Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    https://www.bt.dk/superligaen/superl...de-rigtig-ondt

    "Men det er jo sådan, at vi i fodbold hele tiden arbejder ud fra, at det uventede kan ske. Det gør vi med spillere, med trænere og med alle fodboldforhold. Og på den måde står man aldrig 100 procent på bar bund, og vi har selvfølgelig gjort os nogle tanker,« fortæller OB-bossen"

    Bare fordi man ikke vidste man ville fyre Kent og aktivt lede efter en afløser betyder det jo ikke at man ikke har haft nogle emner liggende..
    Så synes egentlig at de to ting går fint i hånd..
    Søgningen startede den dag, det kan ikke pensles mere ud :) ... mener han sagde det i Stemmer fra Ådalen og muligvis er han også citeret for det i stiften.
    Last edited by Entusiastens; 24-05-2018, 16:34.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Søgningen startede den dag, det kan ikke pensles mere ud :) ... mener han sagde det i Stemmer fra Ådalen og muligvis er han også citeret for det i stiften.
      At man ikke søger aktivt efter en træner er jo ikke ensbetydende med at man ikke ved hvad der rører sig på trænermarkedet og hvilke muligheder der kunne være hvis det skulle komme til en eventuel fyring.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        At man ikke søger aktivt efter en træner er jo ikke ensbetydende med at man ikke ved hvad der rører sig på trænermarkedet og hvilke muligheder der kunne være hvis det skulle komme til en eventuel fyring.
        Det er korrekt, men det er så noget der altid foregår.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Det er korrekt, men det er så noget der altid foregår.
          Jeg tror der foregår i højere grad i perioder hvor man "evaluerer"...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Jeg tror der foregår i højere grad i perioder hvor man "evaluerer"...
            Det vi ved er at de ikke har ledt efter en træner ... at man altid kender til hvem der er ledige osv. er jo noget andet.
            Nok om det :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Tror ingen andre end dig har forstået det som at det ikke var første dag efter ferien.

              Hvis han ikke havde sagt forhåbentlig og det så var sket en uge efter var manden blevet svinet til for at have lovet noget. Hvis han havde sagt at vi bruger den tid det tager var han blevet svinet til for ikke at have været konkret og ikke tage det seriøst nok. Så er den udtalelse altså heller ikke vigtigere eller kliché.
              Forhåbentlig kan også tolkes som senere end. Han siger ikke entydigt første dag efter ferien.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Forhåbentlig kan også tolkes som senere end. Han siger ikke entydigt første dag efter ferien.
                Det er fuldstændigt korrekt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Jeg tror der foregår i højere grad i perioder hvor man "evaluerer"...
                  Det er i al fald rigtigt på den måde at jeg faktisk tror de har undersøgt så meget at der er brugbare emner indenfor rækkevidde og så er det ikke så svært at fyre <kent
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Det bliver Uffe P. I hørte det her først.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Det bliver Uffe P. I hørte det her først.
                      Noget du har hørt, eller bare en fornemmelse du har? 😄

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Det bliver Uffe P. I hørte det her først.
                        Du er jo helt væk fra vinduet. Ikke sikker på at du hørte det her først

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                          Det bliver Uffe P. I hørte det her først.
                          Jeg håber godt nok at OB er mere nytænkende, når chancen nu er der. Uffe har været i OB en menneskealder, og det kan der siges meget positivt om. Men vi skal have en, der kan se med nye øjne på klubben.
                          Last edited by sinus; 26-05-2018, 09:32.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Jeg håber godt nok at OB er mere nytænkende, når chancen nu er der. Uffe har været i OB en menneskealder, og det kan der siges meget positivt om. Men vi skal have en, der kan se med nye øjne på klubben.
                            Nej vi skal ha en der ser med de øjne der gjorde den her klub til noget stort. Så Uffe Pedersen ville slet ikke være dårlig. Jeg tror dog desværre ikke Uffe selv har lysten til superligaen på den lange bane. Det er jo prøvet før, også med succes, men hvor Uffe selv har kastet håndklædet. Uffe er vores klubmand og det ville aldrig være useriøst eller dumt at vælge klubbens dna til. Men om det faktisk sker tvivler jeg dog på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Jeg håber godt nok at OB er mere nytænkende, når chancen nu er der. Uffe har været i OB en menneskealder, og det kan der siges meget positivt om. Men vi skal have en, der kan se med nye øjne på klubben.

                              Tror ikke rigtig på det, måske i en kort overgangsfase. Virker mærkeligt tidligere har han været leder af U afdelingen, det er han ikke længere, så det virker noget mystisk hvis han bliver hentet frem af gemmerne og bliver støvet af.

                              Comment


                                Uffe har slet ikke den nødvendige trænerlicens, så ham kan vi hurtigt sparke til hjørne.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X