Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Marxen er heller ikke en spiller jeg har bidt ret meget mærke i. Han er vel en solid back, som ikke har formået at rykke sig specielt siden han slog igennem, og derfor stadig spiller i Randers. Mindes han har været omtalt som god på dødbolde, og det kan vi godt savne engang mellem, ellers er han ikke noget jeg vil juble over på forhånd.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Så vil jeg godt overbringe de grimme nyheder og sige, at Marxen næppe kommer til at præstere på niveau med Barrett. Jeg ved godt, at jeg blev frygtelig upopulær i sin tid på at skyde Joao ned som en forstærkning af startopstillingen, men nogle må jo sige det.

      Jeg er grundlæggende ret tilfreds med Barrett, når han spiller, og synes han er en rigtigt fin Superligaback. Jeg kan da godt finde en 5-6 stykker der er bedre, men så er vi jo også ved at være der, hvor OB er niveaumæssigt, så det er der jo sådan set ikke noget at sige til.

      Når man nu allerede har en fin spiller på den plads, synes jeg det er en glimrende lejlighed til at finde en understudy på en max 22-23 år, som stadig kan udvikle sig og måske endda blive bedre end Barrett. Det er i min optik den slags klub OB skal være, en klub der skal være gode til at finde gode yngre spillere og udvikle dem, ligesom man har gjort med Barrett, og så omgive dem med lidt ældre og erfarne spillere med høj kvalitet. At hente en spillere på vej i slut-20erne som er dårligere end ham man har i forvejen, kan jeg simpelthen ikke få øje på perspektiverne i. Det er snarere de koordinater jeg ville slå ind på GPSen, hvis destinationen var "Middelmådighed".
      Marxen er virkelig heller ikke en spiller, der giver mig nogen form for optur. Han lignede tidligere i sin karriere en solid back, men i Randers er hans kurve bare vendt nedad. Hvis han er en form for erstatning for Perreira (kan også spille midterforsvar) som back-up, så er han sandsynligvis en halvdyr en, som jeg heller ikke kan se meget perspektiv i.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Marxen er virkelig heller ikke en spiller, der giver mig nogen form for optur. Han lignede tidligere i sin karriere en solid back, men i Randers er hans kurve bare vendt nedad. Hvis han er en form for erstatning for Perreira (kan også spille midterforsvar) som back-up, så er han sandsynligvis en halvdyr en, som jeg heller ikke kan se meget perspektiv i.
        Vi skal nok op på noget alá Brian Hamalainen før det er en spiller, som kan presse Barrett. Jeg synes faktisk, at Jacob Barrett er meget undervurderet, og vi er lidt heldige, at han ikke er blevet hypet op, og bliver solgt til Willem II eller Groningen til sommer.

        Comment


          Lad os da for alt i verden håbe, at Erik Marxen ikke havner i OB. Han er jo langt ringere end Barrett er.

          Comment


            https://www.fyens.dk/article/3248339

            Jeg kan ikke finde rundt i, hvor meget det er rygter og hvor meget det er spekulation, men jeg kan helt sikkert ikke lide det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              https://www.fyens.dk/article/3248339

              Jeg kan ikke finde rundt i, hvor meget det er rygter og hvor meget det er spekulation, men jeg kan helt sikkert ikke lide det.

              Han siger vel mellem linjerne at han ikke syntes det er sjovt kontinuerligt st spille i taberslutspillet .

              Nogle som har læst dette og kan hive et referat ?
              https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3247762
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Hvis man sælger Grytebust for 7,8 så viser det bare hvor dårlig en købmand JH er Så vil OB ikke tjene penge.
                Last edited by Oraklet; 17-04-2018, 17:17.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                  Hvis man sælger Grytebust for 7,8 så viser det bare hvor dårlig en købmand JH er Så vil OB ikke tjene penge.
                  7,8 ?? Hvor kommer det fra ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    7,8 ?? Hvor kommer det fra ?
                    Mon ikke der menes 7-8 mill.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Mon ikke der menes 7-8 mill.
                      Jo det har du nok ret i .. tror bare at folk bliver skuffede hvis der forventes at Gryte indbringer et stort beløb ., mit gæt er 4-6 mill
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Jeg ville da også være ked af et Grytebust salg, men jeg synes godt nok han har taget et formdyk hele foråret, vel ret beset også i slutningen af efteråret. Men det er sgu heller ikke nemt under de forhold og den evige placering i nedrykningsspillet.

                        Vi vil ikke kunne få samme kvalitet ind som ham, men vil Brøndby give 7 mio. for ham, så ville jeg normalt have sagt sælg - især med et år tilbage af kontrakten. Problemet er bare, at halvdelen går til Thorborg, og derfor skal vi op i et urealitisk højt bud før det kan betale sig for OB som klub.

                        Comment


                          FS tænker der skal findes 5 mand

                          https://www.fyens.dk/ob/OB-skal-ud-o...rtikel/3248349

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg ville da også være ked af et Grytebust salg, men jeg synes godt nok han har taget et formdyk hele foråret, vel ret beset også i slutningen af efteråret. Men det er sgu heller ikke nemt under de forhold og den evige placering i nedrykningsspillet.

                            Vi vil ikke kunne få samme kvalitet ind som ham, men vil Brøndby give 7 mio. for ham, så ville jeg normalt have sagt sælg - især med et år tilbage af kontrakten. Problemet er bare, at halvdelen går til Thorborg, og derfor skal vi op i et urealitisk højt bud før det kan betale sig for OB som klub.
                            +1000000

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg

                              Vi vil ikke kunne få samme kvalitet ind som ham, men vil Brøndby give 7 mio. for ham, så ville jeg normalt have sagt sælg - især med et år tilbage af kontrakten. Problemet er bare, at halvdelen går til Thorborg, og derfor skal vi op i et urealitisk højt bud før det kan betale sig for OB som klub.
                              Det er præcis også der jeg er efterhånden. Jeg har svært ved at se de positive indvirkninger af et salg, når man ved hvor mange af penge vores usympatiske ejer trækker ud til sig selv.

                              For det første tror jeg slet ikke, at Brøndby er et sted, hvor de går ud og giver 7-8 millioner i transfers for spillere med mindre de er ekstraordinære, som Mukhtar f.eks. En målmand i slut 20erne som Gryte, har jeg svært ved at se dem smide den slags penge for. Hvis de til gengæld kan få forhandlet prisen ned i et niveau på en 4-5 millioner, hvor jeg godt kunne se dem slå til, er vi jo ved at være der, hvor den økonomiske gevinst er så lille for OB, at den nok ikke en gang vil kunne dække det man mister rent sportsligt og i goodwill til fansene.

                              Gryte reddede en del point for os i efteråret, så mange at det helt sikkert ville have rykket nogle placeringer og dermed en del kroner i TV-penge regnskabet. Derudover vil det i den grad være at sætte OB-fans på endnu en stor prøve, hvis man sælger sin største profil til Brøndby. Gryte har i den grad været et af de halmstå man har kunne knuge sig til som OB-fan, som en af de eneste spillere med lidt stjernestøv, det vil være et regulært leverstød, hvis han skal spille i Brøndby næste sæson. OBs fans er i den grad presset på troen og tålmodigheden i forvejen, sælger man den største profil til Brøndby, kan udfaldet godt ende med, at man ryger ned på et tilskuersnit på 3500-4000 i næste sæson, og det vil være en kommerciel og pr-mæssig katastrofe for OB.

                              Comment


                                Drømme scenariet for ALLE parter(undtagen BIF) er at Gryte skifter til udlandet.. Det skal jagtes indtil sidste sekund

                                Comment

                                Working...
                                X