Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nej tak til mere falleret AaB affald og slet ikke til den løn sådan en karl sikkert skal have .
    Altså bare fordi han ikke er god nok til FCK pt kan han godt være god nok til os. Han skal uden tvivl ned i løn for at skifte. Men det skulle Kusk også

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Men Gryte er også faldet i niveau ... er ikke længere helt så pointgivende som tidligere ..
      Han troede vel på de gyldne mål om top-6. Sjovere kampe, flere tilskuere og flere agenter/spejdere. Skuffelse, altså. Men nok også exit Tingager.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Jeg har her til aften hørt at vi er ude Erik Marxen og snakker med hans agent. Fra en god og pålidelig kilde

        Om det bliver til noget eller om han overhovedet er interesseret melder historien intet om.
        Tænker at han er interessant for mange klubber så der kan vel gå måneder inden der er afklaring omkring ham
        Måske han satser på udlandet. Who knows

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg har her til aften hørt at vi er ude Erik Marxen og snakker med hans agent. Fra en god og pålidelig kilde

          Om det bliver til noget eller om han overhovedet er interesseret melder historien intet om.
          Tænker at han er interessant for mange klubber så der kan vel gå måneder inden der er afklaring omkring ham
          Måske han satser på udlandet. Who knows
          Selvfølgelig. Jeg har kaldt den.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Selvfølgelig. Jeg har kaldt den.
            Har du kaldt Marxen til OB? En fornemmelse eller har du også hørt noget da?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Har du kaldt Marxen til OB? En fornemmelse eller har du også hørt noget da?
              Flere gange ja. Jeg har intet hørt, men nu kender jeg jo efterhånden Jesper Hansen, så man behøver ikke ligefrem at være Oraklet i Delfi for at forudsige OBs sommervindue.

              Comment


                Jeg tænker ikke, at der er særligt mange i markedet for Marxen. En meget middelmådig Superligaback på 27, så ikke meget upside der. Alle i top 5 plus AGF og SønderjyskE er godt/bedre besat på venstre back, så hvis ikke han er interesseret i at forlænger, tænker jeg at OB ligger lunt i svinget.

                Men det lyder da meget sødt med den der udlandsdrøm, det kan da være at Bodø/Glimt eller Sogndal skal have en ny back.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Flere gange ja. Jeg har intet hørt, men nu kender jeg jo efterhånden Jesper Hansen, så man behøver ikke ligefrem at være Oraklet i Delfi for at forudsige OBs sommervindue.
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg tænker ikke, at der er særligt mange i markedet for Marxen. En meget middelmådig Superligaback på 27, så ikke meget upside der. Alle i top 5 plus AGF og SønderjyskE er godt/bedre besat på venstre back, så hvis ikke han er interesseret i at forlænger, tænker jeg at OB ligger lunt i svinget.

                  Men det lyder da meget sødt med den der udlandsdrøm, det kan da være at Bodø/Glimt eller Sogndal skal have en ny back.
                  Okay. Jeg har aldrig lagt det store mærke til ham men ved da hvem han er. Men spillede han ikke i centerforsvaret idag?
                  Men en CF/VB er jo lige ned i hans gade

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Okay. Jeg har aldrig lagt det store mærke til ham men ved da hvem han er. Men spillede han ikke i centerforsvaret idag?
                    Men en CF/VB er jo lige ned i hans gade
                    Det vil være en logisk signing .. den ligger nærmest ligeså meget til højrebenet som Rønnow gjorde engang for et par år siden 😎🤪 ... eller nowt
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det vil være en logisk signing .. den ligger nærmest ligeså meget til højrebenet som Rønnow gjorde engang for et par år siden 浪 ... eller nowt
                      Eller nowt ja

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Okay. Jeg har aldrig lagt det store mærke til ham men ved da hvem han er. Men spillede han ikke i centerforsvaret idag?
                        Men en CF/VB er jo lige ned i hans gade
                        Jo, han har vikarieret som CB, fordi de har haft så mange skader, hvor han her gjort det fint, og så også fordi, at man har Conboy nu, som måske nok er en bedre venstre back, når det kommer til stykket.

                        Kunne sagtens være en én til én afløser for Pereira, men ikke en jeg kan se slå Barrett af umiddelbart.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jo, han har vikarieret som CB, fordi de har haft så mange skader, hvor han her gjort det fint, og så også fordi, at man har Conboy nu, som måske nok er en bedre venstre back, når det kommer til stykket.

                          Kunne sagtens være en én til én afløser for Pereira, men ikke en jeg kan se slå Barrett af umiddelbart.
                          Okay. Er sådan set okay tilfreds med Barret men ville foretrække en der var på minimum samme niveau. Gerne bedre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Okay. Er sådan set okay tilfreds med Barret men ville foretrække en der var på minimum samme niveau. Gerne bedre
                            Alt der kommer ind til sommer skal være bedre end dem der rejser.. Ellers rykker det jo ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg har her til aften hørt at vi er ude Erik Marxen og snakker med hans agent. Fra en god og pålidelig kilde

                              Om det bliver til noget eller om han overhovedet er interesseret melder historien intet om.
                              Tænker at han er interessant for mange klubber så der kan vel gå måneder inden der er afklaring omkring ham
                              Måske han satser på udlandet. Who knows
                              Erik Marxen er oplagt, fornuftigt, og klassisk JH.

                              Marxen vil bestemt være en fornuftig tilgang. Ikke sikkert han slår Barret af, men Barret har en del fravær. Vi er også tynde på CB når Tverskov er rykket frem. Ifølge wiki så er Marxen født på Fyn. Det er selvfølgelig ligegyldigt, men alligevel.

                              Ja tak til Marxen herfra. Jeg var irriteret da vi ikke hentede ham i stedet for Randers. Der var han også oplagt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Alt der kommer ind til sommer skal være bedre end dem der rejser.. Ellers rykker det jo ikke.
                                Marxen er vel også bedre end Joao i spillet frem ad banen, men om han er bedre defensivt tvivler jeg på. Jeg opfatter ham som løbevillig osv. præcis som KN foretrækker.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X