Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner efter Kent
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg kan sige så meget at jeg har det fra en bekendt i en erhvervsvirksomhed, han fik rygtet fra en af sine ansatte som begår sig i det nordsjællandske fodboldmiljø. Måske Thorborg er villig til at åbne pengepungen for at få den rigtige træner....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTror bestemt på "Faurskov", men tror heller ikke på rygtet. Nogen ting kan drejes til fordel for os, men nej. Nu ved jeg godt FCN har lagt noget direkte i deres spil, men nej, jeg tror ikke på det. Det kan ikke være interessant for Kasper for nuværende.
Er 90% sikker på vi ender i trekløveret med Bo Henriksen, Jakob Michelsen, Christian Lønstrup.............og det passer mig fint.
Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profiler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig en af de 3 ville være en glimrende tilgang.
Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profiler
Havde slet ikke tænkt på denne drømmemulighed. Og mon ikke han vil kræve at blive manager som Ståle. uden Jesper bliver der vel så råd. ..Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig en af de 3 ville være en glimrende tilgang.
Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profilerTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSå skal Matthias Jensen også med. Og så kan han være en god men helt sikkert og fortjent dyr mand.
Havde slet ikke tænkt på denne drømmemulighed. Og mon ikke han vil kræve at blive manager som Ståle. uden Jesper bliver der vel så råd. ..
Hjulmand er umuligt ... Mathias Jensen er, well der er større chance for at bygge en trappe til månen.Last edited by Entusiastens; 24-05-2018, 09:56.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profiler817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLast edited by sinus; 24-05-2018, 08:36.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg" Klubben har forhåbentlig en ny træner klar fra dag ét til den nye sæson." Det må vi da håbe. Så det tyder på at den nye går glip af både transfervindue, samt opstart. Sadl op og rid. JH
Comment
-
Så skal vi da ikke kæmpe med Randers omkring Jakob Michelsen. De henter i Hobro
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raener-i-hobro
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr 99,99% sikker på der menes den 18 Juni efter ferienTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment