Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tvivler på det er os. Nok Randers,Hobro,Vejle eller lign

    Comment


      Kunne det sagtens være, JM har jo en fortid i svensk fodbold. Hvis det bliver OB, så lugter det også af at en Helenius/Fester ryger, vil jeg mene.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Kunne det sagtens være, JM har jo en fortid i svensk fodbold. Hvis det bliver OB, så lugter det også af at en Helenius/Fester ryger, vil jeg mene.
        Det var også begge dele min tanker, men Allan Kuhn i Hobronx har sikkert også kontakter i Sverige endnu
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Tro mig. Jeg er ligeså skuffet som jer :(

          Som jeg også skrev, ved jeg intet konkret. Jeg poster ikke rygter mere, med mindre jeg er mere sikker end jeg var denne gang ;)

          Men "Entusiastens" come on. Først er det tåhyler der har xenofobi, og nu er det mig der er en løgnagtig psykopat ligesom svinet? Har du ikke lidt travlt med at dømme folk?
          Det husker jeg ikke, men har da fået at høre for at jeg tidligere har frarådet klubben i at tilknytte for kulturelt anderledes spillere - med mindre de er så soleklare forbedringer. Og det gælder også spillere fra Balkan. Men jeg synes jo klubben lyttede - eller nok mere korrekt selv fandt ud af det på den hårde måde.
          I øvrigt er det da klart at klubben kan forhøre sig og forhandle om spillere - og det bliver til aldrig en skid. Rygter kan altså godt være rigtigt men man kan ikke tro på dem, før der er mindst een underskrift, vil jeg tro.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Kunne det sagtens være, JM har jo en fortid i svensk fodbold. Hvis det bliver OB, så lugter det også af at en Helenius/Fester ryger, vil jeg mene.
            Nu kan jeg ikke se en angriber fra en svensk bundklub som scorede 6 ligamål i de sidste halvanden år som erstatning. Håber hvis en af de forreste rykker så henter vi fra en højere hylde. Hvis ingen rykker så kan jeg ikke se noget fornuftigt i at hente Maholli: vi har med AK, Fester og Heleniys tre angriber med erfaring og to talenter med Yao og Jørgensen hvor især sidstnævnte ser meget lovende ud.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Tro mig. Jeg er ligeså skuffet som jer :(

              Som jeg også skrev, ved jeg intet konkret. Jeg poster ikke rygter mere, med mindre jeg er mere sikker end jeg var denne gang ;)

              Men "Entusiastens" come on. Først er det tåhyler der har xenofobi, og nu er det mig der er en løgnagtig psykopat ligesom svinet? Har du ikke lidt travlt med at dømme folk?
              Han forsømmer ikke en chance for at smide racist kortet. Og heller ikke for at være bedrevidende. Han er lidt som en blindtarm ....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Han forsømmer ikke en chance for at smide racist kortet. Og heller ikke for at være bedrevidende. Han er lidt som en blindtarm ....
                *Ohhh Snap*

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  OB ser desværre ud til at have tabt budkrigen med Watford.

                  https://www.expressen.se/sport/fotbo...remier-league/
                  Har vi deltaget ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Han forsømmer ikke en chance for at smide racist kortet. Og heller ikke for at være bedrevidende. Han er lidt som en blindtarm ....
                    Nu er jeg ikke læge, men jeg tror du tillægger en blindtarm nogle evner som den umiddelbart ikke har.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Har vi deltaget ?
                      Næppe, der var bare en der nævnte ham som evt. emne.

                      Profiler i Allsvenskan der er inde omkring det svenske landshold, det er nok en kende naivt at tro, at det er en hylde OB kan plukke fra.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Har vi deltaget ?
                        Tror Sheed laver lidt sjov med at der blev spekuleret i det.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Kunne det sagtens være, JM har jo en fortid i svensk fodbold. Hvis det bliver OB, så lugter det også af at en Helenius/Fester ryger, vil jeg mene.
                          Vi har pt 5 angribere i truppen og ingen forlydner om nogen er på vej væk. Kan simpelthen ikke forestille mig at det skulle være os. Hans cv ligner da ikke et der skulle gøre ham bedre end dem vi har. Hvorfor så skifte ud?
                          De midler der er tænker jeg vil blive brugt anderledes hvor der er mere brug for det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Nu er jeg ikke læge, men jeg tror du tillægger en blindtarm nogle evner som den umiddelbart ikke har.
                            Præcis ... Blindtarm = en der godt kan undværes

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi har pt 5 angribere i truppen og ingen forlydner om nogen er på vej væk. Kan simpelthen ikke forestille mig at det skulle være os. Hans cv ligner da ikke et der skulle gøre ham bedre end dem vi har. Hvorfor så skifte ud?
                              De midler der er tænker jeg vil blive brugt anderledes hvor der er mere brug for det
                              Det er helt sikkert ikke os. Vi har 5 mand der er bedre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Syntes nu også at jeg har pointeret at han skal være bedre og måske lidt anderledes end dem vi har. Ellers er der jo ikke nogen grund til at smide en JJ på bænken.
                                Men en sæson er lang og for at holde dem knivskarpe skal der roteres lidt mere alt afhængig af modstanderne og uden det koster på kvaliteten

                                Fint nok vi har fået 4-5 op fra U19. Gode nyheder. Men de skal også være gode nok.
                                Ellers må de lejes ud 1 års tid til noget 1. Eller 2. division.

                                Ville være rart med et andet fynsk 1. Div hold der var etableret som man kunne sende 2-3 unge afsted til hvert år.
                                Gerne i deres andet senior år. Så skal man bare sørge for at have styr på kontraktforlængelser på de rigtige tidspunkter
                                Ja, Kan også godt se pointen i en Drachmann. Vi mangler lidt den der kalkulerende "svin" type som kan lave de nødvendige frispark og måske vække holdet på den måde. Men altså afhængigt af forsvaret vil vi så have Tverskov, Drachmann, CN, JJ, Frøkjær, Harboe, Rømer og en Kløve kan også gå ind.
                                Men kunne jo også passe med Ludwig, Drachmann (Eller en anden def midt type), og så en Gryte forlængelse eller erstatning. Og så er der den der venstre back..

                                Men helt enig i at det kunne være fedt hvis en af vores samarbejdsklubber lige tog det næste skridt og man kunne lave et godt samarbejde.

                                Comment

                                Working...
                                X