Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Han er nok et rigtigt godt bud på en sommersigning. Man var jo angiveligt interesseret i ham i sommer, og han ser slet ikke ud til at være en del af Hjulmands planer, så han har nok ikke et helt uoverskueligt prisskilt i panden. Om har lige forstærker vores bedste 11 er jeg lidt tvivlsom overfor, men som supplement til truppen og en der kan presse på, er han da et fint bud. Og kan jo begå sig både på kanterne, centralt og velsagtens også stadig som back.
    Enig. Og så koster han vel kun det halve af hvad Jønsson går til. Men send ham Fellah mod Øst og hiv Mads den anden vej.

    Comment


      Sidder og ser strømgodset-rosenborg. Tidligere OBer Marcus Pedersen spiller over for Tore reginiussen. Jacob Rasmussen sidder på bænken. Bassel jradi er med på midten. Mike Jensen har scoret på langskud. Kæmpe drop af målmanden. Nicklas Bendtner spiller elendigt. Håber han kommer i gang inden VM. Kampens niveau ligger vel i bunden af superligaen. Der er ikke en spiller på banen der kan forstærke OB. Så det er et ikke ønske til ønske tråden.

      Comment


        Sammy Skytte fra Silkeborg vil være en ønskesigning til den defensive midtbane. Fornuftig defensiv og dygtig på bolden. Han burde ikke være uden for vores rækkevidde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
          Sammy Skytte fra Silkeborg vil være en ønskesigning til den defensive midtbane. Fornuftig defensiv og dygtig på bolden. Han burde ikke være uden for vores rækkevidde.
          Ville være en klassespiller. Men jo han er et godt stykke uden for vores rækkevidde. Efter Robert Skov er han vel deres største salgsobjekt, kan ikke forestille mig han kan købes for under 5 mill.

          Comment


            Hvis Silkeborg skulle være så uheldige at rykke ud, skal JH ihvertfald forhøre sig på Sammy Skytte.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
              Sammy Skytte fra Silkeborg vil være en ønskesigning til den defensive midtbane. Fornuftig defensiv og dygtig på bolden. Han burde ikke være uden for vores rækkevidde.
              Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
              Hvis Silkeborg skulle være så uheldige at rykke ud, skal JH ihvertfald forhøre sig på Sammy Skytte.
              Enig. Jeg tror desværre bare at han er uden for vores rækkevide allerede. Vi henter stort set ikke spillere mere der koster meget over 1 million
              Og det koster SS helt sikkert

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Enig. Jeg tror desværre bare at han er uden for vores rækkevide allerede. Vi henter stort set ikke spillere mere der koster meget over 1 million
                Og det koster SS helt sikkert
                Sammy Skytte har haft en ret svag sæson. Jeg tror ikke hans værdi er så høj som tidligere. Han koster nok mere end 1 mio., men jeg forestiller mig ikke at han koster 5.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Sammy Skytte har haft en ret svag sæson. Jeg tror ikke hans værdi er så høj som tidligere. Han koster nok mere end 1 mio., men jeg forestiller mig ikke at han koster 5.
                  Så tænker jeg bare at de ikke sælger. Mon ikke at vi er et sted mellem 1 og 5 mill.
                  Jeg tror desværre bare ikke at vi er der hvor vi skyder 2-3 mill efter en spiller desværre

                  Comment


                    Jeppe Kjær hvis Lyngby rykker ned. Der mangler konkurrence i angrebet.
                    Kasper Larsen, han er på fri transfer, når sæsonen slutter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlæg
                      Jeppe Kjær hvis Lyngby rykker ned. Der mangler konkurrence i angrebet.
                      Kasper Larsen, han er på fri transfer, når sæsonen slutter.
                      Nej tak til Jeppe Kjær. Mathias Jørgensen kommer op næste sæson og ham skal der satses på. Han skal ikke stå i skyggen af JK.
                      Hvis vi skal have en ny angriber skal han være bedre end dem vi har i start 11

                      Kasper Larsen ville være en fin signing. Signalværdien alene. Men han er ikke en jeg falder i svime over.
                      Men jeg tvivler på at han vender snuden hjem allerede

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så tænker jeg bare at de ikke sælger. Mon ikke at vi er et sted mellem 1 og 5 mill.
                        Jeg tror desværre bare ikke at vi er der hvor vi skyder 2-3 mill efter en spiller desværre
                        Fra Silkeborg ville jeg så hellere haft Gammelby..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Fra Silkeborg ville jeg så hellere haft Gammelby..
                          Som pt. er mere urealistisk end Skytte, men begge er helt uden for rækkevidde for OB.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Som pt. er mere urealistisk end Skytte, men begge er helt uden for rækkevidde for OB.
                            Det er sgu i grunden sørgeligt at vi kigger på Silkeborg’s trup og er nede på deres 2-3 bedste og stadig ser dem som total urealistiske at kunne komme i nærheden af .
                            Når man så kigger på det fra de pågældende spillere’s side så kan man heller ikke finde nogen som helst grund til at de skulle kunne se OB som et step opad i karrieren .
                            Vi kan tiltrække middelmådigt affald og spillere som ingen ambitioner har og derfor kan lokkes af en højere løn end eksempelvis SIF og SDJ vil give , vi skal endda overbyde meget i høj grad for at friste dem .
                            Det er sgu pinligt .. øv
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det er sgu i grunden sørgeligt at vi kigger på Silkeborg’s trup og er nede på deres 2-3 bedste og stadig ser dem som total urealistiske at kunne komme i nærheden af .
                              Når man så kigger på det fra de pågældende spillere’s side så kan man heller ikke finde nogen som helst grund til at de skulle kunne se OB som et step opad i karrieren .
                              Vi kan tiltrække middelmådigt affald og spillere som ingen ambitioner har og derfor kan lokkes af en højere løn end eksempelvis SIF og SDJ vil give , vi skal endda overbyde meget i høj grad for at friste dem .
                              Det er sgu pinligt .. øv
                              Hvorfor er det pinligt?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det er sgu i grunden sørgeligt at vi kigger på Silkeborg’s trup og er nede på deres 2-3 bedste og stadig ser dem som total urealistiske at kunne komme i nærheden af .
                                Når man så kigger på det fra de pågældende spillere’s side så kan man heller ikke finde nogen som helst grund til at de skulle kunne se OB som et step opad i karrieren .
                                Vi kan tiltrække middelmådigt affald og spillere som ingen ambitioner har og derfor kan lokkes af en højere løn end eksempelvis SIF og SDJ vil give , vi skal endda overbyde meget i høj grad for at friste dem .
                                Det er sgu pinligt .. øv
                                Syntes så også de spillere fra SIF har et pænt højt niveau. Jeg er ikke sikker på vi bare uden videre havde kunnet købt, Skov, Skytte eller Gammelby for 8 år siden. De bedste danske spillere har altid været dyre. Oftest er det kun FCK og Brøndby der kan punge så meget ud. Men enig i at det er trist med de hylder vi henter fra. Reelt set er det vel kun Helsingør og Lyngby vi sådan rigtig kan hente "gode" spillere fra.

                                Comment

                                Working...
                                X