Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så skal vi da ikke kæmpe med Randers omkring Jakob Michelsen. De henter i Hobro

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raener-i-hobro
    Den havde jeg ikke lige set komme ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Helt sikkert ... alt andet ville være ulogisk.
      Og hvis man rekruterer indenrigs burde det bestemt også være muligt. Jeg håber stadig på Jacob Michelsen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Den havde jeg ikke lige set komme ...
        Heller ikke her. Men hvis man tænker over det var han assistent i 3 år i Randers og var kontraktfri 1/6.
        Den lå lige til højrebenet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og hvis man rekruterer indenrigs burde det bestemt også være muligt. Jeg håber stadig på Jacob Michelsen
          Joo, men de har godt nok givet sig selv travlt.
          Det ER jo lidt underligt, at terrænet tilsyneladende ikke er blevet sonderet inden ...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Joo, men de har godt nok givet sig selv travlt.
            Det ER jo lidt underligt, at terrænet tilsyneladende ikke er blevet sonderet inden ...
            Det er det jo tydeligvis ikke fordi at JHs tilgang til det var at Kent skulle fortsætte. Og han blev i weekenden overrulet af andre i sportsudvalget på et møde. Jeg gætter på Thorborg og Enrico. Jeg er pænt sikker på at dette er tæt på sandheden

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det er det jo tydeligvis ikke fordi at JHs tilgang til det var at Kent skulle fortsætte. Og han blev i weekenden overrulet af andre i sportsudvalget på et møde. Jeg gætter på Thorborg og Enrico. Jeg er pænt sikker på at dette er tæt på sandheden
              Så er der jo et problem i organisationen ... altså hvis sportsdirektøren ikke har en stor stemme der, hvad laver han så i klubben?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Så er der jo et problem i organisationen ... altså hvis sportsdirektøren ikke har en stor stemme der, hvad laver han så i klubben?
                Mange andre ting. Men hvis ejeren og den nye direktør stemmer for fyring måtte han jo føje dem eller satse sit job ved at give dem et ultimatum.
                Og hvorfor skulle han satse sit job på det? Trænere kommer og går
                Fyringen var ikke Jespers ide. Har han vel også sagt mellem linierne

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Joo, men de har godt nok givet sig selv travlt.
                  Det ER jo lidt underligt, at terrænet tilsyneladende ikke er blevet sonderet inden ...
                  Det ER terrænet altså også.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Det ER terrænet altså også.
                    Er det noget du ved?

                    Altså at man har sonderet efter en ny træner inden Kent blev fyret mandag morgen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Det ER terrænet altså også.
                      Det er muligt, Jesper Hansen udtalte bare det explicit modsatte.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-god-retning/.

                        Igen så rejser det flere spørgsmål end svar, når JH udtaler sig. Hvornår er dag et i den nye sæson ? Er det første træningsdrag, er det første kamp ? Kunne han dog ikke have sagt noget i stil med. Vi arbejder stenhårdt på at finde en ny træner. Vi bruger den tid det tager, for at være sikre på at finde den rette.

                        Istedet skal vi høre en halvkvædet vise om at der forhåbentlig er fundet en, fra dag et i den nye sæson. Forhåbentlig. siger manden. ��
                        Last edited by sinus; 24-05-2018, 15:34.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-god-retning/.

                          Igen så rejser det flere spørgsmål end svar, når JH udtaler sig. Hvornår er dag et i den nye sæson ? Er det første træningsdrag, er det første kamp ? Kunne han dog ikke have sagt noget i stil med. Vi arbejder stenhårdt på at finde en ny træner. Vi bruger den tid det tager, for at være sikre på at finde den rette.

                          Istedet skal vi høre en halvkvædet vise om at der forhåbentlig er fundet en, fra dag et i den nye sæson. Forhåbentlig. siger manden. ��
                          Tror ingen andre end dig har forstået det som at det ikke var første dag efter ferien.

                          Hvis han ikke havde sagt forhåbentlig og det så var sket en uge efter var manden blevet svinet til for at have lovet noget. Hvis han havde sagt at vi bruger den tid det tager var han blevet svinet til for ikke at have været konkret og ikke tage det seriøst nok. Så er den udtalelse altså heller ikke vigtigere eller kliché.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det er muligt, Jesper Hansen udtalte bare det explicit modsatte.
                            Han har vel sagt at man altid følger med i hvad der rører sig i fodbold da alle lynhurtigt kan blive skiftet ud og man derfor selvfølgelig har gjort sig nogle tanker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Han har vel sagt at man altid følger med i hvad der rører sig i fodbold da alle lynhurtigt kan blive skiftet ud og man derfor selvfølgelig har gjort sig nogle tanker.
                              Nej, i to forskellige interviews udtaler han det explicit modsatte.

                              "Og hvem bliver så manden, der skal samle tøjlerne op efter Kent Nielsens exit? Det er det spørgsmål, som Jesper Hansen hurtigst muligt skal have fundet et svar på. Han afviser, at søgningen startede før mødet mandag morgen.".

                              I Fyens Stiftstidende er det et direkte citat, hvor han er helt konkret, hvis han ikke lyver så startede søgningen den dag.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nej, i to forskellige interviews udtaler han det explicit modsatte.

                                "Og hvem bliver så manden, der skal samle tøjlerne op efter Kent Nielsens exit? Det er det spørgsmål, som Jesper Hansen hurtigst muligt skal have fundet et svar på. Han afviser, at søgningen startede før mødet mandag morgen.".

                                I Fyens Stiftstidende er det et direkte citat, hvor han er helt konkret, hvis han ikke lyver så startede søgningen den dag.
                                https://www.bt.dk/superligaen/superl...de-rigtig-ondt

                                "Men det er jo sådan, at vi i fodbold hele tiden arbejder ud fra, at det uventede kan ske. Det gør vi med spillere, med trænere og med alle fodboldforhold. Og på den måde står man aldrig 100 procent på bar bund, og vi har selvfølgelig gjort os nogle tanker,« fortæller OB-bossen"

                                Bare fordi man ikke vidste man ville fyre Kent og aktivt lede efter en afløser betyder det jo ikke at man ikke har haft nogle emner liggende..
                                Så synes egentlig at de to ting går fint i hånd..

                                Comment

                                Working...
                                X