved alle at Thorborg har det sidste ord. Og syntes bare ikke vi kan være tjent med en der sidder på øverste pind og kan bruge OB i disse år for at mele egen kage for de fejltagelser han selv har begået. Og nu betaler OB regningen jo også for det samlede OSE underskud dengang. Det var nok ikke kun OB der gav underskud i årene 2008-2012 hvor finanskrisen buldrede løs.

      Alt dette kan sikkert være forkerte konklusioner baseret på uvidenhed. Men hvems skyld er dette?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Her skal bestyrelsen jo i så fald så også være kloge nok til at indse, at hvis vi f.eks. snakker om, at Brøndby vil give 1-2 millioner mere end en udenlandsk klub, så kan det godt være, at de millioner på kort sigt er med til at opfylde nogle mål for budgetterede transferindtægter, men de penge kan være tabt over længere tid, fordi at man risikerer at miste det sidste goodwill fra en del fans der allerede står helt ude på kanten og er ved at give op på det nuværende OB-projekt. Vi kan se på tilskuertallene, at det gælder en hel del mennesker.

        Højeste bud er ikke nødvendigvis bedste bud i den situation som OB befinder sig i ift. deres omdømme.
        Præcis. Jeg står også i disse dage og skal vurdere om jeg vil forlænge mit lille 2500kr plus moms sponsorat til OB. Ikke fordi det er et kæmpe beløb men stadig stort nok til at jeg tænker om dette partnerskab ikke er blevet for meget “one way street” i en tid hvor begejstringen i forvejen er suget ud af mig.
        Jeg kan ikke være den eneste der har det sådan

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Præcis. Jeg står også i disse dage og skal vurdere om jeg vil forlænge mit lille 2500kr plus moms sponsorat til OB. Ikke fordi det er et kæmpe beløb men stadig stort nok til at jeg tænker om dette partnerskab ikke er blevet for meget “one way street” i en tid hvor begejstringen i forvejen er suget ud af mig.
          Jeg kan ikke være den eneste der har det sådan
          Du kan jo gøre op med dig selv om du får noget som helst for de penge , eller det er bedre at tage imod fribilletter som efter sigende flyder over alt uden at der er nogle som gider modtage dem . Så kan du smide de 2500,- i en anden investering som giver større tilfredsstillelse , evt et sponsorat i en lille klub hvor penge vil
          skabe større glæde ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Drømmen for mit sommervindue:

            Vi beholder Grytebust, og forlænger med yderligere 2 år.

            Henter:

            Daniel Høegh (som er træt af at bestille takeaway på hollandsk)
            Kasper Larsen
            Baskhim Kadrii
            Rasmus Falk, der savner at være sin klubs helt store stjerne, efter Fischer er kommet til.
            Matti Lund som breddespiller.

            Ud ryger:
            Joao P.
            Jönsson
            Edmundsson
            Thrane
            Welbeck

            Kan jeg få nogle af de lykkepiller du har? Og kan man tage de hverdagens uden at få alt for store problemer i hensigt af erhvervsliv et familieliv? ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Drømmen for mit sommervindue:

              Vi beholder Grytebust, og forlænger med yderligere 2 år.

              Henter:

              Daniel Høegh (som er træt af at bestille takeaway på hollandsk)
              Kasper Larsen
              Baskhim Kadrii
              Rasmus Falk, der savner at være sin klubs helt store stjerne, efter Fischer er kommet til.
              Matti Lund som breddespiller.

              Ud ryger:
              Joao P.
              Jönsson
              Edmundsson
              Thrane
              Welbeck

              Ind.

              Messi.
              Eriksen.
              Andreas C.
              Schmeichel.
              Mbappe.

              Hvis du alligevel ikke kommer med et realistisk bud, så er det da sjovere bare at skyde endnu længere fra skiven :D.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Du kan jo gøre op med dig selv om du får noget som helst for de penge , eller det er bedre at tage imod fribilletter som efter sigende flyder over alt uden at der er nogle som gider modtage dem . Så kan du smide de 2500,- i en anden investering som giver større tilfredsstillelse , evt et sponsorat i en lille klub hvor penge vil
                skabe større glæde ?
                Det er absolut ikke mit indtryk st fribilletterne “flyder overalt”. Jeg ved at nogen på sæsonkortholdere er blevet opfordret til at tage konen/kæresten med (ikke dem begge) 😎 eller bare en bekendt som ikke plejer at komme på stadion.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Kan jeg få nogle af de lykkepiller du har? Og kan man tage de hverdagens uden at få alt for store problemer i hensigt af erhvervsliv et familieliv? ;-)
                  Jeg tager nogle med til næste kamp :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Ind.

                    Messi.
                    Eriksen.
                    Andreas C.
                    Schmeichel.
                    Mbappe.

                    Hvis du alligevel ikke kommer med et realistisk bud, så er det da sjovere bare at skyde endnu længere fra skiven :D.
                    True - men nu er jeg typen, der godt kan nøjes...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Du kan jo gøre op med dig selv om du får noget som helst for de penge , eller det er bedre at tage imod fribilletter som efter sigende flyder over alt uden at der er nogle som gider modtage dem . Så kan du smide de 2500,- i en anden investering som giver større tilfredsstillelse , evt et sponsorat i en lille klub hvor penge vil
                      skabe større glæde ?
                      Nu var det mere bare et eksempel på hvor lidt positivet og glæde at OB spreder hvis en som mig der ånder stribet luft ikke engang gider at støtte OB som lille erhvervsdrivende..
                      Hvis de dog bare ville vise ambitioner, handlekraft og åbenhed kunne jeg sagtens acceptere de nuværende resultater

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nu var det mere bare et eksempel på hvor lidt positivet og glæde at OB spreder hvis en som mig der ånder stribet luft ikke engang gider at støtte OB som lille erhvervsdrivende..
                        Hvis de dog bare ville vise ambitioner, handlekraft og åbenhed kunne jeg sagtens acceptere de nuværende resultater
                        Fair nok ..
                        Er helt på linje med dig , vil sige at troværdighed ville være nok til mig .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Præcis. Jeg står også i disse dage og skal vurdere om jeg vil forlænge mit lille 2500kr plus moms sponsorat til OB. Ikke fordi det er et kæmpe beløb men stadig stort nok til at jeg tænker om dette partnerskab ikke er blevet for meget “one way street” i en tid hvor begejstringen i forvejen er suget ud af mig.
                          Jeg kan ikke være den eneste der har det sådan
                          Hvordan er kommunikationen til sponsorer? Er der andet/mere nyt i forhold til den smule der ellers bliver meldt ud?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Hvordan er kommunikationen til sponsorer? Er der andet/mere nyt i forhold til den smule der ellers bliver meldt ud?
                            Nej. Intet. Men selve pakken er okay

                            CLUB OB Fyn
                            2500 kr. + moms
                            • 18 stk. siddepladser til OB’s hjemmekampe i Superligaen til året 2018. Billetterne kan benyttes på én gang, eller fordelt over flere kampe (eksempelvis 9x2 stk.) - Print selv på ob.dk, via tilsendt login.
                            • Dit virksomheds navn præsenteres på www.ob.dk, som dagligt besøges af omtrent 3.750 unikke brugere.
                            • Dit virksomheds navn trykkes på et særligt CLUB OB Fyn-skilt på EWII Park.
                            • Du modtager et unikt certifikat, der viser din virksomheds status som CLUB OB Fyn-medlem.
                            • Du modtager invitation til årligt Kick-Off-arrangement på EWII Park i VIPområdet for 2 personer, et særligt Club OB Fyn arrangement.
                            • Du modtager invitation til et årligt netværks arrangement for 1 person sammen med OB’s øvrige sponsorer.
                            • Merchandise pakke til en samlet værdi af kr. 300,- (Hentes på Odense Congress Center i receptionen, et flot komplet OB senge sæt)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              True - men nu er jeg typen, der godt kan nøjes...
                              :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej. Intet. Men selve pakken er okay

                                CLUB OB Fyn
                                2500 kr. + moms
                                • 18 stk. siddepladser til OB’s hjemmekampe i Superligaen til året 2018. Billetterne kan benyttes på én gang, eller fordelt over flere kampe (eksempelvis 9x2 stk.) - Print selv på ob.dk, via tilsendt login.
                                  Et netværksmøde var alligevel ikke meget ..
                                • Dit virksomheds navn præsenteres på www.ob.dk, som dagligt besøges af omtrent 3.750 unikke brugere.
                                • Dit virksomheds navn trykkes på et særligt CLUB OB Fyn-skilt på EWII Park.
                                • Du modtager et unikt certifikat, der viser din virksomheds status som CLUB OB Fyn-medlem.
                                • Du modtager invitation til årligt Kick-Off-arrangement på EWII Park i VIPområdet for 2 personer, et særligt Club OB Fyn arrangement.
                                • Du modtager invitation til et årligt netværks arrangement for 1 person sammen med OB’s øvrige sponsorer.
                                • Merchandise pakke til en samlet værdi af kr. 300,- (Hentes på Odense Congress Center i receptionen, et flot komplet OB senge sæt)
                                Et netværksmøde om året var ikke meget .. der er ikke noget for sponsorer til hver kamp?
                                Hvad sker der på kickoff ?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X