Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlæg
    Jo, det fristes man til at tro, desværre. Det er godt nok en smal trup, vi ender ud med i dette transfervindue, såfremt både Jönsson og Joan ryger.
    Så er vi vel status quo?

    Vi har hentet Lund for Tingager, Rømer for Izunna, Kløve for, lad os sige Joan, og Fellah for Jønsson?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlæg
      Jo, det fristes man til at tro, desværre. Det er godt nok en smal trup, vi ender ud med i dette transfervindue, såfremt både Jönsson og Joan ryger.
      Inden vinduet åbnede havde vi antalsmæssigt den smalleste trup i superligaen..
      Vi har solgt spillere for 10 mill og efter sigende brugt 1-1,5 mill på Kløve,Rømer og Lund
      På sidstedagen henter vi en spiller ind der stortset ikke har spillet kamp i 12-18 måneder

      Jo. Nu mangler vi bare at afskibbe lidt flere så truppen bliver endnu smallere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Så er vi vel status quo?

        Vi har hentet Lund for Tingager, Rømer for Izunna, Kløve for, lad os sige Joan, og Fellah for Jønsson?
        Man glemmer Weber selvom han ikke spillede meget

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Man glemmer Weber selvom han ikke spillede meget

          Ikke spillede meget, som i at han aldrig fik debut på førsteholdet ;-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Ikke spillede meget, som i at han aldrig fik debut på førsteholdet ;-)
            Så kan det være at ham og Fellah ryger i samme kategori så...

            Comment


              Lidt nyt om en transfer der faldt til jorden.
              Bonke Innocent er navnet.

              https://twitter.com/OleHoffskov/stat...16651909533696
              Last edited by Galamush; 31-01-2018, 09:40.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Lidt nyt om en transfer der faldt til jorden.
                Bonke Innocent er navnet.

                https://twitter.com/OleHoffskov/stat...16651909533696
                Han spillede 2 kampe i 2017 for Malmø FF
                Last edited by fmprOB; 31-01-2018, 09:48.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Lidt nyt om en transfer der faldt til jorden.
                  Bonke Innocent er navnet.

                  https://twitter.com/OleHoffskov/stat...16651909533696
                  Aftalen faldt, fordi Bonke krævede en ny kasket. En, der ikke var for lille. Det ville JH ikke gi'.

                  https://goo.gl/images/uUhGw9

                  Comment


                    Defensiv midtbane

                    Det siger jo også noget om at vi kigger efter noget til den centrale midtbane
                    Last edited by fmprOB; 31-01-2018, 10:16.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                      Aftalen faldt, fordi Bonke krævede en ny kasket. En, der ikke var for lille. Det ville JH ikke gi'.

                      https://goo.gl/images/uUhGw9

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        KAN NOGEN HJÆLPE MIG AT FORSTÅ DET?
                        Nu er det åbenbart at Kent ser et stort lys i Fellah da vi gik efter ham siden 2016. Og det er ja helt o.k. når ham har en idé om det.
                        Men vi skriver nu
                        - en lejekontrakt for et halvt år
                        - med en mand som var åbenbart ikke særlig interesseret at komme til OB de sidste år
                        -som kan ikke være kampklar da ham spillede ikke en eneste minut første hold fodbold i sæsonen og bare en reserveligakamp (bare 410 minutter i suppen sidste sæson)
                        -som er ikke med i store dele af forberedelsen
                        Ham vil vel ikke være i stand at hjælpe med det samme men med et halvt år leje ligger der ja også ingen perspektive i det. Når man er overbevist om manden måtte man ja købe og skrive en længere kobtrakt.
                        Det lyder så urealistisk/mærkeligt/grotesk at jeg kan bare ikke forstå det.
                        Er der noget jeg ikke ser????
                        HJÆLP MIG, TAK!
                        Det eneste jeg kan se er, at man nu erhverver sig rettighederne (og betaler lønnen herfor) til at se om man kan få ham i form til den nye sæson og i processen håber man at han ikke får nogen nye skader, og at han kan komme op på et kvalitetsniveau han endnu ikke har haft i Danmark.

                        Det er vidst det man kan kalde et sats.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Det eneste jeg kan se er, at man nu erhverver sig rettighederne (og betaler lønnen herfor) til at se om man kan få ham i form til den nye sæson og i processen håber man at han ikke får nogen nye skader, og at han kan komme op på et kvalitetsniveau han endnu ikke har haft i Danmark.

                          Det er vidst det man kan kalde et sats.
                          Jeg tror, at du skal modificere det til "en del af lønnen" jf. følgende citat:

                          "Derfor henter vi ham ind på en lejeaftale, hvor vi på fordelagtige vilkår kan se ham an, så vi til sommer har en god fornemmelse af, om han stadig kan nå det potentiale, som vi håber på."

                          Det er vist Jesper Hansensk for, at vi ikke betaler hele gildet.

                          Comment


                            Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at finde noget der er mere interessant end Fellah, læser jeg flere skrive, men det kan Silkeborg åbenbart godt finde ud af... https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anders-profil/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Jet fuel can't melt steel beams.
                              Ah jeg manglede lige sammenligningen med en 9-11 i samlingen over tåbelige og barnlige modsvar, tak. ;-)

                              Men den bad jeg måske selv lidt om.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Ah jeg manglede lige sammenligningen med en 9-11 i samlingen over tåbelige og barnlige modsvar, tak. ;-)

                                Men den bad jeg måske selv lidt om.

                                MvH ChrisOB
                                Du kaldte den jo selv lidt med at du var konspiratorisk, for en gangs skyld er vi enige ;)

                                Comment

                                Working...
                                X