Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ser ud til at BIF kigger andre veje end Grytebust

    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...er-uden-soevn/
    Han har nu heller ikke været god til at sælge sig selv siden jul. Og er vel heller ikke god nok til det hold Brøndby omsider har.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Han har nu heller ikke været god til at sælge sig selv siden jul. Og er vel heller ikke god nok til det hold Brøndby omsider har.
      Ikke enig.
      Jeg ser stadig Grytebust som Superligaens bedste målmand pt. og han fortjener at komme til en endnu større klub end klamme Brøndby.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Ikke enig.
        Jeg ser stadig Grytebust som Superligaens bedste målmand pt. og han fortjener at komme til en endnu større klub end klamme Brøndby.
        Han er stadig blandt de bedste, men hans niveau er altså dalet. Derudover har han nogle mangler der gør at jeg ikke tror han er et emne i de helt store ligaer. Blandt andet at han er elendig med fødderne.

        Comment


          Jeg synes nu, at Rønnow er ligaens bedste keeper, og så må Gryte, Hansen og Robin kæmpe om de næste placeringer. Gryte har ikke den store autoritet i feltet, og hans spil med fødderne er ikke godt nok. Jeg tænker, at Østrig, Schweiz, Holland, Belgien og lignende ville være den øverste hylde, han kan nå. Hans styrker er helt klar i reflekserne på stregen og så 1-1 situationer, og så har han en meget lav fejlprocent, høj koncentration, som også er supervigtigt for en målmand. Men hvis BIF tænker i lidt større baner ift. videreudvikling og salg af stortalent, som de har gjort med Lukas og nu Rønnow, kan jeg godt forstå dem, Gryte må være den sikre plan b.

          Comment


            Altså kan da være grytes niveau er faldet lidt. Men mon ikke hans niveau vil komme helt op igen. Hvis han får er bedre forsvar foran sig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jeg synes nu, at Rønnow er ligaens bedste keeper, og så må Gryte, Hansen og Robin kæmpe om de næste placeringer. Gryte har ikke den store autoritet i feltet, og hans spil med fødderne er ikke godt nok. Jeg tænker, at Østrig, Schweiz, Holland, Belgien og lignende ville være den øverste hylde, han kan nå. Hans styrker er helt klar i reflekserne på stregen og så 1-1 situationer, og så har han en meget lav fejlprocent, høj koncentration, som også er supervigtigt for en målmand. Men hvis BIF tænker i lidt større baner ift. videreudvikling og salg af stortalent, som de har gjort med Lukas og nu Rønnow, kan jeg godt forstå dem, Gryte må være den sikre plan b.
              Jeg er slet ikke enig i at han ikke har den store autoritet i feltet. Det er klart her jeg ser hans største styrke, og her synes jeg at han overgår rønnow. Det store problem er ganske rigtigt spillet med fødderne og hans generelle overblik når han skal skille sig af med bolden. Selvom at det åbenlyst skal være en del af OB's spil at vi skal hurtigt fremad når Gryte hapser en bold, så løber det oftere ud i at han lokker sine holdkammerater ud i en voldsom kattepine, end at vi bliver farlige i en kontra. Jeg tror godt han kunne komme til en større liga, med de redninger han hev frem i efteråret, men her i foråret har han ikke lavet de mirakler vi så tidligere, og tror det vil kræve at han finder dem frem, hvis han skal være interessant for klubber i de store ligaer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Jeg er slet ikke enig i at han ikke har den store autoritet i feltet. Det er klart her jeg ser hans største styrke, og her synes jeg at han overgår rønnow. Det store problem er ganske rigtigt spillet med fødderne og hans generelle overblik når han skal skille sig af med bolden. Selvom at det åbenlyst skal være en del af OB's spil at vi skal hurtigt fremad når Gryte hapser en bold, så løber det oftere ud i at han lokker sine holdkammerater ud i en voldsom kattepine, end at vi bliver farlige i en kontra. Jeg tror godt han kunne komme til en større liga, med de redninger han hev frem i efteråret, men her i foråret har han ikke lavet de mirakler vi så tidligere, og tror det vil kræve at han finder dem frem, hvis han skal være interessant for klubber i de store ligaer.
                Det er virkelig sjovt med denne diskussion, for har hørt ganske forstandige mennesker mene det samme. Men jeg kan slet slet ikke få øje på det. Han står rigtigt meget inde i det lille felt, og går stort set aldrig ud og napper et indlæg, og på hjørnespark er modstanderne meget opmærksomme på at skærme ham af, hvilket har givet en del chancer og mål.

                Der bliver kompenseret ved forsvarsspillerne og ved kløgt og placering, men en presence som man ønsker det i de større ligaer, er han ikke i nærheden af.

                Prøv at se vores kampe igennem på superliga.dk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det er virkelig sjovt med denne diskussion, for har hørt ganske forstandige mennesker mene det samme. Men jeg kan slet slet ikke få øje på det. Han står rigtigt meget inde i det lille felt, og går stort set aldrig ud og napper et indlæg, og på hjørnespark er modstanderne meget opmærksomme på at skærme ham af, hvilket har givet en del chancer og mål.

                  Der bliver kompenseret ved forsvarsspillerne og ved kløgt og placering, men en presence som man ønsker det i de større ligaer, er han ikke i nærheden af.

                  Prøv at se vores kampe igennem på superliga.dk
                  Jeg må også sige, at jeg slet ikke kan genkende, at det skulle være en større svaghed ved Grytebust. Jeg vil ikke sige, at indgrebene ude i feltet er en af hans forcer, men derfra til at sige, at han har betydelige problemer derude, der er alligevel langt for mig.

                  Nu var du selv meget begejstret for Rønnow, synes du han har sine indgreb i feltet som force og er meget bedre end Grytebust? Det kan jeg simpelthen på ingen måde genkende, hvis det er tilfældet. Bare indenfor det seneste år kan jeg finde flere dårlige indgreb i luften fra Rønnow der har kostet mål, eller situationer hvor han er meget passiv ift. at komme ud, som du beskylder Gryte for også at være.

                  https://streamable.com/3ile0

                  Jeg husker et skidt indgreb fra Gryte oppe i Herning der kostede mål, men hvilke situationer er det ellers der henvises til, hvor hans indgreb i feltet har været et problem og har kostet mål? Jeg har virkelig svært ved at komme på nogle, men det er da muligt, at det er min hukommelse der trænger til at blive frisket op.

                  Comment


                    Grytebust er helt klart bedre end Rønnow i feltet, det kan simpelthen ikke diskuteres. Generelt er det jo Rønnows store svaghed. Jeg synes jo f.eks. Ikke grytebust har den store svaghed, spillet med fødderne kunne self være bedre, men ser det ikke som en decideret svaghed.

                    Rønnow er tilgengæld vildt dygtig en mod en. To dygtige målmænd, hvem der er bedst ved jeg ikke. Men vil dog hellere have en målmand er dominere feltet end en som ikke gør.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Det er virkelig sjovt med denne diskussion, for har hørt ganske forstandige mennesker mene det samme. Men jeg kan slet slet ikke få øje på det. Han står rigtigt meget inde i det lille felt, og går stort set aldrig ud og napper et indlæg, og på hjørnespark er modstanderne meget opmærksomme på at skærme ham af, hvilket har givet en del chancer og mål.

                      Der bliver kompenseret ved forsvarsspillerne og ved kløgt og placering, men en presence som man ønsker det i de større ligaer, er han ikke i nærheden af.

                      Prøv at se vores kampe igennem på superliga.dk
                      Det bliver ikke lige nu jeg kommer til at se alt det materiale igennem 😅
                      Mit indtryk er at han er stærk og har en god timing i sine indgreb. Jeg har ikke ekspertise nok indenfor keepergerningen til at kunne sige om han burde komme ud til flere bolde, men jeg synes han er den sikreste mand i superligaen når han træffer beslutningen om at komme ud og gribe bolden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Det bliver ikke lige nu jeg kommer til at se alt det materiale igennem 😅
                        Mit indtryk er at han er stærk og har en god timing i sine indgreb. Jeg har ikke ekspertise nok indenfor keepergerningen til at kunne sige om han burde komme ud til flere bolde, men jeg synes han er den sikreste mand i superligaen når han træffer beslutningen om at komme ud og gribe bolden.
                        Efter at have været keeper hele min ungdom (aldrig højere end serie 1, men stadig) bilder jeg mig ind at jeg har lidt indsigt, og jeg kan virkelig heller ikke forstå, at indgreb i feltet skulle blive set som et problem for Gryte. Han kommer ud til relativt meget og laver meget få fejl - forsvaret virker også ganske tryg ved ham i feltet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Efter at have været keeper hele min ungdom (aldrig højere end serie 1, men stadig) bilder jeg mig ind at jeg har lidt indsigt, og jeg kan virkelig heller ikke forstå, at indgreb i feltet skulle blive set som et problem for Gryte. Han kommer ud til relativt meget og laver meget få fejl - forsvaret virker også ganske tryg ved ham i feltet.
                          Nej det går fint i DK, dog med fejl der har kostet mål og chancer, bare se vores mål igennem igen på superliga.dk, og modstanderne spiller klart på det, og det vil aldrig gå i en større liga.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Nej det går fint i DK, dog med fejl der har kostet mål og chancer, bare se vores mål igennem igen på superliga.dk, og modstanderne spiller klart på det, og det vil aldrig gå i en større liga.
                            Kommer vel an på klubben? De Gea har da haft sine kvaler med luftspillet, det samme med Navas.. Uden øvrig sammenligning..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg synes nu, at Rønnow er ligaens bedste keeper, og så må Gryte, Hansen og Robin kæmpe om de næste placeringer. Gryte har ikke den store autoritet i feltet, og hans spil med fødderne er ikke godt nok. Jeg tænker, at Østrig, Schweiz, Holland, Belgien og lignende ville være den øverste hylde, han kan nå. Hans styrker er helt klar i reflekserne på stregen og så 1-1 situationer, og så har han en meget lav fejlprocent, høj koncentration, som også er supervigtigt for en målmand. Men hvis BIF tænker i lidt større baner ift. videreudvikling og salg af stortalent, som de har gjort med Lukas og nu Rønnow, kan jeg godt forstå dem, Gryte må være den sikre plan b.
                              Jeg synes Rønnow har set skidt ud en del gange her på det sidste. Og har vel kostet 2 mål mod Fcm her i foråret. Kan ikke se ham blive 1.valg i Frankfurt overhovedet.

                              Comment


                                Hvad med Mads Albæk?

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...er-aaben-meget

                                Comment

                                Working...
                                X