Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jamen er da enig i at de begge 2 har styrker og svagheder, men derfor ser jeg bare ikke så mange rendt rundt i Superligaen som nødvendigvis skulle være bedre end de 2.

    Ja, Tverskov er ikke født 6'er men han er jo også først rigtigt kommet derop her i foråret kontinuerligt og er sikker på at han med en sæsonopstart på den position kun kan blive bedre. Og ser bare ikke lige det hav af 6'ere der nødvendigvis er bedre end ham eller har det potentiale som jeg netop synes Tverskov har vist. Så kan jeg sagtens forstå tanken om at få ham ned i forsvaret, men vil heller få en god CF hentet ind ved siden af KEP som jeg tror på har en sæson i sig.

    Jeg synes stadig at AK Er god nok og hans mål fordeler sig umiddelbart ret pænt mod alle hold https://www.superstats.dk/spillere/s...alltime?id=978
    Vi Skal nærmere være bekymret mod Randers. Og her synes jeg ikke engang vi har set en AK i topform efter hans ryg begyndte drille ham. Med hensyn til at han skal sættes op er det vel ligeså meget den måde vi har spillet under KN.

    Hvis vi kan finde bedre spillere skal vi da så afgjort gøre det, men det er umiddelbart ikke 2 spillere jeg føler der skal væk før top 6 er en mulighed.
    AK i form og Tverskov er forholdsmæssigt blandt vores 5 bedste spillere, så det er ikke her behovet for udskiftning er størst.

    Comment


      Er der mulighed for det, så skal vi hente Anders Dreyer!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Er der mulighed for det, så skal vi hente Anders Dreyer!
        Det er der ikke...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det er der ikke...
          Hold nu kæft, han kan ikke koste særligt meget. 10 millioner kommer han slet ikke i nærheden af, blev jeg belært om herinde for ikke så længe siden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Er der mulighed for det, så skal vi hente Anders Dreyer!
            Vi kan slet, slet ikke være med her. Det er ikke for sjov, at han stadigvæk spiller i Esbjerg og har spillet et år i 1. Division, han er simpelthen for dyr.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hold nu kæft, han kan ikke koste særligt meget. 10 millioner kommer han slet ikke i nærheden af, blev jeg belært om herinde for ikke så længe siden.
              Nok 3-5 stykker plus klausuler, sådan som man hører markedet er for tiden. Kommer nok også an på om top 4 klubberne blander sig.

              Er der nogen fra Silkeborg vi kan bruge? Hvad er der blevet af Moro og Skytte som folk snakkede om på et tidspunkt?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Vi kan slet, slet ikke være med her. Det er ikke for sjov, at han stadigvæk spiller i Esbjerg og har spillet et år i 1. Division, han er simpelthen for dyr.
                Jeg har ikke læst nogle rygter om ham. Kunne det ikke tænkes at ham bare har prioriteret spilletid?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                  Nok 3-5 stykker plus klausuler, sådan som man hører markedet er for tiden. Kommer nok også an på om top 4 klubberne blander sig.

                  Er der nogen fra Silkeborg vi kan bruge? Hvad er der blevet af Moro og Skytte som folk snakkede om på et tidspunkt?

                  Jeg har set mig lun på en Tobias Salquist og en Gustav Dahl

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Jeg har set mig lun på en Tobias Salquist og en Gustav Dahl
                    Gustav Dahl kan jeg sagtens være med på. Ville være en fin ung spiller at kunne smide ind som konkurrent til Barrett. Salquist, tjaaa, hvis det er Simon Jakobsen og midtbanen foran ham der har trukket hans forsvarsevner ned i sølet, så ok måske, men jeg har godt nok ikke været imponeret over den måde han og Silkeborg har forsvaret sig på i den her sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                      Er der mulighed for det, så skal vi hente Anders Dreyer!
                      Nope. Ikke en jordisk chance. I de glade Kim Brink dage havde forhandlingerne allerede været igang

                      Comment


                        SIF har tjent næsten 20 mill på Skov og Gammelby. De har råd til at sige nej til bud på deres bedste spillere fra nu. Og det tror jeg de gør.

                        Comment


                          Tobias Salquist er transferfri at hente. Han har fysikken og er stærk på hovedstød, hvilket ville bidrage til vores hjørnespark. Han kan også noget med bolden, han mangler bare en erfaren at spille ved siden af, desuden har han forholdsvis meget erfaring fra tidligere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nope. Ikke en jordisk chance. I de glade Kim Brink dage havde forhandlingerne allerede været igang
                            Det tror jeg nu ikke de havde. Jeg husker i hvert fald ikke nogle fortilfælde, hvor vi har hentet et åbenlyst stortalent i en anden dansk klub til et større millionbeløb. Selv da den gik højest i det år, endte der trods alt aldrig med at gå Midtjylland i den.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hold nu kæft, han kan ikke koste særligt meget. 10 millioner kommer han slet ikke i nærheden af, blev jeg belært om herinde for ikke så længe siden.
                              Selvom han kun skulle koste 5 mill så køber vi ham ikke , kan heller ikke se hvad OB skulle kunne friste ham med .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                SIF har tjent næsten 20 mill på Skov og Gammelby. De har råd til at sige nej til bud på deres bedste spillere fra nu. Og det tror jeg de gør.
                                De har solgt dem rigtigt godt ja, men de taber nok også noget nær samme beløb på at rykke ned. Og så skal man huske på, at Silkeborg har realiseret en masse sponsorindtægter ifm. bebyggelsen af deres stadion og med henblik på at blive oppe når det skulle indvies, sponsorkroner de dermed ikke vil få fremover. F.eks. har de allerede modtaget alle indtægterne for salget af stadionnavnet de næste 30 år, så det er penge de f.eks. ikke har løbende i deres økonomi.

                                Men lige præcis deres egne talenter, som Gustav Dahl, Mattsson og Okkels, tror jeg også de vil gøre meget for at holde på et par år.

                                Comment

                                Working...
                                X