Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner efter Kent
Collapse
X
-
Jeg har netop fået et frisk rygte som jeg fornemmer er ret troværdigt. Vores førsteprioritet som ny træner er Kasper Hjulmand. Der er dog det problem at han ikke kan lokke konen med til Fyn, og der er for langt at pendle for ham. Det ville ellers efter min mening være en perfekt afløser for Kent. Vi må se hvad der sker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg har netop fået et frisk rygte som jeg fornemmer er ret troværdigt. Vores førsteprioritet som ny træner er Kasper Hjulmand. Der er dog det problem at han ikke kan lokke konen med til Fyn, og der er for langt at pendle for ham. Det ville ellers efter min mening være en perfekt afløser for Kent. Vi må se hvad der sker.
Når det er sagt så tvivler jeg på rygtets ægthed af den simple grund KH umuligt kan være interesseret i OB med det projekt han har gang i. Han sidder jo på en gylden gren pt. Så skulle de da 5 doble hans løn. Så tror jeg stadig han ville overveje at sige nej.
Jeg tror på at du har hørt rygtet men er 99,99% sikker på at det er en and
Comment
-
Så kan P. Sørensen sandsynligvis streges af listen .. hvis han har stået der.
https://www.bt.dk/fodbold/silkeborg-...l-rykke-dem-opBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKasper Hjulmand ville uden tvivl være en god mand for OB.
Når det er sagt så tvivler jeg på rygtets ægthed af den simple grund KH umuligt kan være interesseret i OB med det projekt han har gang i. Han sidder jo på en gylden gren pt. Så skulle de da 5 doble hans løn. Så tror jeg stadig han ville overveje at sige nej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSå kan P. Sørensen sandsynligvis streges af listen .. hvis han har stået der.
https://www.bt.dk/fodbold/silkeborg-...l-rykke-dem-op
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKasper Hjulmand ville uden tvivl være en god mand for OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægOg dog, Hvis vi har lovet ham at her kan han faktisk beholde spillere til de er ude af puberteten, men dog samtidig med at han får tilliden til at udvikle holdet over en længere periode. FCN er jo så absolut et fedt projekt, men jo nok også et umuligt og hvis han her har fået lovet tiden og penge til at bygge et hold op over en længere periode så kunne jeg godt se ham blive lokket. Dermed ikke sagt jeg bare tror det sker, men kan godt se hvad Hjulmand kunne få ud af det.
Jeg tror ikke på det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg kan sige så meget at jeg har det fra en bekendt i en erhvervsvirksomhed, han fik rygtet fra en af sine ansatte som begår sig i det nordsjællandske fodboldmiljø. Måske Thorborg er villig til at åbne pengepungen for at få den rigtige træner....
Comment
-
Tror bestemt på "Faurskov", men tror heller ikke på rygtet. Nogen ting kan drejes til fordel for os, men nej. Nu ved jeg godt FCN har lagt noget direkte i deres spil, men nej, jeg tror ikke på det. Det kan ikke være interessant for Kasper for nuværende.
Er 90% sikker på vi ender i trekløveret med Bo Henriksen, Jakob Michelsen, Christian Lønstrup.............og det passer mig fint.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg betvivler overhovedet ikke dig. Kun din kildes kilde. Han er muligvis blevet spurgt men nægter at tro på han kunne være interesseret
Da Hjulmand vendte tilbage til FCN må han også have haft økonomisk bedre tilbud. Det virkede klart som om han valgte FCN pga. udfordringen og nok også friheden til at udføre egne ideer.
Meeen. At se ham vælge OB i nuværende format over det han har kørende nu er svært at se.
Men jeg vil da tro der er ret god sandsynlighed for, at man har forhørt sig. Han er jo tydeligvis dygtig og er stærk på alle de områder OB ønsker. Samtidig virker det klart som om, at man har et ønske om at signalere nogle større ambitioner nu her. Så det virker helt naturligt, at man har forhørt sig. På den måde kan en fjer måske godt blive til et par høns, så det nu lyder som om det rent faktisk er tæt på.Last edited by Agbre; 23-05-2018, 19:17.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer skal et lang større projekt til end OB for at lokke ham væk. Vi snakker minimum FCK/FCM
Jeg tror ikke på det
Ser det ikke som det sandsynlige, men tror det kunne afhænge meget af hvad FCN vil holde på og sælge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSiger heller ikke jeg nødvendigvis ser det ske, men med de udløb vi har nu her, den forhåbentlige vilje til investeringer i truppen og måske nogle helt nye faciliteter så tror jeg bare godt at Hjulmand kunne se et større potentiale i OB, omend spørgsmålet er om han er indstillet på den tids horisont i sådan et projekt.
Ser det ikke som det sandsynlige, men tror det kunne afhænge meget af hvad FCN vil holde på og sælge.
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...trods-el-kval/
Ved ikke hvor sjovt det er at bygge et nyt hold op år efter år.... og eventuelt pga. det ryge hurtigt ud af "Europa". Mon ikke også han har lyst til at se resultatet af flere års arbejde og (større) succes i flere turneringer ? 🤔
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSiger heller ikke jeg nødvendigvis ser det ske, men med de udløb vi har nu her, den forhåbentlige vilje til investeringer i truppen og måske nogle helt nye faciliteter så tror jeg bare godt at Hjulmand kunne se et større potentiale i OB, omend spørgsmålet er om han er indstillet på den tids horisont i sådan et projekt.
Men det er klart hvis man står om 2-3 år med et top moderne anlæg, masser af træningsbaner og et budget 10 mill højere end nu kan det da godt være at han kunne være fristet.
Men ikke pt. Det tror jeg ikke på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægSer ud til at de sælger ud igen....
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...trods-el-kval/
Ved ikke hvor sjovt det er at bygge et nyt hold op år efter år.... og eventuelt pga. det ryge hurtigt ud af "Europa". Mon ikke også han har lyst til at se resultatet af flere års arbejde og (større) succes i flere turneringer ? 🤔
Comment
Comment