Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sksl vist lige opdateres ..
    spillersalg for 20 mill ?
    Hvad får bi ved CE salg ?
    Vi solgte for ca 10 mill i vinters. Gryte står til 7,5 og da Tingager spiller fast er der udsigt til bonus meget snart. Handlen hed ca 4 mill plus 4 evt millioner i bonus har der stået flere steder.

    Så rammer vi ca 20 mill. Jeg mener den hedder 1,5% minus lidt til middelfart. Ca 1,25% er vist ca til os

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Ja, det bliver ekstremt vigtigt hvad der kommer ind. Nu har vi eksempelvis haft rigtig mange muligheder for at se Baskim Kadrii på tætteste hold så ham håber jeg virkelig vi arbejder på at hente. Mathias Jørgensen skal naturligvis have en lang fuldtidskontrakt.
      Samtidig skriger vores hold jo stadig på en rigtig leder på den centrale midtbane og jeg noterer mig at en spiller som William Kvist ikke kan komme på holdet i FCK. Muligvis totalt urealistisk, men det er en rutineret kriger af den kaliber vores hold ville have rigtig god af.
      William Kvist er dyr, urealistisk og langt langt forbi sit bedste.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi solgte for ca 10 mill i vinters. Gryte står til 7,5 og da Tingager spiller fast er der udsigt til bonus meget snart. Handlen hed ca 4 mill plus 4 evt millioner i bonus har der stået flere steder.

        Så rammer vi ca 20 mill. Jeg mener den hedder 1,5% minus lidt til middelfart. Ca 1,25% er vist ca til os
        1% af et eriksen salg vil da bestemt også være værd at tage med - med de priser han vil være oppe i skulle han blive handlet så er vi ca på niveau med et gryte salg.....

        læste for et par uger siden at han blev vurderet til 600 mill af diverse eksperter. Holdt sammen med at Tottenham plejer at være ret gode til at sælge dyrt, de klubber der vil kunne komme på tale og de latterligt høje niveau der er kommet på prisen af spillere vil jeg tro det måske endda er lavt sat.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          William Kvist er dyr, urealistisk og langt langt forbi sit bedste.
          Nogle gange er man jo nødt til at tage spillere der er forbi deres bedste. En William Kvist i sine bedste dage ville vi jo aldrig komme i nærheden af, men derfor kan det jo godt være at han kan bidrage nu (altså hypotetisk, for jeg tror heller ikke William Kvist vil være det rigtige køb - pointen er mere, at en spiller godt kan være forbi sine bedste dage, men stadig være udmærket til vores trup).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            1% af et eriksen salg vil da bestemt også være værd at tage med - med de priser han vil være oppe i skulle han blive handlet så er vi ca på niveau med et gryte salg.....

            læste for et par uger siden at han blev vurderet til 600 mill af diverse eksperter. Holdt sammen med at Tottenham plejer at være ret gode til at sælge dyrt, de klubber der vil kunne komme på tale og de latterligt høje niveau der er kommet på prisen af spillere vil jeg tro det måske endda er lavt sat.
            Mener det er lidt mere end 1%. Men ingen af de penge ryger tilbage i spillertruppen kan vi jo være ligeglade i bund og grund

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mener det er lidt mere end 1%. Men ingen af de penge ryger tilbage i spillertruppen kan vi jo være ligeglade i bund og grund
              Ja, det er 1.3%.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Du styrer dig, Jesper Hansen. Du fucking styrer dig!

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ns-til-sommer/
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  slettet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Du styrer dig, Jesper Hansen. Du fucking styrer dig!

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ns-til-sommer/
                    Den er nok 50/50 vi mangler jo en erfaren midtbane spiller og han er jo gratis i transfer

                    Han er kun 31 år så en solid 4 årig kontrakt er vel passende.
                    Last edited by Ricardo; 20-04-2018, 16:24.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Du styrer dig, Jesper Hansen. Du fucking styrer dig!

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ns-til-sommer/
                      Så dum kan han altså ikke være.

                      Hvis vi overhovedet henter en midtbanespiller til sommer bliver det sgutte ham.
                      Vi får Frøkjær op og lur mig om man ikke også rykker Jonathan Harboe op i en eller anden form som erstatninger for Welbeck og Thrane

                      Så med mindre at vi sælger nogen er det slet ikke sikkert vi henter nogen nu Tverskov er den nye 6`er

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så dum kan han altså ikke være.

                        Hvis vi overhovedet henter en midtbanespiller til sommer bliver det sgutte ham.
                        Vi får Frøkjær op og lur mig om man ikke også rykker Jonathan Harboe op i en eller anden form som erstatninger for Welbeck og Thrane

                        Så med mindre at vi sælger nogen er det slet ikke sikkert vi henter nogen nu Tverskov er den nye 6`er
                        Hvis det betyder at Molberg kommer tilbage og supplerer cf'erne afsætter jeg gerne Tverskov som fast midtbanemand.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Hvis det betyder at Molberg kommer tilbage og supplerer cf'erne afsætter jeg gerne Tverskov som fast midtbanemand.
                          Jeg synes stadig det er endog meget satset, hvis vi skal gå ind til næste sæson med 3 midterforsvarer, hvoraf den ene er en erfaren, men aldrende spiller, den anden en stadig uerfaren Superligaspiller der blev sat af i en 1. divisionsklub i efteråret, og den sidste en kun 19-årig spiller der aldrig har spillet seniorfodbold og har været parkeret i Italien det sidste år.

                          Sammenlignet med, at vi gik ind til den her sæson med KEP, Tingager og Tverskov samt Grytebust som sidste skanse, så skal den resterende del af holdet godt nok været blevet en hel del bedre, hvis vi overhovedet skal kunne håbe på fremskridt med KEP, Lund, Molberg og gud ved hvem som keeper i næste sæson.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg synes stadig det er endog meget satset, hvis vi skal gå ind til næste sæson med 3 midterforsvarer, hvoraf den ene er en erfaren, men aldrende spiller, den anden en stadig uerfaren Superligaspiller der blev sat af i en 1. divisionsklub i efteråret, og den sidste en kun 19-årig spiller der aldrig har spillet seniorfodbold og har været parkeret i Italien det sidste år.

                            Sammenlignet med, at vi gik ind til den her sæson med KEP, Tingager og Tverskov samt Grytebust som sidste skanse, så skal den resterende del af holdet godt nok været blevet en hel del bedre, hvis vi overhovedet skal kunne håbe på fremskridt med KEP, Lund, Molberg og gud ved hvem som keeper i næste sæson.
                            Det er det også, men hvis vi ikke har pengene, så er FCN vejen vel den vej vi må gå, hvor man prøver de unge af og lader dem få erfaringen. Hellere det end en rutineret, stabil CF uden det store potentiale eller humør.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Det er det også, men hvis vi ikke har pengene, så er FCN vejen vel den vej vi må gå, hvor man prøver de unge af og lader dem få erfaringen. Hellere det end en rutineret, stabil CF uden det store potentiale eller humør.
                              Jamen det har du da i princippet ret i.

                              Men du antyder vel ikke at OB er på vej på Fattiggården? Med Izunna og Jönsson ude og formentlig et pænt salg af Gryte, er tre af den 5-6 dyreste spillere i truppen væk, samt flere andre spillere. Der burde være rigeligt med albuerum til at kunne gøre noget på transfermarkedet, bl.a at hente en midterforsvarer ekstra, som i det mindste er i samme økonomiske leje som en Marco Lund, hvis Tverskov frigives til midtbanen.

                              Og selvfølgelig er der gode midterforsvarer at finde derude.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jamen det har du da i princippet ret i.

                                Men du antyder vel ikke at OB er på vej på Fattiggården? Med Izunna og Jönsson ude og formentlig et pænt salg af Gryte, er tre af den 5-6 dyreste spillere i truppen væk, samt flere andre spillere. Der burde være rigeligt med albuerum til at kunne gøre noget på transfermarkedet, bl.a at hente en midterforsvarer ekstra, som i det mindste er i samme økonomiske leje som en Marco Lund, hvis Tverskov frigives til midtbanen.

                                Og selvfølgelig er der gode midterforsvarer at finde derude.
                                Jeg er ret overbevist om at vi stadig ligger i den bedste halvdel økonomisk. Men uanset om vi er 7 eller 8, så skal der bare en stor indsprøjtning til at vi kan være med oppe, og man kan jo se på FCK at det ikke nødvendigvis er en garanti. Så må det være andre parametre som vi kan vinde ind på de andre, og her er vel et parameter som vi kan skrue på. Vi behøver ikke gå fuld FCN, men derfor tror jeg stadig vi bliver nødt til at arbejde hen imod det hvis vi skal op i toppen igen.
                                Men vil stadig være glad hvis Kasper Larsen bliver hentet ind, han er jo netop en blanding af økonomiske muskler og eget talent.

                                Comment

                                Working...
                                X